پویا اندیش مرکز آموزش های تخصصی هنر

مشاوره رایگان دوره ها

۱۱۰ ۱۱۱ ۰۲۱-۲۸

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دوره های نیمه دوم نوروز 1403

فرصت رو از دست نده و
همین حالا ثبت نام کن !

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

پکیج های آموزشی پویااندیش با تخفیف های تکرار نشدنی

فرصت رو از دست نده و
همین حالا ثبت نام کن !

تصویرگران پویااندیش

مرکز آموزش های تخصصی هنر

استایل پرپی زنانه

استایل پرپی زنانه + عکس

فهرست عناوین

مقدمه

استایل ‌ها و مُدهای مختلف می‌ آیند و می ‌روند. برخی عمرشان کوتاه است و برخی دیگر بلند، اما بعضی از استایل ‌ها به هیچ زمان و مکانی محدود نیستند و هیچ وقت از مُد نمی ‌افتند. استایل پرپی زنانه ، یکی از همین استایل ‌های جاودانه است!
خاستگاه استایل پرپی، دبیرستان ‌های شمال شرق آمریکا بود. اما این استایل از دبیرستان و کالج فراتر رفت و کم کم، به مجموعۀ طراحان مُد نیز راه پیدا کرد. این استایل، نه تنها بسیار زیبایی و جذابیت دارد، بلکه تنوع لباس‌ های متناسب با آن هم بسیار زیاد است.
تیشرت‌ های ساده، پیراهن‌  های یقه‌ دار، لباس‌ های راه راه، همه و همه، برای استایل پرپی مناسب هستند. تنوع لباس ‌ها و اکسسوری ‌های پرپی باعث شده که گزینه‌ های بسیار زیادی را پیش رو داشته باشید تا ‌بتوانید استایل پرپی کاملاً مختص به خودتان را شکل دهید.

استایل پرپی زنانه

در این بخش ، ویژگی‌ های اصلی استایل پرپی و اصول آن را به تفصیل برایتان خواهیم گفت تا استایل پرپی متناسب با سلیقۀ خودتان را شکل دهید.

آیا استایل پرپی متناسب با سلیقه و روحیۀ شما هست یا نه؟

پیش از آنکه کلی هزینه کرده و لباس ‌ها و اکسسوری‌ های پرپی را خریداری کنید، ابتدا باید بدانید که آیا این استایل، متناسب با روحیۀ شما هست یا نه.
برای اینکه بدانید آیا استایل پرپی با روحیات و سلیقۀ شما هماهنگ هست یا خیر، چند قانون را برایتان خواهیم گفت. اگر موارد زیر در مورد شما صدق می ‌کند، استایل پرپی برایتان بسیار مناسب است. با تصویرگران پویااندیش همراه باشید!

  • اَگر لباس‌ های شیک و مرتب را بیشتر از لباس‌ های نامرتب و شلخته دوست دارید.
  • اگَر لباس ‌هایی را که در طراحی ‌شان از استایل‌ های ملوانی الهام گرفته شده است، دوست دارید.
  • شما اگر استایل دختران دبیرستانی اروپایی و آمریکایی را دوست دارید.
  • رنگ ‌های روشن و براق را به رنگ‌ های خنثی و طبیعی ترجیح می ‌دهید.
  • استایل نیوانگلند را دوست دارید.
  • لباس‌ های راه راه و چهارخانه را می پسندید.
آیا استایل پرپی زنانه مناسب شما هست؟

اما اگر موارد زیر در موردتان صدق می‌ کند، استایل پرپی به دردتان نمی‌ خورد:

  • اگر دوست دارید ظاهری آشفته و نامرتب داشته باشید.
  • اگر کت چرمی موتورسواری را به کت بلیزر ترجیح می‌ دهید.
  • اگر هیچ وقت فکر خریدن کفش یا بوت خاکی رنگ و پولو نیفتاده ‌اید.
  • اگر استایل معمولی کالیفرنیا برایتان از استایل ساختارمند و شیک نیوانگلند جذاب‌ تر است.
  • اگر همیشه در پی خریدنِ لباس ‌های عجیب و غریب و غیرمعمول هستید و آن‌ ها را به لباس ‌های مرسوم ترجیح می‌ دهید.
مدل استایل پرپی زنانه

اصول استایل پرپی زنانه

اگر دوست دارید طبق اصول استایل پرپی لباس بپوشید، باید تیپ‌ تان ساده و به استایل کلاسیک نزدیک باشد.
همان طور که گفتیم، این استایل، ریشه در استایل دانش ‌آموزان دبیرستان ‌های شمال شرقی آمریکا دارد.
در سال ‌های دور، این مدارس، اصول و قوانین خاصی برای طراحی یونیفورم هایشان داشتند. اما با گذر زمان، دانش ‌آموزان استایل شخصی خودشان را طراحی کردند و دیگر از اصول پیشین تبعیت نمی ‌کردند. امروز، استایل پرپی به دنیای مُد هم نفوذ کرده است و طرفداران خیلی زیادی هم دارد. استایل پرپی شباهت زیادی به استایل کلاسیک دارد؛ اما تنوع رنگ و طرح آن بیشتر است.
در ادامه، اصول مهم استایل پرپی زنانه را با جزئیات برایتان خواهیم گفت تا بتوانید استایل پرپی متناسب با شخصیت‌ و روحیه ‌تان را شکل دهید.
یادتان باشد که استایل‌ شما باید ماهیت پرپی ‌تان را به نمایش بگذارد.
فقط همیشه یادتان باشد که قوانین مُد را می ‌توانید بشکنید و آن را متناسب با سلیقۀ خودتان تغییر دهید.

