پویا اندیش مرکز آموزش های تخصصی هنر

مشاوره رایگان دوره ها

۱۱۰ ۱۱۱ ۰۲۱-۲۸

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دوره های نیمه دوم نوروز 1403

فرصت رو از دست نده و
همین حالا ثبت نام کن !

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

پکیج های آموزشی پویااندیش با تخفیف های تکرار نشدنی

فرصت رو از دست نده و
همین حالا ثبت نام کن !

تصویرگران پویااندیش

مرکز آموزش های تخصصی هنر

ایده های مقرون به صرفه دکوراسیون داخلی 82

معرفی 25 ایده مقرون به صرفه دکوراسیون داخلی که برای هر خانه ای مناسب است!

فهرست عناوین

همه به دکوراسیون داخلی و تغییر طراحی خانه علاقه دارند. اما دکوراسیون داخلی معمولا کار پر هزینه ای است.
برای بسیاری از افراد بر خلاف علاقه ای که به تغییر دکوراسیون داخلی خود دارند، همیشه این کار امکان پذیر نیست.
جدای از هزینه، سبک و استایل های بسیار متعددی برای دکوراسیون داخلی وجود دارد.
از طرفی هم صرف نظر از این که چه سبک و استایلی را برای دکوراسیون داخلی انتخاب کنید، برای تکمیل سبک دکوراسیون داخلی مورد نظر قطعا به یک سری قطعات و اکسسوری های برجسته در کنار چند نقطه کانونی منحصر به فرد نیاز است.

ایده مقرون به صرفه دکوراسیون داخلی

برای این کار استراتژی ها و روش های مختلفی وجود دارد که می توان از آن استفاده کرد.
بهترین ایده ها و استراتژی ها، ایده های مقرون به صرفه دکوراسیون داخلی است. ایده های دکوراسیون داخلی با هزینه کم، معمولا روی آن چیزی که برای دکور و طراحی داخلی استفاده می کنید تمرکز ندارد. بلکه بیش تر روی شیوه استفاده از آن وسایل و جزئیات متمرکز است.
در نتیجه در ایده های مقرون به صرفه دکوراسیون داخلی حتی اگر از وسایل و دکور هایی با قیمت کم هم استفاده کنید، در یک شیوه درست کاربرد می تواند به یک دکوراسیون بسیار با شکوه تبدیل شود.
تنها کافی است از ایده ای متفاوت استفاده شود.

به همین منظور در ادامه می خواهیم چند روش تزئینی با هزینه کم را بررسی کنیم.
این ایده های مقرون به صرفه دکوراسیون داخلی می تواند خانه را به فضایی زیبا، با یک طراحی منحصر به فرد تبدیل کند.

بشقاب های تزئینی و دکوری را روی دیوار آویزان کنید

تابلو های هنری و نقاشی های بسیار زیبا همیشه بخش مهمی از دکوراسیون داخلی هستند. اما یک جایگزین بسیار مقرون به صرفه تر و زیباتر هم برای این کار های هنری وجود دارد.
بشقاب های طرح دار، با نقش و رنگ های جذاب یکی از ایده های مقرون به صرفه دکوراسیون داخلی است که می توان از آن به عنوان جایگزین تابلوهای گران قیمت استفاده کرد.

از این ایده می توان برای دکوراسیون پذیرایی یا اتاق نشیمن استفاده کرد. این بشقاب های رنگی با طرح های مختلف را می توان به مرور زمان جمع آوری کرد و تعداد شان را هم افزایش داد.
برای استفاده از آن ها در دکوراسیون داخلی خانه تنها کافی است در چیدمان این بشقاب ها روی دیوار کمی خلاقیت به خرج داد. چیدمان آن ها را ابتدا مشخص کرده و بعد آن ها را روی دیوار آویزان کنید.

