پویا اندیش مرکز آموزش های تخصصی هنر

مشاوره رایگان دوره ها

۱۱۰ ۱۱۱ ۰۲۱-۲۸

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دوره های نیمه دوم نوروز 1403

فرصت رو از دست نده و
همین حالا ثبت نام کن !

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

پکیج های آموزشی پویااندیش با تخفیف های تکرار نشدنی

فرصت رو از دست نده و
همین حالا ثبت نام کن !

تصویرگران پویااندیش

مرکز آموزش های تخصصی هنر

آموزش نقاشی سه بعدی

فهرست عناوین

نقاشی سه بعدی چیست؟ از این نوع نقاشی بیشتر در چه زمینه هایی استفاده می شود؟ آیا دوست دارید یک دوره آموزش نقاشی سه بعدی شرکت کنید؟ نقاشی های سه بعدی و هر رسانۀ سه بعدی دیگری، فضا را از طریق ابعادِ ارتفاع، عرض و عمق، نشان می دهند. این رسانه ها می توانند هنر مجسمه سازی، هنرهای آذینی، طراحی محصول و … را نیز دربر بگیرند. نقاشی یا فرم بخشی سه بعدی، امروزه یکی از برجسته ترین و مقبول ترین های دنیای هنر است و در حجم وسیعی ( برنامه های تلویزیونی، مقاله، مجله، روزنامه، سینما و …) شاهد آن هستیم. این هنر، سرشار از خلاقیت و نوآوری است و نشان از مهارت هایی بکر و اندیشه هایی تازه دارد. در نقاسی سه بعدی سعی می شود با اعمال ترفندهایی بر نقاشی دوبعدی، جانی به طرح مورد نظر بخشیده شود و اثر حاصله کاملا زنده به نظر برسد. با تصویرگران پویااندیش همراه باشید.

تاریخچه نقاشی سه بعدی

برای آشنایی بیشتر با این هنر باید ببینیم نقاشی سه بعدی از کجا و چگونه به این نقطه رسیده است. برای رسیدن به نقطه شروع هنر نقاشی سه بعدی باید به دوران رنسانس برگردیم. در آن دوره هنرمندان و نقاشان به دنبال این بودند تا طرح هایی متفاوت و با مفهومی خاص را ارائه دهند. در نتیجه سرفصل آغاز نقاشی های سه بعدی، به طراحی دگرگون باز می گردد. سبکی از هنر که در آن هنرمند تصاویری را خلق می کند که از زاویه ای خاص به حالت عادی دیده می شد. در واقع ماهیت هنر طراحی دگرگون، تکنیک خطای دید بود. چیزی که هنوز هم در نقاشی های سه بعدی دنبال می شود. در ادامه سبک طراحی ها به سمت کامل شدن پیش رفت و به تدریج طرح های دو بعدی اولیه، با فضاسازی های سه بعدی هنر متفاوتی را خلق کرد. به صورت ویژه هنرمندانی که در سبک نقاشی های خیابانی فعالیت داشتند برای اولین بار خالق طرح های سه بعدی شدند که امروزه نیز هنوز این سبک از نقاشی های سه بعدی خیابانی محبوبیت خود را دارد.

نقاشی سه بعدی دخترانه آسان

چطور باید یک نقاشی سه بعدی بکشیم؟

برای ترسیم یک نقاشی سه بعدی باید ابتدا یک طرح اولیه را کشید. در ساده ترین روش، پایه اصلی طراحی های سه بعدی نقاشی سیاه قلم است. چرا که در مرحله اول طرح دو بعدی روی صفحه با استفاده از یک مداد سیاه ترسیم می شود. در ابتدا باید یک طرح اولیه را روی کاغذ پیاده کرد. در نقاشی سه بعدی هنرمند می تواند از چندین تکنیک برای سه بعدی کردن تصویر خود استفاده کند. در نتیجه در مرحله اول باید یک ایده داشت. سپس باید ایده هنری مورد نظر را به صورت یک طرح دو بعدی روی کاغذ ترسیم کرد. در ادامه هنرمند با تکیه به قوانین هندسی و تکنیک های طراحی دگرگون، تصویر ساده و دو بعدی خود را با تکنیک های سه بعدی سازی و پرسپکتیو، به صورت یک نقاشی سه بعدی در می آورد.

