پویا اندیش مرکز آموزش های تخصصی هنر

مشاوره رایگان دوره ها

۱۱۰ ۱۱۱ ۰۲۱-۲۸

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دوره های نیمه دوم نوروز 1403

فرصت رو از دست نده و
همین حالا ثبت نام کن !

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

پکیج های آموزشی پویااندیش با تخفیف های تکرار نشدنی

فرصت رو از دست نده و
همین حالا ثبت نام کن !

تصویرگران پویااندیش

مرکز آموزش های تخصصی هنر

استایل هیپ هاپ زنانه

استایل هیپ هاپ زنانه

فهرست عناوین

استایل هیپ هاپ زنانه از استایل ‌های خاص و مدرن به شمار می‌ رود که در دهۀ 1970 در نیویورک آغاز شد و رفته رفته، به سراسر جهان راه پیدا کرد.
اِستایل هیپ هاپ ( Hip hop ) در مسیر سفرش ، دستخوش تحولات زیادی شد؛ برخی عناصر به آن اضافه، و برخی دیگر از آن کاسته شدند ؛ اما آنچه امروز به عنوان استايل هيپ هاپ می ‌شناسیم ، تحت تاثیرِ فرهنگی به نام « فرهنگ هیپ هاپ » است.
استایل هیپ هاپ ، هم برای زنان و هم مردان ، مناسب است.
اگر استایل هیپ هاپ زنانه را دوست دارید ، هم می ‌توانید استایل مختص به خودتان را طراحی کنید و هم از استایل و طرز لباس پوشیدن رپرهای معروف دنیا تقلید کنید.
در این بخش ، اصول استایل هیپ هاپ زنانه را به شما خواهیم گفت تا استايل هيپ هاپ ( Hip hop ) شخصی و منحصر به خودتان را طراحی کنید. با تصویرگران پویااندیش همراه باشید.

استایل هیپ هاپ زنانه

استایل هیپ هاپ چیست ؟

استایل هیپ هاپ تحت تاثیرِ استایل آفریقایی-آمریکایی ‌های نیویورک شکل گرفت و پس از آن، در لس ‌آنجلس، فیلادلفیا، شیکاگو، هوستون، سانفرانسیسکو و درنهایت، سراسر جهان گسترش یافت.
در اواخر دهۀ 1980، ناسیونالیسم سیاه بر موسیقی رپ تاثیر گذاشت و مدل ‌های مو و استایل‌ های لباس پوشیدن نیز به عرصۀ نمایش فرهنگ آفریقایی تبدیل شدند.
رپرهای مشهور با پوشیدن شلوارهای گشاد و کلاه‌ های kufis و Kemetic ، استایل خودشان را از دیگران متمایز کردند.
در دهۀ 1990، رپرها رنگ ‌های براق، شلوارهای گشاد و دستمال سر را انتخاب کردند.

تقلید از گانگستر های دهه های 1930 و 1940

در همین دهه، آن ‌ها از پوشش گانگسترهای دهه‌ های 1930 و 1940 الهام گرفتند. در دهۀ 1990، زنان نیز به این استایل خاص و جدید گرایش پیدا کردند.
آن‌ ها شلوارهای گشاد و پوتین‌ های زمخت می ‌پوشیدند، عینک دودی Loc به چشم می ‌زدند و سعی داشتند توازنی میان فرهنگ هیپ هاپ و ظرافت‌ های زنانه برقرار کنند.
در عصر حاضر، استایل هیپ هاپ زنانه بسیار تکامل یافته و به حوزه ‌ای کاملاً مجزا تبدیل شده است. در ادامه، عناصر آن را برخواهیم شمرد.

عکس استایل هیپ هاپ زنانه

اصول استایل هیپ هاپ زنانه

لباس‌ های براق بپوشید. تیشرت‌ های متناسب برای استایل هیپ هاپ زنانه بسیار متنوع هستند. تیشرت ‌های گرافیکی براق بسیار پرطرفدار هستند.
رنگ‌ هایی مانند :

  • نارنجی
  • آبی
  • طلایی
  • صورتی
  • بنفش
  • و …

برای تیشرت هیپ هاپ بسیار مناسب هستند.
تیشرت ‌های طرح چاپی هم برای استایل هیپ هاپ بسیار مناسب هستند . فقط یادتان باشد که باید تیشرت ‌هایی را انتخاب کنید که نوشتۀ روی آن‌ ها توجه‌ ها را به خود جلب کند .
تاپ کوتاه زنانه هم از گزینه‌ های بسیار پرطرفدار و جذاب است . در انتخاب رنگ آزاد هستید، فقط یادتان باشد که باید رنگ اکسسوری‌ ها و شلوارتان با یکدیگر ست باشند .
تیشرت ‌های ورزشی گشاد دخترانه نیز برای استایل هیپ هاپ زنانه بسیار مناسب هستند. این تیشرت‌ های اسپرت و گشاد به همراه کلاه و شلوار یا شلوارک ورزشی استایل شما را بسیار جذاب خواهند کرد.