یک بوم نقاشی را رنگ آمیزی کنید

یکی از ایده های مقرون به صرفه دکوراسیون داخلی، استفاده از یک بوم نقاشی طرح دار و نمایش آن روی دیوار است. در آموزش دکوراسیون داخلی به صورت مفصل در خصوص نقش اشکال و الگو ها در طراحی داخلی صحبت شده است.
برای داشتن چنین بوم نقاشی لازم نیست به دنبال طرح های بسیار پیچیده بود.
می توان از الگو ها و طرح های آزاد و با یک ترکیب رنگ متناسب با دکور کلی خانه استفاده کرد. اجازه دهید استعداد شما به جای شما صحبت کند.
حال می توان از این بوم نقاشی شده به عنوان جزئی اصلی در دکوراسیون پذیرایی، دفتر کار، اتاق ناهار خوری، دکوراسیون اتاق خواب کوچک یا هر فضای دیگری که فکر می کنید این نقاشی با آن جا سازگاری دارد، استفاده کرد.

از کار های هنری تان برای دکوراسیون خانه استفاده کنید

شاید یکی از ایده های مقرون به صرفه دکوراسیون داخلی که می توان برای هر خانه ای و هر فضایی پیشنهاد داد، استفاده از هنر های شخصی است.
کار های هنری خود شما و خلق هنرتان می تواند به نوبه خود یک راه عالی برای افزودن جزئیاتی منحصر به فرد به فضای خانه باشد.
از این طریق می توان یک ترکیب شخصی تر و صمیمی تر را به فضای خانه افزود. خصوصا برای دکوراسیون اتاق دخترانه یا اتاق کار می توان از کار های هنری دستی استفاده کرد.
این مورد می تواند هر چیزی را شامل شود. حتی ساده ترین جزئیات هنری که حاصل خلاقیت و هنر شماست، می تواند به عنوان یک نقطه کانونی شخصی سازی شده در دکوراسیون داخلی خانه محسوب شود.

فریبنده عمل کنید

راه کار های قبلی، یعنی نقاشی روی بوم یا آویزان کردن آثار هنری و نمایش آن ها روی دیوار تنها راهی نیست که می توان از آن ها برای خلق یک دکوراسیون منحصر به فرد در خانه استفاده کرد.
راه کار های دیگر و ایده های مقرون به صرفه دکوراسیون داخلی می تواند فریبنده تر هم باشد.
برای این کار می توان از گزینه های مختلفی استفاده کرد.
برای مثال می توان در یک اتاق ناهارخوری، دفتر کار، دکوراسیون آشپزخانه یا هر فضای دیگری از یک صفحه کاغذ دیواری برای خلق یک قاب متفاوت با دیگر بخش ها استفاده کرد. این ایده بسیار ساده می تواند تفاوت چشم گیری را در دکوراسیون داخلی بخش های مختلف خانه ایجاد کند.

طبیعت را به دکوراسیون داخلی خود اضافه کنید

یکی دیگر از ایده های مقرون به صرفه دکوراسیون داخلی، افزودن تکه ای از طبیعت به خانه است. اگر می خواهید طراوت و تازگی و روح زندگی را به دکوراسیون داخلی خود بیافزایید، بهترین راه کار با کم ترین هزینه آوردن تکه ای از طبیعت به داخل خانه است.
بهترین رویکرد استفاده از راه حل های طبیعی تر در دکوراسیون داخلی است.

در آموزش طراحی دکوراسیون داخلی، به مراتب روی تاثیر کاربرد جزئیات طبیعی در دکوراسیون خانه تاکید شده است.
برای مثال می توان از یک تکه چوب بازیافت شده، برای ایجاد یک فضای ذخیره سازی، یک زیرگلدانی یا یک اکسسوری تزئینی استفاده کرد.
این مورد تاثیر بسیار زیادی در سبک دکوراسیون داخلی خواهد داشت. حتی می توان از گل های طبیعی و گلدان های رنگی نیز در دکوراسیون پذیرایی یا دکوراسیون اتاق خواب کوچک استفاده کرد و فضایی بازتر و پر انرژی تر خلق کرد.

یک تاج تخت فیک درست کنید

در همه اتاق خواب ها فضای کافی برای قرار دادن یک تخت بزرگ وجود ندارد.
حتی اگر امکان قرار دادن یک تختواب در دکوراسیون اتاق خواب کوچک وجود داشته باشد، استفاده از تاج منحصر به فرد آن تخت همیشه امکان پذیر نیست و معمولا هم گران است.
اما وجود و استفاده از آن ها همیشه در مورد راحتی نیست. بلکه بیش تر هدف سبک و جلوه ای است که آن ها در دکوراسیون اتاق خواب ایجاد می کنند.
بنابراین می توان این تاج تخت ها را با استفاده از روش های مختلف بازسازی کرد.
برای مثال می توان یک سرتخت فیک را روی دیوار نقاشی کرد. این مورد هم یکی از ایده های مقرون به صرفه دکوراسیون داخلی برای فضای اتاق خواب است.