آموزش سیاه قلم در کنار نقاشی سه بعدی می تواند شما را بیشتر برای ورود به کار آماده سازد.

از چه تکنیک هایی برای سه بعدی کردن طرح ها استفاده می شود؟

به صورت کلی در این نوع نقاشی حتی نقاشی سه بعدی کودکانه آسان از 5 تکنیک اصلی استفاده می شود که همگی آنها از قوانین هندسی به دست می آیند. اولین تکنیک، تکنیک چشمی است. همان طور که از نام آن هم مشخص است در این روش تمام ابزار هنرمند، چشم هایش است و او با زاویه دیدی که دارد، دائما از نقاط مختلف طرح خود را دنبال می کند.

روش دوم، روش تابش است. در این تکنیک نقاش ابتدا همان طرح ساده و اولیه خود را روی سطح ترسیم می کند. درست مانند قواعد اولیه نقاشی و طراحی سیاه قلم، یک طرح ساده، در حالتی درست و عادی ترسیم می شودو سپس برای سه بعدی دیده شدن این طرح، از تکنیک تابش استفاده می کنند و سایه تصویر ترسیم شده را روی سطح مورد نظر می اندازند.

تکنیک بعدی، تکنیک شابلون است. ایده این تکنیک مانند طراحی های پرتره است و در آن از الگوهایی کوچک در یک صفحه شطرنجی استفاده می شود. تکنیک آخر هم روش الگوریتمی است که دقت کار در آن بالاست. در این روش تمامی ابعاد و اندازه ها با دقتی بالا روی سطح پیاده می شوند و در نتیجه طرح سه بعدی نهایی جزو دقیق ترین نقاشی ها خواهد بود. از این تکنیک آخر برای ترسیم اکثر نقاشی های سه بعدی استفاده می شود. پیشنهاد می کنم مقاله 10 شغلی که طراحی پیش نیاز آنهاست را نیز مطالعه کنید.

نقاشی سه بعدی سخت

چطور باید نقاشی سه بعدی را یاد بگیریم؟

در نگاه اول شاید یادگیری و دنبال کردن نقاشی سه بعدی کمی دشوار و پیچیده به نظر برسد. خصوصا که این روش با تکنیک های مختلفی اجرا می شود. اما اگر مسیر درست را دنبال کنیم، یادگیری هنر سه بعدی چندان هم دور از ذهن نخواهد بود. مسیر درست یعنی داشتن یک درک مناسب از آن چه که باید برای یک آرتیست سه بعدی شدن انجام داد.

برای موفقیت در هر فن و هنری، داشتن مهارت های اولیه ضروری است. در نتیجه در قدم اول باید درک درستی از نقاشی و هنر طراحی داشت. داشتن یک پایه قوی در نقاشی و طراحی می تواند مسیر یادگیری نقاشی سه بعدی را به مراتب راحت تر و امکان پذیرتر کند. به همین جهت است که در اکثر دوره های آموزش نقاشی سه بعدی، ابتدا هنرجو باید دوره های مورد نیاز به عنوان پیش نیاز را پشت سر بگذارد.

طراحی سیاه قلم و تکنیک های اولیه نقاشی و طراحی از جمله مهارت های اولیه ای هستند که برای یادگیری و و موفق شدن در آموزش نقاشی سه بعدی به آن نیاز است. سایر مهارت ها در کنار طراحی سیاه قلم، شامل آشنایی با طراحی پرسپکتیو، آموزش نقاشی، آموزش رنگ آمیزی، سایه زنی، نقاشی با پاستل و … می شود.

به این ترتیب با داشتن دانش کافی در زمینه سیاه قلم، هنر پرسپکتیو، رنگ شناسی و نقاشی با پاستل، مسیر یادگیری نقاشی سه بعدی بسیار راحت تر می شود. از این رو بهتر است برای پیشرفت در این زمینه، از پایه آموزش خود را در یک محیط آموزشی جامع و حرفه ای آغاز کنید.