مدل استایل هیپ هاپ زنانه

کت ‌های جذاب و متمایز بپوشید ؛

فرقی نمی ‌کند کت تنگ مناسب اندامتان باشد یا گشاد. کت چرمی در میان ستاره‌ های هیپ هاپ جهان بسیار پرطرفدار است.
کت ‌های چرمی متناسب برای استایل هیپ هاپ ( Hip hop ) ، معمولاً کمی طلایی، سفید یا نقره‌ ای هم در خود دارند تا توجه ‌ها را به سوی خودشان جلب کنند.
کت‌ های جین هم برای استایل مد هیپ هاپ بسیار مناسب هستند . برخی از رپرهای زن هم کت ‌های گشاد جیب ‌دار و جلیقه ‌های bubble می ‌پوشند تا استایلشان مردانه‌ تر باشد.

بیشتر بخوانید: استایل تامبوی زنانه

کت استایل هیپ هاپ زنانه

دامن یا شلوار بپوشید

شلوارهای متناسب برای استایل هیپ هاپ زنانه بسیار متنوع هستند . این شلوارها را می ‌توانید با بسیاری از لباس ‌ها سِت کنید.
شلوار لی جذب دخترانه ، محبوب ‌ترین شلوار در میان طرفداران مد هيپ هاپ به شمار می آید . قسمت بغل شلوار و جلوی آن هم می ‌تواند پاره باشد.
شلوارهای سندبادی هم بسیار معروف هستند و استایل هیپ هاپ شما را جذاب ‌تر می سازند.
در انتخاب رنگ شلوار سندبادی آزاد هستید؛ هم می ‌توانید شلوارهای براق و متناسب با تاپ‌ تان را انتخاب کنید و هم رنگ‌ ها خنثی، مانند سفید و مشکی، تا بتوانید آن ‌ها را با هر لباسی بپوشید.
اگر دوست داشته باشید، می ‌توانید شلوار ورزشی هم بپوشید. دامن کوتاه جین همیشه انتخاب خوبی است و بسیاری از ستاره‌ های هیپ هاپ، مانند نیکی میناژ، این نوع دامن را انتخاب می ‌کنند.
شلوارک‌ های گشاد به همراه تیشرت نیز می ‌توانند استایل هیپ هاپ شما را بسیار جذاب کنند.

شلوار استایل هیپ هاپ زنانه

شَلوار ارتشی

شلوارِ ارتشی گشاد زنانه را از یاد نبرید . شلوار چریکی ، استایل هیپ هاپ زنانه شما را منحصربه فرد خواهد کرد.
شلوار چریکی زنانه در رنگ‌ های مختلف تولید می‌ شود و به‌ هیچ وجه مجبور نیستید ترکیب رنگ سبز و قهوه ‌ای و مشکی را انتخاب کنید؛ برای مثال، شلوار چریکی با ترکیب رنگ‌ های بنفش، طوسی، سفید و مشکی بسیار خاص و جذاب است و به جذابیت ظاهرتان خواهد افزود.

نحوه استایل کردن شلوار چریکی در استایل هیپ هاپ زنانه

می ‌توانید این شلوارهای چریکی جذاب را به همراه انواع تاپ‌ های کوتاه و بلند و انواع هودی و سویشرت بپوشید.
اگر هم دوست داشته باشید، می ‌توانید در فصول سرد سال، شلوار چریکی تنگ را به همراه تیشرت گشاد، سویشرت و کفش تیمبرلند بپوشید.
شلوار جین ‌های گشاد و پاره هم برای استايل مد هیپ هاپ ( Hip hop ) دخترانه مناسب است . ترکیب این شلوارها با تاپ کوتاه و کتانی ساق ‌دار و کلاه، بسیار شیک و جذاب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: استایل پرپی زنانه