از نمایش کلکسیون هایی که دارید استفاده کنید

گاهی اوقات یک راه عالی برای صرفه جویی در هزینه های دکوراسیون داخلی خانه، استفاده از هر آن چیزی است که در حال حاضر در دسترس شماست.
از این رو، یکی از ایده های مقرون به صرفه دکوراسیون داخلی، نمایش کلکسیون هایی است که در طول سال ها جمع آوری کرده اید.
می توانید از این کلکسیون ها به عنوان چاشنی دکوراسیون داخلی خود استفاده کنید.
این کلکسیون می تواند شامل هر چیزی شود. از تمبر و سکه ها گرفته تا مجموعه ای از کتاب های قدیمی، وسایل دکوری، ماشین های دکوری و … همگی می توانند برای دیزاین فضا های مختلف مانند دکوراسیون پذیرایی مناسب باشند.
این یک راه عالی برای گنجاندن جزئیات شخصی در دکوراسیون اتاق دخترانه است.

از آینه ها استفاده کنید

اگر از دوره دکوراسیون داخلی استفاده کرده باشید، بارها و بارها در خصوص اهمیت استفاده از آینه ها در طراحی دکوراسیون داخلی شنیده اید.
کاربرد آینه ها یکی از ایده های مقرون به صرفه دکوراسیون داخلی خصوصا برای خانه های کوچک با فضاهای محدود است.
در ایده های طراحی خانه های کوچک، باور ها بر این است که نه تنها این فضاها محدودیتی ندارند بلکه می توان گفت بیش تر از فضاهای بزرگ دنج اند و می توان در آن ها ایده های متعددی را پیاده کرد. در این فضاهای کوچک بهترین کار استفاده از آینه ها به عنوان بخشی از دکوراسیون داخلی است.

آینه ها در عین زیبایی و کارایی که دارند، یکی از بهترین ایده های مقرون به صرفه دکوراسیون داخلی محسوب می شوند.
همه کاره بودن این گزینه های کاربردی و ارزان قیمت موجب می شود بتوان از آن ها در فضایی در خانه از جمله دکوراسیون اتاق خواب کوچک و اتاق نشیمن استفاده کرد.

یک گالری عکس های خانوادگی را ایجاد کنید

یکی دیگر از ایده های مقرون به صرفه دکوراسیون داخلی و شخصی سازی فضاها، استفاده از قاب عکس های خانوادگی در دکوراسیون داخلی خانه است.
برای مثال می توانید با نمایش تصاویر و عکس های خانوادگی روی دیوار اتاق نشیمن، یک گالری عکس خانوادگی را ایجاد کنید.
این ایده فوق العاده جذابی است که حس خوب با هم بودن را در فضا ایجاد کرده و انرژی فوق العاده ای را به دکوراسیون خانه می بخشد.
از این ایده کم هزینه و جذاب می توان برای فضاهای مختلف مانند اتاق ناهارخوری، دکوراسیون پذیرایی و سایر بخش ها استفاده کرد تا حس جذاب تر و دلپذیرتری در خانه ایجاد کرد.

استفاده از آینه های قاب دار

درست است که پیش از این روی استفاده از آینه ها در دکور خانه به عنوان یکی از ایده های مقرون به صرفه دکوراسیون داخلی تاکید کردیم، اما باز هم در این جا به این رویکرد اشاره می کنیم، چرا که آینه ها تنوع بسیار بالایی دارند و راه های زیادی برای استفاده از آن ها وجود دارد.
آینه ها دارای اشکال، سبک ها و طرح های متنوعی هستند و می توان از آن ها برای ایجاد جلوه های هنری مختلف استفاده کرد.
آینه ها بهترین ایده برای افزایش درک بصری فضا هستند. آن ها می توانند با یک قاب زیبا و منحصر به فرد، از یک آینه ساده یه یک قطعه نمایشی فوق العاده تبدیل شوند.

