پویا اندیش مرکز آموزش های تخصصی هنر

مشاوره رایگان دوره ها

۱۱۰ ۱۱۱ ۰۲۱-۲۸

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دوره های نیمه دوم نوروز 1403

فرصت رو از دست نده و
همین حالا ثبت نام کن !

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

پکیج های آموزشی پویااندیش با تخفیف های تکرار نشدنی

فرصت رو از دست نده و
همین حالا ثبت نام کن !

تصویرگران پویااندیش

مرکز آموزش های تخصصی هنر

فنگ شویی منزل

گوشه غربی در فنگ شویی گوشه محافظت

فهرست عناوین

شما در 3:38 دقیقه و با زمان گذاشتن برای دیدن این فیلم میتونید با موضوع گوشه غربی در فنگ شویی گوشه محافظت به طور کامل آشنا بشید

گوشه غربی در فنگ شویی

گوشه محافظت، کودکان و خلاقیت است.
وقتی می خواهید خانه خود را بچینید به چه چیزهایی فکر می کنید؟
آیا تنها زیبایی اتاق ها برایتان مهم است؟
شاید تا چند سال پیش تنها افراد به زیبایی و همچنین راحتی در منزلشان توجه می کردند. با وجود آن امروزه با فراگیر شدن علومی مانند فنگ شویی ، زیبایی و کارایی تنها چیزی نیست که به آن  توجه می کنید.

در فنگ شویی هرچیز جای مخصوص به خود را دارد.

اگر تابلو و یا مجسمه ای زیبا خریده اید حتما توجه داشته باشید که رنگ، سبک و یا حتی جنس این اثر زیبا با کدام قسمت از خانه شما سازگاری دارد. شاید استفاده از یک المان در محلی از اتاق شما روند زندگی شما را بهبود بخشد. درحالیکه همان المان در جای دیگری از خانه ممکن است زندگی شما را به طور کامل مختل کند.

امروزه ما می توانیم با استفاده از وسایل ارتباط جمعی آگاهی خود را بالا ببریم . همچنین تنها با یک سرچ ساده کیفیت زندگی خود را بهبود بخشیم. در فنگ شویی هر المان و هر کنج اهمیت دارد.
گوشه غربی در فنگ شویی داری اهمیتی زیادی است. با استفاده از این آموزش های پویااندیش در این زمینه می توانید آثار کنج غربی را در زندگی خود بهبود بخشید . همچنین از آن برای  یک زندگی بهتر یاری گرفته و سعادت و سلامت را برای خود و خانواده تان به ارمغان بیاورید.

گوشه غربی در فنگ شویی1

گوشه غربی در فنگ شویی

گوشه ای است که بیشتر متعلق به کودکان است، همچنین این گوشه مربوط به خانواده نیز می شود. عموما کودکان در گوشه غربی  و در میان والدین قرار می گیرند.
به عنوان گوشه ای که میان مادر و پدر (در فنگشویی جنوب غربی متعلق به مادر و شمال غربی متعلق به پدر است) واقع شده است، این کنج از خانه نیازمند مراقبت و توجه والدین است.

نماد گوشه غربی در فنگ شویی

همچنین این گوشه با موجود آسمانی موسوم به ببر سفید نیز همراه است. ببر سفید موجود محافظ و همچنین خشمگین فنگشویی است. شما می توانید محافظت و خشم را همزمان در محدوده پادشاهی حیوانات مانند خرس، ببر و یا شیر ببینید. در قلمرو حیوانات، حیوانات نر بزرگتر با خشم و خوی درندگی از کوچکترها مراقبت می کنند.
غرب مکانی است که خورشید زیبا در آنجا خود نمایی می کند . همچنین بیانگر محافظت از داراییتان، فرزندانتان و هر آنچه که برای به دست آوردنش تلاش می کنید است.
جهت غربی به فلز نیز مربوط می شود و علاوه بر کودکان گفته می شود که این کنج از خانه بیش از سایر کنج ها با خلق و خلاقیت ارتباط دارد.

گوشه غربی در فنگ شویی
ببر سفید موجود محافظ و همچنین خشمگین فنگشویی است.

فعال کردن شادی در خانه


شما می توانید گوشه غربی را به منظور ارتقاء محافظت از شادی و نشاط و سعادت خانواده فعال کنید. همچنین توجه به این کنج در فنگ شویی موجب می شود که شما بتوانید پروژه ها های هنری بیشتری را به انجام برسانید. علاوه بر این اگر تصمیم دارید که فرزندی داشته باشید و یا به فرزندان خود اضافه کنید از گوشه غربی منزلتان غافل نشوید.
شما به راحتی می توانید این گوشه را با اجسام و لوازم فلزی تقویت کنید. می توانید از عناصری مانند کامپیوتر، بادزنگ و یا زنگوله های کوچک فلزی استفاده کنید.