اکسسوری را در استایل هیپ هاپ زنانه فراموش نکنید

استایل هیپ هاپ زنانه معمولاً مستلزمِ داشتنِ لباس ‌ها و اکسسوری‌ های خاص و گران‌ قیمت است.
مشهورترین رپرهای زن، گوشواره‌ های بزرگ، ترجیحاً حلقه‌ ای را انتخاب می ‌کنند. آن ‌ها ترحیح می ‌دهند گوشواره‌ شان از جنس طلا باشد.
این ستاره‌ ها، همزمان 3 یا 4 گردنبند آویزدار می‌ پوشند.
نگین، الماس و سنگ‌ های گرانبها، به جذابیت و شکوه زیورآلات ‌تان می ‌افزایند. حتی کلاه و عینک آفتابی هم می ‌تواند استایل هیپ هاپ شما را جذاب ‌تر کند.
یک کلاه لبه پهن براق انتخاب کنید که رنگِ آن با پیراهن یا شلوارتان ست باشد.
در انتخاب عینک آفتابی هم آزاد هستید و می‌ توانید هر عینکی که دوست داشتید بپوشید، از عینک ‌های گران گرفته تا عینک ‌های پلاستیکی راه راه. به طور کلی، عینک آفتابی استایل هیپ هاپ شما را جذاب ‌تر می ‌کند.
فقط یادتان باشد، عینک‌ های آفتابی براق و عینک‌ هایی که با فلزات نقره ‌ای یا طلایی و نگین تزیین شده ‌اند، می‌ توانند استایل شما را جذاب ‌تر سازند.

اکسسوری استایل هیپ هاپ زنانه

کفش مناسب انتخاب کنید

دختران طرفدار استایل مد هیپ هاپ ، معمولاً کفش اسنیکرز یا پوتین می ‌پوشند، درست مثل پسرها، اما اگر دوست داشته باشید، می ‌توانید کفش پاشنه بلند هم بپوشید.
اگر می ‌خواهید کفش اسنیکرز بپوشید، نوع مچدارش را انتخاب کنید . برندهایی مانند جردن و آدیداس، کفش ‌های براق و متناسب با استایل هیپ هاپ دارند.
بوت ‌های تیمبرلند هم برای استايل هيپ هاپ بسیار مناسب هستند. کفش‌ های طلایی و نئونی هم می ‌توانند استایل شما را به‌ مراتب جذاب ‌تر جلوه دهند.

کفش استایل هیپ هاپ زنانه

مدل مویی را انتخاب کنید  که شما را از دیگران متمایز کند

رپرهای زن معمولاً رنگ موها و مدل موهای متفاوت و خاصی را انتخاب می ‌کنند. رنگ ‌های براق و خاص، مانند صورتی، بنفش و آبی را انتخاب کنید.
رنگ موی بلوند یا سفید نیز برای استایل مد هیپ هاپ مناسب هستند و رپرهای برجسته، معمولاً این رنگ ‌ها را ترجیح می‌ دهند. اگر موهایتان لَخت است، چتری و بافت می‌ توانند شما را به مراتب جذاب ‌تر کنند.

تیشرت استایل هیپ هاپ زنانه

آرایش براق را انتخاب کنید.

اگر می‌ خواهید آرایشتان متناسب با استایل هیپ هاپ باشد، باید چشم‌ ها و لب‌ هایتان براق باشند و توجه ‌ها را به خود جلب کنند.
رژلب‌ های بنفش یا صورتی نئونی به جذابیت مد هیپ هاپ شما می ‌افزایند. رنگ قرمز براق نیز در میان طرفداران استايل هيپ هاپ ، بسیار محبوب است.
مژه مصنوعی و ریمل را فراموش نکنید. در انتخاب رنگ ریمل آزاد هستید و اصلاً مجبور نیستید ریمل مشکی بزنید. خط چشمتان باید ضخیم باشد. در مورد سایه هم بهتر است از سایه‌ های نئونی سبز، صورتی، آبی، طلایی یا نقره ‌ای استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: استایل پانک زنانه