در این زمینه آموزشگاه هنری پویا اندیش می تواند یک گزینه عالی برای شروع آموزش نقاشی سه بعدی محسوب شود. در این آموزشگاه تمامی پیش نیاز ها به صورت کامل برگزار می شود و دوره ها با توجه سطح هنرجو و مهارت هایی که دارد برای او تعیین خواهد شد. هنرجو در ابتدا دوره های آموزش سیاه قلم را در تصویرگران پویا اندیش پشت سر می گذارد تا با تکنیک ها و مهارت های اولیه طراحی آشنا شود. بعد از مسلط شدن به طراحی عادی، با آموزش سایه زنی و نقاشی با پاستل، آماده گذراندن دوره های پیشرفته تر آموزش نقاشی سه بعدی می شود.

تمامی دوره ها به صورت کامل و با تمام جزئیات در پویا اندیش برگزار شده و از این جهت آموزش ارائه شده به هنرجویان کامل و بدون وقفه صورت می گیرد. زمانی که هنرجو تکنیک های طراحی دو بعدی سیاه قلم را به خوبی یاد گرفت، با آموزش تکنیک های نقاشی سه بعدی می تواند به یک آرتیست حرفه ای در این زمینه تبدیل شود.

نقاشی سه بعدی کودکانه آسان

چرا آموزش طراحی سیاه قلم و رنگ آمیزی در نقاشی سه بعدی اهمیت دارد؟

اگر به هر هنر و فنی نگاه کنیم، هر کدام یک بخش زمینه ای دارند. برای مثال در نقاشی رنگ روغن ابتدا باید بتوانیم یک طرح ساده اولیه را ترسیم کنیم، توانایی ایده پردازی داشته باشیم، تکنیک های اولیه نقاشی را بشناسیم و از همه مهم تر با رنگ آمیزی و نحوه ترکیب کردن رنگ ها آشنا باشیم. در خصوص آموزش نقاشی سه بعدی نیز همین موضوع صدق می کند. بعد از ترسیم اولیه طرح، یکی از مهم ترین مراحلی که می توان یک طرح دو بعدی ساده و اولیه را به یک طرح متفاوت سه بعدی تبدیل کند، ایجاد درست رنگ ها و سایه هاست. با آشنایی که هنرجو با تکنیک های سایه زنی و سیاه قلم دارد، قطعا هر چه دقیق تر و ظریف تر می تواند با سایه زدن و اضافه کردن رنگ ها، به طرح خود حجم و زاویه دید مورد نظر را ببخشد.

بیشتر بدانید: ۹۹ روش برای فروش آثار هنری

مزیت کلاس های نقاشی سه بعدی پویااندیش نسبت به سایر آموزشگاه ها

پویااندیش با سال ها تجربه و قدمت در عرصۀ آموزش رشته های هنری، به یکی از برترین و معتبرترین آموزشگاه های هنری مبدل شده است و جزو اولین ارائه دهندگان این هنر تازه و نوپا، اما جذاب و کاربردی، به شمار می رود. در کلاس های نقاشی سه بعدی حرفه ای پویااندیش، با بهره گیری از برترین استادان این حرفه، بهترین کیفیت به هنرجویان ارائه می شود و می توانند از مزیت های زیر بهره ببرند :

  • برگزاری کلاس ها در محیطی دلباز، پویا و مفرح
  • آموزش تمام تکنیک های این هنر جذاب، از پایه تا پیشرفته
  • رفع اشکالات هنرجویان و آموزش گام به گام
  • ارائۀ مدرک بین المللی قابل ترجمه از وزارت ارشاد
نقاشی سه بعدی خیلی راحت

بازار کار رشته نقاشی سه بعدی و درآمدزایی در آن چگونه است؟

این رشتۀ جذاب و بی نظیر، امروزه در قسمت های بسیاری کاربرد دارد و حوزۀ کار کردن در آن بسیار گسترده است؛ البته این هنر در بین هنرهای خیابانی مشهورتر و پرطرفدارتر است و به عنوان یکی از المان های زیباسازی شهرها ( دیوارها، پیاده روها، خیابان ها و معابر) در نظر گرفته می شود. با رشد و پیشرفت در این رشته و خلاقیت در ایجاد کارها می توان به رشد و نمود این المان، کمک شایانی کرد و پروژه های بسیاری را در دست گرفت .