استفاده از طرح ها و الگوهای مخلوط در دکوراسیون داخلی

الگوها و اشکال مخلوط هندسی به صورت کلی راهی عالی برای ایجاد نقاط کانونی در یک اتاق هستند.
آن ها بخش مهمی در آموزش دکوراسیون داخلی محسوب می شوند. معمولا الگوها و اشکال را می توان در قطعات و جزئیات بسیار برجسته مشاهده کرد.
با این حال اگر به دنبال ایده های مقرون به صرفه دکوراسیون داخلی هستید، می توان از مخلوط و ترکیب این الگوها برای دکوراسیون بخش های مختلف استفاده کرد.
به عنوان مثال می توان از الگو ها و رنگ های بسیار زیادی در دکوراسیون اتاق دخترانه یا اتاق خواب استفاده کرد.
این رنگ ها و الگوهای ترکیبی با وجود تفاوت های بسیار زیادی که دارند، تعامل بسیاری زیبایی را هم به وجود آورده اند.

مبلمان قدیمی خود را بازسازی کنید

گاهی اوقات این حس وجود دارد که باید چیزی در دکوراسیون پذیرایی یا سایر بخش های خانه تغییر کند.
معمولا تغییر مبلمان و استفاده از مبل های جدید و متنوع می تواند بهترین ایده باشد. اما قطعا این یک ایده پرهزینه خواهد بود.
به عنوان یکی از ایده های مقرون به صرفه دکوراسیون داخلی، می توان به جای خرید مبلمان تازه آن ها را تغییر داد.
با کمی تغییر و بازسازی در مبلمان قبلی می توان همان حس جدید و غیر منتظره را ایجاد کرد. از امتحان کردن موارد تازه و تغییرات نترسید آن ها را امتحان کنید.

از رنگ های برجسته و بولد در دکوراسیون استفاده کنید

البته که رنگ ها می توانند یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد نقاط کانونی برجسته و جزئیات چشم گیر باشند.
در نتیجه اگر به دنبال تغییر اتمسفر خانه خود هستید و می خواهید آن را پویاتر و پر جنب و جوش تر نشان دهید، رنگ های تند و برجسته را انتخاب کنید.
این رویکرد یکی از ایده های مقرون به صرفه دکوراسیون داخلی است که می توان از آن به راحتی برای ایجاد نقاط کانونی متعدد استفاده کرد.

رنگ ها هم بخش مهم آموزش دکوراسیون داخلی هستند. می توان رنگ های تند مختلف را با هم ترکیب کرد و ایده های جدیدتری ایجاد کرد.
ترکیب سایه های مختلف و استفاده از الگوها و بافت های متفاوت می تواند برای برجسته سازی دکوراسیون داخلی به کار گرفته شوند.

میز و صندلی های قدیمی را مجددا رنگ آمیزی کنید

میز و صندلی و مبلمان های جدید همیشه راهی عالی برای دکور کردن یک اتاق هستند.
اما انجام این کار می تواند بسیار هزینه بر باشد. به جای این کار می توان با کمی تعمیر و رنگ آمیزی مجدد میز و صندلی های قدیمی، به آن ها رنگ و رویی تازه و جدید بخشید.

این رویکرد هم قطعا از ایده های مقرون به صرفه دکوراسیون داخلی است.
نقاشی کردن و رنگ آمیزی کاملا مقرون به صرفه و کم هزینه است و بهترین بخش آن این است که این کار را می توان با انواع میز و صندلی های چوبی، پلاستیکی و حتی فلزی انجام داد.
در تصویر روبرو می توان تاثیر یک رنگ آمیزی ساده را در تفاوت دکور یک فضای یکسان مشاهده کرد.