برای ارتقا این بخش، افزودن عناصری مربوط به زمین مانند کریستال و یا گلدان موثر است . همچنین می تواند در محافظت از بچه ها در مقابل صدمه دیدن کمک کند و در کل حال تمامی اعضای خانه را خوب کند. لازم به ذکر است که این انرژی مادرانه است که هم انرژی کودکان (غرب) و هم انرژی پدرها (شمال غربی) را تولید و از آن محافظت می کند.
در اینجا نکات و جزئیات مهمی را در خصوص کنج غربی خانه تان یادآور می شویم . که می تواند به ایجاد و افزایش خانواده شما کمک کند، از همه شما و هر آنچه که به دست آورده اید محافظت کند . یا حتی در ایده گرفتن و یا حتی انجام پروژه های خلاقانه شما را یاری دهد.

هماهنگی زمستان با غرب

از دل زمستان است که بهار متولد می شود، درست مانند آنچه که در طبیعت می بینیم کودکان نیز از والدین خود جان می گیرند. این زمان درونی و یا همان زمان “ یین ” است که خالی بودن درون را منعکس می کند . و از بهار دوباره آن را پر می کند.
ببر سفید از هر آنچه که به دست آورده اید محافظت می کند. هرکس، هر چیز و حتی هر خانه ای نیاز به محافظت دارد. وقتی ببر سفید فعال می شود، شیب کمی درست در سمت راست ( همانگونه که در خیابان ها نیز به چشم می خورد) وجود خواهد داشت. که نسبت به سمت چپ و یا همان سمت اژدها در جای پایین تری قرار می گیرد. مسئولیت ایجاد و تجلی رشد و شکوفایی با سمت اژدها است. سمت ببر سفید از شما در مقابل کسانیکه به دارایی شما چشم دارند، مقاصد شوم و کسانیکه می خواهند به شما آسیب برسانند محافظت می کند.

افزودن المان هایی با الهام از زمین برای ایجاد ثروت و سعادت در بخش غربی

از آنجا که غرب محلی برای فلزات است، زمینی که آن را تولید می کند به ارتقا حمایت از تولید ثروت در کنج غربی منزل کمک شایان توجهی می کند. لوسترهای زیبا، گلدان های زیبا و کریستال ها  به ایجاد انرژی برای جذب ثروت و ارتباطات مناسب کمک می کند. همچنین رفتار کودکان شرور را تا حدی کنترل کرده و آنها را به احترام گذاشتن به والدین و خانواده شان ترغیب می کند.

قویت کنج غربی برای بارداری و افزودن به اعضای خانواده

گوشه غربی گوشه ای برای فرزندان شانس است. در این بخش از خانه انرژی باروری را با استفاده از تصاویر کودکان و میوه هایی مانند انار تقویت کنید. طنین صدای بادزنگ در این گوشه از خانه بهترین محرک برای بارداری است. همچنین اگر شما گلدان را به عنوان سمبلی از رحم بانوان می دانید می توانید با قرار دادن گلدان های اضافه در این مکان به باروری کمک کنید.

گوشه غربی در فنگ شویی گلدان

به نور فراوان خورشید نگاه کنید

در حالیکه نور فراوان خورشید برای هر خانه ای لازم و بی نظیر است. اگر شما خانه غربی دارید، به دلیل نور و حرارت بیش از حد خورشید ممکن است انژی در محل جلویی خانه بیش از حد معمول باشد. اگر شما نور و انرژی بیش از حد را با پرده ها و ایجاد سایه ها کنترل نکنید ممکن است بخش اضافه این انژی حیاتی موجب استرس، خشم و تنش شود. یک کریستال در نزدیکی پنجره غربی بیاویزید تا نور را به رنگین کمان مبدل کند و نور و رنگ را همزمان به شما بدهد.

در گوشه غربی معمولا از اجسام کوچک فلزی ( مانند مجسمه های فلزی) و رنگ های طوسی و سفید استفاده می کنند.

می توانید از مزایای این گوشه با استفاده از اجسام فلزی و یا رنگ هایی که به فلزات مربوط است (مانند سفید و طوسی) استفاده کنید. همچنین رنگ های زمینی دیگر مانند برنزی، بژ و زرد نیز برای این گوشه مناسب است. اگر خانه شما غربی است رنگ هایی مانند قهوه ای مایل به زرد و یا بژ می تواند به شما در کاهش شدت نور خورشید کمک کند.

گوشه غربی در فنگ شویی مجسمه

ارتباط گوشه غربی با عدد 7، دهان و ریه ها

عدد 7 با گوشه غربی و اجسام کوچک فلزی مانند چاقو و قیچی ارتباط دارد. اگر خانواده شما با مشکلات ریوی و یا مشکلاتی در دندان روبه رو است بخش غربی را بررسی کنید . به دنبال مشکلاتی مانند رنگ آبی و یا المان های در ارتباط با آب باشید. اگر حمام شما در این گوشه واقع شده است، مطمئن شوید که حتما المان های فلزی و یا المان هایی مربوط به زمین را در این ناحیه قرار داده اید . همچنین تمام تصاویر و یا حتی رنگ آب را از این گوشه از خانه تان حذف کنید.