این دوره مناسب چه کسانی است؟

قطعا آموزش هر هنر و تکنیکی به یک دروه سنی به خصوص مربوط می شود. در خصوص آموزش نقاشی سه بعدی نیز از آن جایی که این هنر تکنیک های متعدد و فن های مختلفی را شامل می شود و کمی پیچیدگی نیز دارد، بهترین سن برای شروع آموزش، سن 13 سال به بالاست. با این حال از آن جایی که پیش نیاز یادگیری نقاشی سه بعدی، یادگیری طراحی عادی و مهارت سیاه قلم است، می توان در سنین پایین تر نیز با گذراندن دوره های طراحی سیاه قلم، تکنیک های نقاشی، آموزش رنگ آمیزی و …، به یک آمادگی نسبی برای ورود به دوره های پیشرفته آموزش نقاشی سه بعدی دست یافت.

نقاشی سه بعدی

پیش نیاز دوره نقاشی سه بعدی حرفه ای

در کلاس های نقاشی سه بعدی، آموزشگاه تصویرگران پویااندیش، ابتدا سیاه قلم (نقاشی هایپررئال)، سپس مختصری از مبحث رنگ شناسی و نقاشی با پاستل، آموزش داده می شود؛ چراکه آثار سه بعدی از  تلفیق این دو سبک خلق می شود. در نتیجه در دوره های آموزش نقاشی که در آموزشگاه پویا اندیش برگزار می شود، ابتدا مهارت های طراحی سیاه قلم و رنگ آمیزی هنرجویان تقویت شده و در ادامه آنها برای حضور در دوره های حرفه ای نقاشی سه بعدی آماده خواهند شد.

ویژگی های نقاشی سه بعدی

هر هنری در عرصۀ خود، دارای ویژگی هایی است که آن را از دیگر هنرها متمایز می سازد و امضای خاص خود را دارد. هنر نقاشی سه بعدی نیز از این قاعده مجزا نیست و خصوصیات و ویژگی های منحصر به خود را دارد. این هنر، دارای جادویی از عمق بخشی است و صحنه های مرده و بی روح را سرشار از جان و زندگی نشان می دهد. برخی از ویژگی های این هنر جذاب و شگفت انگیز که می تواند بیننده را به تحسین وادارد و نمودی از خلاقیت و استعداد باشد، به قرار زیر است:

  • آثار هنری سه بعدی، دارای ویژگی های خاص و منحصری برای ایجاد حس واقع بینی در فرد هستند. اصولا نقاشی های سه بعدی دارای صحنه هایی مملو از چهره ها یا اشیایی هستند که کاملا واضح، زنده و مادی به نظر می رسند؛ به گونه ای که شخص با دیدن آن فکر می کند در فضایی واقعی، شاهد آن اثر است.
  • نقاشی های سه بعدی، با انباشتی از رنگ ها، اشکال، جزئیات، عمق و سایر مولفه های تاثیرگذار در فضاسازی چنین طرح هایی، آمیزه ای از احساسات را به تصویر می کشند. در این نوع نقاشی ها، بازسازی صحنه های واقعی و تحریف واقعیت خطوط و فضای حقیقی، شگفت انگیز است و به طرز حیرت آوری چشم انسان را فریب می دهد و ذهنش را به باور خلاف واقع متقاعد می سازد.
  • برای رسیدن به ابعاد تازه ای از هنر، همواره باید چالش طلب و ریسک پذیر باشیم؛ چرا که در پس این تمایل است که خلاقیت در هنر، روند تکامل خود را سیر می کند و دچار رخوت و سستی نمی شود.
  • از نظر اجرایی، تکنیک پرسپکتیو، نقش بسیار مهمی در نمودِ مادی جلوه دادن تصاویر دارد؛ چرا که با رعایت این تکنیک به درستی، خطای دید حاصل می شود و تماشاگر، تصویر دوبعدی را سه بعدی و کاملا واقعی می بیند.
دوره آموزش نقاشی سه بعدی

مزیت ها و کاربردهای هنر نقاشی سه بعدی سخت و آسان

یکی از مواردی که هنر نقاشی سه بعدی را متمایز و جذاب می کند، کاربردهای متنوع این هنر در زمینه های مختلف است. اول از همه این که تکنیک های نقاشی سه بعدی را هم می توان در شیوه دستی و هم در نقاشی سه بعدی دیجیتالی دنبال کرد. از این رو تنوع کارها و طرح هایی که با این هنر قابل اجراست، بسیار زیاد است. هنر نقاشی سه بعدی تنها محدود به یک طراحی ساده و سرگرم کننده نمی شود. یکی از کاربرد های آن که پیش از این هم به آن اشاره شد، استفاده از نقاشی سه بعدی در نقاشی های خیابانی و طرح های زیباسازی شهری است.