فضاهای ذخیره سازی منحصر به فرد را طراحی کنید

یکی از ایده های مقرون به صرفه دکوراسیون داخلی که هم می تواند به عنوان دیزاین فضاهای مختلف و هم راه حلی کاربردی برای ذخیره سازی فضا در نظر گرفته شود، طراحی فضاهای ذخیره سازی منحصر به فرد است. گاهی اوقات یک اتاق بدون دکور خاصی بسیار به هم ریخته و نامنظم است.
اما شگفت زده می شوید که تنها با طراحی یک فضای ذخیره سازی ساده و سازمان دهی بخش های مختلف یک اتاق تا چه میزان یک اتاق را تغییر خواهید داد. در دکوراسیون آشپزخانه و دکوراسیون اتاق خواب کوچک این ایده بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

استفاده از قفسه های باز، شلف های دیواری و هر وسیله ساده دیگری که کمی فضای ذخیره سازی را در اختیار شما قرار دهد، می تواند برای این منظور فوق العاده باشد. اشکال مربعی، دایره ای و اشکال مورب می توانند برای ایجاد این فضاهای کاربردی مورد استفاده قرار بگیرند.

استفاده از برچسب های مخصوص آشپزخانه روی شیشه ها و جارها

اگر مجموعه بزرگی از شیشه های آشپزخانه را در بالای میز یا قفسه های باز قرار داده اید، می توانید از برچسب های مخصوص روی آن ها استفاده کنید.
با این کار هم کمی جذابیت به فضای ذخیره سازی آشپزخانه می بخشید و هم این که یک راه عالی برای سازمان دهی و جلوگیری از هرج و مرج در دکوراسیون آشپزخانه خواهید داشت.
این مورد هم یکی از ایده های مقرون به صرفه دکوراسیون داخلی است که انجام آن بسیار کم هزینه و راحت است.

میز ها را روی چرخ قرار دهید

تاثیر این چرخ هایی که زیر میز ها و استند ها قرار می دهید را در ظاهر دکوراسیون داخلی دست کم نگیرید.
علاوه بر تاثیر ظاهری این رویکرد بسیار کاربردی و مفید است. می توانید به شلف ها و استند های آشپزخانه خود این چرخ ها را اضافه کنید تا علاوه بر افزودن یک دکور خاص به آشپزخانه، به یک استند یا جزیره متحرک در دکوراسیون آشپزخانه خود دست یابید.

در دکوراسیون پذیرایی نیز می توان از این مورد به عنوان یکی از ایده های مقرون به صرفه دکوراسیون داخلی استفاده کرد.
در اتاق کودک هم این مورد می تواند بخشی از دکوراسیون کاربردی اتاق خواب کودک باشد. برای تمیز کردن، منظم کردن فضا و جا به جایی راحت این کار بسیار هوشمندانه است.

نصب شیرآلات جدید

قطعا تعویض سینک و روشویی می تواند تغییر زیادی در دکوراسیون داخلی خانه ایجاد کند، اما این کار بسیار پر هزینه خواهد بود. به جای این کار پر هزینه می توان تنها با تعویض شیرآلات آن تغییر قابل توجهی را در دکوراسیون آشپزخانه یا حمام ایجاد کرد.
برای مثال اگر به دنبال یک دکور خاص با سبک روستایی هستید، می توان از شیرآلات مسی با طرح قدیمی استفاده کرد.
شیرآلات اتوماتیک که با چشمی کار می کنند هم می تواند تغییر قابل توجهی را ایجاد کند.
این مورد می تواند به دلیل تغییر قابل توجهی که ایجاد می کند، به عنوان یکی از ایده های مقرون به صرفه دکوراسیون داخلی در نظر گرفته شود.

استفاده از ظرف های شیشه ای در دکور خانه

کوزه ها، شیشه ها و بطری های شیشه ای با هر شکل و اندازه ای که باشند همیشه می توانند به عنوان جزئیات زیبای دکوراسیون خانه محسوب شوند.
آن ها زیبایی بسیاری دارند و در عین حال می توانند جز ایده های مقرون به صرفه دکوراسیون داخلی محسوب شوند.
چند شیشه رنگی بردارید و آن ها را با گل یا با ریسه های نوری رنگی تزئین کنید.

با قرار دادن آن ها در دکور خانه، جلوه ای منحصر به فرد را ایجاد کنید. می توان این شیشه ها را با تزئینات رنگارنگ تعطیلات هم پر کرد.
می توان کوزه ها را با رنگ های شاد و زیبا رنگ آمیزی کرد یا این که با پر کردن این شیشه ها با صدف و ماسه، یک دکوراسیون ساحلی را ایجاد کرد.
این وسایل ساده دکوری می توانند بدون هیچ هزینه ای به دکوراسیون منزل شما جلوه ای زیبا ببخشند.