گوشه غربی در فنگ شویی کریستال

المان های فلزی و زمینی را برای افزایش خلاقیت در گوشه غربی قرار دهید

زمین المان مادر است و همچنین المان فلز را تولید می کند. همین امر موجب شده است که برای جذب انژی های خلاقانه عالی به نظر برسد. کریستال، تصاویری از کوه ها، جهان و نقشه ها برای فعال کردن گوشه غربی خانه عالی به نظر می رسد . همچنین کسانیکه با سخن گفتن گذران زندگی می کنند، مانند بازیگران، گزارشگران خبری، سخنگوها، سیاست مداران و … باید به این گوشه از خانه توجه ویژه ای داشته باشند. همچنین گوشه غربی بهترین محل برای به نمایش در آوردن آثار کودکانتان مانند، مجسمه، نقاشی و … است.

گوشه غربی در فنگ شویی ببر

هشدارهایی در خصوص گوشه غربی

مطمئن شوید که هیچ اثری از آتش دراین گوشه از خانه شما وجود نداشته باشد. چرا که باعث بروز مشکلاتی در خانواده مانند بیگانه کردن فرزندان با خانواده و یا بروز مشکلاتی در کوچکترین دختر خانواده خواهد شد. همچنین اگر آشپزخانه، حمام و یا شومینه در این کنج قرار داشته باشد، می تواند اگر فرزندی ندارید روی بچه دار شدن شما تاثیر منفی داشته باشد . یا اگر فرزند دارید ممکن است موجب بروز مشکلاتی در ایجاد ارتباط شما با فرزندتان شود و یا موجب پرخاشگر شدن آنها شود.

جهت ثبت نام و اطلاع از شرایط کلاس های دکوراسیون داخلی

 کلیک کنید

سوالات متداول :

گوشه ی غربی در فنگ شویی چه جیزی را در بر می گیرد؟

گوشه غربی در فنگ شویی گوشه ای است که بیشتر متعلق به کودکان است، همچنین این گوشه مربوط به خانواده نیز می شود. عموما کودکان در گوشه غربی و در میان والدین قرار می گیرند.

غرب در فنگ شویی نمایانگر چه چیزی است ؟

غرب مکانی است که خورشید زیبا در آنجا خود نمایی می کند و بیانگر محافظت از داراییتان، فرزندانتان و هر آنچه که برای به دست آوردنش تلاش می کنید است.

در این قسمت چه عناصری باید وجود داشته باشد؟

برای ارتقا این بخش، افزودن عناصری مربوط به زمین مانند کریستال و یا گلدان موثر است و می تواند در محافظت از بچه ها در مقابل صدمه دیدن کمک کند.

در گوشه ی غربی از چه اجسامی استفاده می کنند؟

در گوشه غربی معمولا از اجسام کوچک فلزی ( مانند مجسمه های فلزی) و رنگ های طوسی و سفید استفاده می کنند.

عدد ۷ با گوشه ی غربی چه ارتباطی دارد؟

عدد 7 با گوشه غربی و اجسام کوچک فلزی مانند چاقو و قیچی ارتباط دارد. اگر خانواده شما با مشکلات ریوی و یا مشکلاتی در دندان روبه رو است بخش غربی را بررسی کنید.

چه هشدارهایی در خصوص گوشه غربی وجود دارد؟

مطمئن شوید که هیچ اثری از آتش دراین گوشه از خانه شما وجود نداشته باشد، چرا که باعث بروز مشکلاتی در خانواده مانند بیگانه کردن فرزندان با خانواده و یا بروز مشکلاتی در کوچکترین دختر خانواده خواهد شد.

4.5/5 - (38 امتیاز)
تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی آموزشگاه پویااندیش
نوع آموزش ✅ عکس ➕ فیلم
منبع ✅ گروه تحقیقاتی پویااندیش
سطح آموزشی ✅ گام به گام
درجه بندی آموزشی ⭐⭐⭐⭐⭐

آموزشگاه تخصصی هنر تصویرگران پویااندیش

پویااندیش بهت کمک میکنه که با یادگیری اصولی رشته ای که دوست داری ، رویاهات رو به واقعیت تبدیل کنی .
چطوری این کارو میکنه ؟ 👇

اساتید آموزشگاه مجرب ترین اساتید
نحوه برگزاری کلاس حضوری یا آنلاین
نحوه پرداخت امکان پرداخت اقساطی
سطح کلاس گام به گام ویژه بازار کار
نوع مدارک معتبر و قابل ترجمه
پشتیبانی همه جانبه

بهترین سرمایه گذاری ،
 سرمایه گذاری هر فرد روی خودشه

پس منتظر چی هستی ؟

همین حالا دوره دلخواهت رو ثبت نام کن و آینده تو بساز .

دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.