اما مزیت های این هنر فراتر از این هم می رود و می توان به صورت حرفه ای از آن در زمینه های تخصصی دیگر بهره برد. طراحی و دکوراسیون داخلی یکی از آنهاست و نقاشی سه بعدی به خوبی توانسته جای خود را در این حرفه پیدا کند. در طراحی نما و طراحی بیرونی ساختمان نیز از نقاشی سه بعدی استفاده می شود.

زمینه دیگر کاربرد هنر نقاشی سه بعدی، در زمینه بازاریابی دیجیتالی و تهیه بنرها و کاتالوگ های تبلیغاتی است. در طراحی ژورنال ها، چه به صورت مجله ای و چه به صورت آنلاین، از نقاشی سه بعدی استفاده می شود. در نهایت برای انیمیشن سازی، طراحی بازی های ویدئویی، فیلم سازی و سایر طراحی های گرافیکی می توان از مزیت های آموزش نقاشی سه بعدی بهره برد.

بیشتر بدانید:

نقاشی سه بعدی جدید

چرا باید برای یادگیری آموزش نقاشی سه بعدی در دوره های تخصصی ثبت نام کنیم؟

در این جا به صورت کامل و جامع با هنر نقاشی سه بعدی، ماهیت آن، نوع یادگیری، پیش زمینه ها و مزیت ها و کاربردهایی که دارد آشنا شدیم. همان طور که در این مقاله به آن پرداخته شد، هنر نقاشی سه بعدی چیزی نیست که بتوان به تنهایی و بدون کمک گرفتن از دوره های آموزشی در آن موفق بود. خصوصا این که برای یادگیری این هنر، هنرجو مستلزم یادگیری آموزش طراحی سیاه قلم، آشنایی با تکنیک های پرسپکتیو، آموزش رنگ شناسی و رنگ آمیزی و آموزش نقاشی با پاستل است. در نتیجه قطعا برای یادگیری این همه مهارت و تکنیک به دوره های آموزشی کامل و حرفه ای نیاز است تا از پایه تا پیشرفته تمام مهارت ها آموزش داده شود. آموزشگاه هنری پویا اندیش با ارائه دوره های کامل، از پایه تا پیشرفته می تواند تمامی مهارت های مورد نیاز در این زمینه را به هنرجویان آموزش دهد. هنرجویان می توانند ابتدا در دوره های پایه تا پیشرفته سیاه قلم در تصویرگران پویا اندیش شرکت کرده و سپس با گذراندن پیش نیازهای لازم، دوره های آموزش نقاشی سه بعدی خود را برای هر چه حرفه ای تر شدن پشت سر بگذارند. اگر به دنبال آموزش دیجیتال پینتینگ هستید می توانید سری به دوره های پویااندیش بزنید.

جهت اطلاع از شرایط ثبت نام

سوالات متداول آموزش نقاشی سه بعدی

نقاشی سه بعدی چه مفهومی دارد؟

نقاشی های سه بعدی که یا در کامپیوترها و به کمک یک نرم افزار گرافیکی سه بعدی تصویر سازی می شوند یا این که به صورت دستی و با تکنیک های هندسی روی کاغذ نقاشی می شوند، در واقع توصیف کننده تصویری هستند که در آن عمق نیز درک می شود. در نتیجه این تصاویر سه بعدی کاربران را بیشتر با صحنه درگیر کرده و تجربه ای شبیه واقعیت مجازی را فراهم می کنند.

مراحل ترسیم یک نقاشی سه بعدی روی کاغذ شامل چه مواردی می شود؟

در مرحله اول باید یک ایده اولیه داشت و طرح اولیه را به صورت دو بعدی روی کاغذ ترسیم کرد. در ادامه آرتیست هنری سه بعدی باید با تکیه بر قوانین هندسی و تکنیک های طراحی مانند تکنیک چشمی یا تکنیک تابش، به طرح دو بعدی خود عمق و بعد داده و آن را سه بعدی کند.