از گیاهان سبز در دکور خانه کمک بگیرید

گیاهان واقعا یکی از ساده ترین و زیباترین ایده های مقرون به صرفه دکوراسیون داخلی خانه هستند.
تنها کاری که باید برای بهره بردن از آن ها در دکور خانه خود انجام دهید، انتخاب گیاه مناسب برای خانه است.
آن ها علاوه بر زیبایی، حس نشاط و تازگی را هم به فضای خانه اضافه می کنند.

استفاده از یک سینی تزئینی روی میز

یکی از ایده های مقرون به صرفه دکوراسیون داخلی، مربوط به ایده هایی ساده در دکوراسیون پذیرایی یا اتاق نشیمن است.
یک سینی زیبا را بردارید و از ترکیب یک گلدان کوچک با گل های رنگی، یک شمع و اکسسوری تزئینی در آن استفاده کنید.
این جزئیات به ظاهر ساده روی میز وسط می تواند جلوه ای بی نظیر را برای شما ارائه دهد.

استفاده از کوسن های طرح دار در دکور خانه

اگر به دنبال افزودن کمی چاشنی دکوری به فضای ساده و بی روح اتاق نشیمن یا دکوراسیون پذیرایی خود هستید، می توان با چند کوسن طرح دار این کار را انجام داد.
به راحتی مبلمان های خالی و ساده را می توان با چند بالشت و کوسن رنگی و زیبا تغییر داد.
آن ها ایده های مقرون به صرفه دکوراسیون داخلی هستند که می توانند برای طراحی یک اتاق ساده مورد استفاده قرار بگیرند.
روی نیمکت ها، روی تختخواب، مبلمان، طاقچه های کنار پنجره و صندلی های آشپزخانه می توان از این بالشتک های رنگی و کوسن های طرح دار به عنوان بخشی از دکوراسیون داخلی استفاده کرد.

دیزاین کردن و طرح دار کردن روشنایی های خانه

نیازی نیست برای داشتن لامپ های مخصوص با طراحی های متفاوت هزینه های زیادی را بپردازید.
در بیش تر مواقع آباژور های موجود در خانه بسیار ساده و تک رنگ اند.
در یکی از ایده های مقرون به صرفه دکوراسیون داخلی می توان این آباژور ها را تزئین کرد و آن ها را با لامپ های تزئینی تعویض کرد.
به این ترتیب به همین سادگی می توان جلوه ای تازه به اتاق بخشید.

میز خود را با یک رانر تزئین کنید

یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین ایده های دکوراسیون داخلی، استفاده از یک رانر برای دیزاین و چیدمان میز است.
این مورد را می توان با طرح های مختلف و گاها متناسب با تغییر فصل دیزاین کرد.
در نتیجه یک رویکرد ساده برای تغییر دکوراسیون، خصوصا تغییر دکور اتاق ناهارخوری است.
رانرهای متنوع و رنگارنگ هزینه چندانی نخواهند داشت اما تاثیر آن ها بسیار زیاد است.
در نتیجه یکی از ایده های مقرون به صرفه دکوراسیون داخلی که استفاده از آن به شدت پیشنهاد می شود، استافده از رانرهای متعدد روی میز است.

استفاده از لامپ های قابل تنظیم برای دکوراسیون خانه

یک سری لامپ ها وجود دارند که می توان تنها با فشار دادن یک دکمه رنگ آن را تغییر داد. علاوه بر این لامپ هایی وجود دارند که با برنامه نصب شده روی موبایل می توان شدت نور آن را تنظیم و آن را کم و زیاد کرد.
تنها با خرید برخی از این لامپ ها می توان کل دکوراسیون داخلی خانه را دگرگون کرد.
استفاده از ریسه های رنگی و نور های مخفی هم می تواند تاثیر فوق العاده ای در دکوراسیون داخلی خانه داشته باشند و جز ایده های مقرون به صرفه دکوراسیون داخلی محسوب شوند.
تاثیر نورها در طراحی داخلی و نحوه دیزاین آن ها، سرفصل های مهم آموزش طراحی دکوراسیون داخلی است که می توان در دوره دکوراسیون داخلی آن ها را فرا گرفت.