آرایش در استایل هیپ هاپ زنانه

نکاتی درمورد استایل هیپ هاپ زنانه

  • اگر استايل هيپ هاپ را انتخاب کرده‌ اید، به شما تبریک می ‌گوییم، چرا که بسیار جسور هستید! ممکن است دیگران استایل شما را مسخره کنند، آمادگی شنیدن این حرف ‌ها را داشته باشید، ولی هیچ اعتنایی به حرف‌ هایشان نکنید . روی استایلتان متمرکز باشید و خودتان را باور داشته باشید .
  • مجلات هیپ هاپ بخرید و به سایت ‌های مربوط به این زمینه سر بزنید تا با جدیدترین و به‌ روزترین ترندهای دنیای رپ آشنا شوید .
  • شخصیتِ خودتان را در استایلتان دخیل کنید. سعی کنید خودتان باشید .
  • استایل هیپ هاپ خود را به روحیاتتان نزدیک کنید و فقط از ستارگان رپ تقلید نکنید .
  • همیشه لباس ‌های راحت بپوشید .
استایل هیپ هاپ زنانه

پایان بخش :

استایل هیپ هاپ زنانه

سوالات متداول

استایل هیپ هاپ چیست؟

استایل هیپ هاپ تحت تاثیرِ استایل آفریقایی-آمریکایی ‌های نیویورک شکل گرفت و پس از آن، در لس ‌آنجلس، فیلادلفیا، شیکاگو، هوستون، سانفرانسیسکو و درنهایت، سراسر جهان گسترش یافت.

ویژگی استایل هیپ هاپ چیست ؟

آن‌ ها شلوارهای گشاد و پوتین‌ های زمخت می ‌پوشیدند، عینک دودی Loc به چشم می ‌زدند و سعی داشتند توازنی میان فرهنگ هیپ هاپ و ظرافت‌ های زنانه برقرار کنند.

آیا شما آموزش طراحی درباری دوره های طراحی لباس و دوره های خیاطی را هم دارید ؟

بله ، هم بصورت حضوری و هم بصورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می کنیم برای اطلاعات بیشتر به بخش دوره های آموزشی در همین سایت مراجعه کنید .

چه نوع تی شرت هایی مناسب استایل هیپ هاپ است؟

لباس‌ های براق بپوشید ، تیشرت ‌های گرافیکی براق بسیار پرطرفدار هستند و تیشرت ‌های طرح چاپی هم برای استایل هیپ هاپ بسیار مناسب هستند

چه نوع کت هایی مناسب استایل هیپ هاپ است؟

کت ‌های چرمی متناسب برای استایل هیپ هاپ ، معمولاً کمی طلایی، سفید یا نقره‌ ای هم در خود دارند تا توجه ‌ها را به سوی خودشان جلب کنند.
کت‌ های جین هم برای استایل هیپ هاپ بسیار مناسب هستند.

در میان طرفداران استایل هیپ هاپ چه نوع شلواری محبوب است؟

شلوار لی جذب دخترانه ، محبوب ‌ترین شلوار در میان طرفداران استایل هیپ هاپ به شمار می آید ، شلوار ارتشی گشاد زنانه را از یاد نبرید. شلوار چریکی زنانه، استایل هیپ هاپ شما را منحصربه فرد خواهد کرد.

مشهور ترین رپرها از چه نوع اکسسوری استفاده می کنند؟

مشهورترین رپرهای زن، گوشواره‌ های بزرگ، ترجیحاً حلقه‌ ای را انتخاب می ‌کنند. آن ‌ها ترحیح می ‌دهند گوشواره‌ شان از جنس طلا باشد
این ستاره‌ ها، همزمان 3 یا 4 گردنبند آویزدار می‌ پوشند.

5/5 - (27 امتیاز)
تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی آموزشگاه پویااندیش
نوع آموزش ✅ عکس ➕ فیلم
منبع ✅ گروه تحقیقاتی پویااندیش
سطح آموزشی ✅ گام به گام
درجه بندی آموزشی ⭐⭐⭐⭐⭐

آموزشگاه تخصصی هنر تصویرگران پویااندیش

پویااندیش بهت کمک میکنه که با یادگیری اصولی رشته ای که دوست داری ، رویاهات رو به واقعیت تبدیل کنی .
چطوری این کارو میکنه ؟ 👇

اساتید آموزشگاه مجرب ترین اساتید
نحوه برگزاری کلاس حضوری یا آنلاین
نحوه پرداخت امکان پرداخت اقساطی
سطح کلاس گام به گام ویژه بازار کار
نوع مدارک معتبر و قابل ترجمه
پشتیبانی همه جانبه

بهترین سرمایه گذاری ،
 سرمایه گذاری هر فرد روی خودشه

پس منتظر چی هستی ؟

همین حالا دوره دلخواهت رو ثبت نام کن و آینده تو بساز .

دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.