آیا می توان از طریق آموزش نقاشی سه بعدی وارد بازار کار شد؟

دوره های مختلف و معتبری در زمینه آموزش نقاشی سه بعدی برگزار می شود. این دوره ها در صورتی که کیفیت بالایی داشته باشند می توانند هنرجوها را به یک آرتیست سه بعدی ماهر تبدیل کنند. از طرفی به دلیل محبوبیت و کاربرد گسترده ای که هنر نقاشی سه بعدی در کسب و کارهای مختلف دارد؛ برای مثال کاربرد آن در پروژه های زیباسازی های شهری، می توان با پیشرفت در این رشته و کسب مهارت های بیشتر به راحتی از طریق آموزش نقاشی سه بعدی وارد بازار کسب و کار شد.

5/5 - (29 امتیاز)
تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی آموزشگاه پویااندیش
نوع آموزش ✅ عکس ➕ فیلم
منبع ✅ گروه تحقیقاتی پویااندیش
سطح آموزشی ✅ گام به گام
درجه بندی آموزشی ⭐⭐⭐⭐⭐

آموزشگاه تخصصی هنر تصویرگران پویااندیش

پویااندیش بهت کمک میکنه که با یادگیری اصولی رشته ای که دوست داری ، رویاهات رو به واقعیت تبدیل کنی .
چطوری این کارو میکنه ؟ 👇

اساتید آموزشگاه مجرب ترین اساتید
نحوه برگزاری کلاس حضوری یا آنلاین
نحوه پرداخت امکان پرداخت اقساطی
سطح کلاس گام به گام ویژه بازار کار
نوع مدارک معتبر و قابل ترجمه
پشتیبانی همه جانبه

بهترین سرمایه گذاری ،
 سرمایه گذاری هر فرد روی خودشه

پس منتظر چی هستی ؟

همین حالا دوره دلخواهت رو ثبت نام کن و آینده تو بساز .

دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه

12 پاسخ

    1. سلام دوست عزیز
      ما اساتید مختلفی داریم که همه با تجربه و از بهترین ها هستنید.
      برای اطلاعات کلاس ها و ثبت نام با ما تماس بگیرید.
      موفق و پیروز باشید

    1. سلام دوست عزیز.
      هم میتوانید روی بوم کار کنید و هم روی کاغذ. کاملا بستگی به علاقه هنرجویان محترم دارد.
      موفق باشید و موید.

  1. سلام یه سوال داشتم برای شرکت در کلاس های نقاشی سه بعدی بهتر نیست که طراحی را کامل اول بگذرونیم؟

    1. سلام دوست عزیز.
      بله پیشنهادما هم همین است که ابتدا تکنیک های طراحی را بیاموزید سپس تکنیک سه بعدی را آموزش ببینید.
      موفق و موید و سربلند باشید.

    1. سلام دوست عزیز.
      امیدوارم شاد و سلامت باشید.
      بله امکان شرکت در نمایشگاه گروهی بعد از دوره کامل آموزش، برای هنرجویان محترم فراهم خواهد شد.
      موفق و موید باشید.

  2. سلام
    وقتتون بخیر
    در کلاس های طراحی سه بعدی، سرفصل طراحی سیاه قلمی که آموزش داده میشه همون طراحی سیاه قلم به سبک هایپررئال هست که به طور مجزا توی آموزشگاه تدریس میشه یا ساده تر از دوره ی مجزا هایپررئاله؟؟
    ممنونم از شما

    1. سلام دوست عزیز.
      امیدوارم شاد و سلامت باشید.
      در کلاس های سیاه قلم تکنیک های مخصوص به خود را آموزش میدهند و کمی از هایپرساده تر می باشد.
      شما به انتخاب و توانایی خودتان میتوانید بین این دو انتخاب کنید.
      موفقیت شما را آرزومندیم.

  3. سلام استاد من دخترم کلاس دوم ابتدایی است که نقاشی او خوب است آیا می تواند شرکت کند در دوره سه بعدی

    1. سلام به شما مادر عزیز
      امیدوارم شاد و سلامت باشید
      فرزند عزیزتون جلسه اول تعیین سطح خواهند شد و بعد از آن میتوانند از سطح دانش خودشان شروع به آموزش کنند.
      موفق و موید باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.