برای داشتن خانه ای زیبا نیاز به هزینه های بالا نیست!

به طور کلی با بررسی و جمع بندی این ایده های مقرون به صرفه دکوراسیون داخلی، وقت آن رسیده که این تصور غلط را کنار بگذاریم که برای داشتن یک خانه زیبا الزاما همیشه به صرف هزینه های گزاف نیاز است. در این خصوص تنها صحبت از سلیقه و کمی خلاقیت داشتن است.
صرف نظر از این که بودجه شما چقدر است، تمام این ایده های مقرون به صرفه دکوراسیون داخلی می توانند به شما برای تغییر ظاهر و طراحی خانه کمک کند.
از هر استراتژی و رویکردی که استفاده کنید، در نهایت می توان به دکوری زیبا در فضاهای مختلف خانه دست یافت.
اصول آموزش دکوراسیون داخلی قطعا می تواند در این زمینه راهگشای شما باشد.

سوالات متداول

چرا انجام طراحی و دکوراسیون داخلی برای همه امکان پذیر نیست؟

قطعا هر کسی دوست دارد فضای داخلی خانه را به سبک و استایلی متفاوت و منحصر به فرد بچیند. اما چالش های موجود در این خصوص از جمله هزینه بر بودن دکوراسیون و طراحی داخلی و انتخاب یک ایده و سبک مناسب با فضای مورد نظر موجب می شود هر کسی جرات دیزاین و دکوراسیون داخلی خانه خود را نداشته باشد.

منظور از دکوراسیون داخلی مقرون به صرفه چیست؟

در ایده دکوراسیون داخلی مقرون به صرفه دو اصل در نظر است. در نگاه اول استفاده از اکسسوری و قطعات دکوری مناسب و مقرون به صرفه که به خوبی می توانند به یک نقطه کانونی زیبا در فضای داخلی تبدیل شوند. ایده دوم می گوید که الزاما با استفاده از دکورهای گران قیمت نمی توان به یک سبک و استایل منحصر به فرد دست یافت و اصل دکوراسیون داخلی درک چگونه چیدن قطعات و جزئیات و ایجاد هارمونی لازم بین جزئیات است.

چطور فضای داخلی خانه را چیدمان کنیم؟

برای چیدمان و دکور کردن فضای داخلی خانه باید جسارت به خرج داد و از خلاقیت و نکات اولیه دکوراسیون داخلی در این خصوص کمک گرفت. ایده های بسیار ساده ای وجود دارند که تنها با کمک گرفتن از جزئیاتی ساده و قطعات و اشیایی در دسترس می توان با آنها یک فضا را بسیار متمایزتر و زیباتر چیدمان کرد. استفاده از اکسسوری های همیشگی، تابلو رنگ هایی که حاصل هنرمندی خود شماست، ترکیب عکس های خانوادگی، رنگ ها و بافت های ساده، استفاده از آینه و گل در چیدمان خانه و مواردی از این دست ایده های ساده و مقرون به صرفه ای است که می توانید از آنها برای دکوراسیون داخلی خانه استفاده کنید.

5/5 - (28 امتیاز)
تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی آموزشگاه پویااندیش
نوع آموزش ✅ عکس ➕ فیلم
منبع ✅ گروه تحقیقاتی پویااندیش
سطح آموزشی ✅ گام به گام
درجه بندی آموزشی ⭐⭐⭐⭐⭐

آموزشگاه تخصصی هنر تصویرگران پویااندیش

پویااندیش بهت کمک میکنه که با یادگیری اصولی رشته ای که دوست داری ، رویاهات رو به واقعیت تبدیل کنی .
چطوری این کارو میکنه ؟ 👇

اساتید آموزشگاه مجرب ترین اساتید
نحوه برگزاری کلاس حضوری یا آنلاین
نحوه پرداخت امکان پرداخت اقساطی
سطح کلاس گام به گام ویژه بازار کار
نوع مدارک معتبر و قابل ترجمه
پشتیبانی همه جانبه

بهترین سرمایه گذاری ،
 سرمایه گذاری هر فرد روی خودشه

پس منتظر چی هستی ؟

همین حالا دوره دلخواهت رو ثبت نام کن و آینده تو بساز .

دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.