اصول استایل پرپی زنانه

1. لباس‌ های متناسب با استایل پرپی زنانه را انتخاب کنید

یادتان باشد که استایل پرپی بسیار ساده است؛ در نتیجه، لباس‌ ها و اکسسوری‌ هایتان هم باید ساده و متناسب با همین استایل باشد. لایه ‌ای لباس پوشیدن، تناسب چندانی با استایل پرپی ندارد. تیشرت و پیراهن پولو زنانه، پیراهن و تیشرت چهارخانه، پلیور بدون آستین، کت بلیزر، پیراهن و دامن پلیسه، جوراب بلند و شلوار برمودا از اجزای اصلی استایل پرپی هستند.
لباس‌ های طرح ‌دار بخرید. لباس ‌هایی بپوشید که با ظرافت دوخته شده‌ اند. همان طور که گفتیم، بیش از حد، لایه ‌ای لباس نپوشید و تعداد زیورآلات ‌تان هم زیاد نباشد.

لباس های متناسب با استایل پرپی زنانه

2. به جنس لباستان دقت کنید

طرفداران استایل پرپی زنانه ، معمولاً شلوار کتان را به شلوار جین ترجیح می‌ دهند، البته پوشیدن شلوار جین بدون مانع است.
همۀ لباس‌ های پرپی از مواد طبیعی هستند. پارچه‌ های پشمی، کشمیر، کتان و لینن، گزینه‌ های بسیار مناسبی برای استایل پرپی هستند.

رنگ متناسب با استایل پرپی زنانه

3. رنگ متناسب با استایل پرپی را انتخاب کنید

حالا نوبت به رنگ می‌ رسد. وقتی صبحت رنگ به میان می ‌آید، باید رنگ‌ هایی را انتخاب کنید که ظاهرتان را به استایلی کاملاً پرپی تبدیل سازید. رنگ‌ های سرمه ای، سفید و قرمز سیر، برای استایل پرپی زنانه مناسب هستند. رنگ ‌های بورگاندی (شرابی)، سبز زمردی و قهوه‌ ای تیره نیز برای استایل پرپی زنانه مناسب اند. رنگ‌ های براق و جیغ هم برای استایل پرپی مناسب هستند. بهتر است دامن و پیراهن ‌تان به رنگ براق باشد.
تاپ قرمز یا سبز براق به همراه شلوار جین، استایل پرپی شما را بسیار جذاب خواهد کرد. یادتان باشد که باید رنگ ‌ها را با کمال دقت با یکدیگر ست کنید. همیشه چرخۀ رنگ‌ ها را در ذهن داشته باشید و رنگ‌ های مکمل را با یکدیگر ست کنید؛ برای مثال می‌ توانید کت قرمز را به همراه بلوز سبز بپوشید.

4. لباس ‌های کلاسیک انتخاب کنید

لباس‌ های پرپی بسیار ساده و بی زرق و برق هستند. لباس‌ های کلاسیک برای استایل پرپی بسیار مناسب هستند و هیچ وقت هم از مُد نمی ‌افتند. اگر می‌ خواهید استایل ‌تان کاملاً طبق اصول پرپی باشد، لباس ‌هایی را که برای استایل پرپی ضروری هستند تهیه کنید.
تونیک‌ های رنگ روشن، شلوار جین سفید، ژاکت و پیراهن، از گزینه‌ های ضروری استایل پرپی زنانه به شمار می آیند و گزینه های بسیار خوبی برای استایل پرپی زنانه هستند. در ماه‌ های سرد سال، سویشرت و ژاکت چهارخانه بپوشید تا کاملاً پرپی باشید.

رنگ خاکی در استایل پرپی زنانه

5. از رنگ خاکی غافل نشوید

حتماً رنگ خاکی را در تیپ خود بگنجانید. لباس‌ های خاکی رنگ، ارتباط تنگاتنگی با استایل پرپی دارند. شلوار خاکی بپوشید. این شلوار، هم بسیار شیک و زیباست و هم اینکه هیچ وقت از مُد نمی ‌افتد.
هم شلوار خاکی رسمی داریم و هم غیر رسمی؛ بهتر است شما هر دو نوع را تهیه کنید. شلوار خاکی را به همراه بلوزی زیبا یا تاپ بپوشید.

استایل پرپی زنانه با طرح های پرپی

6. لباس ‌هایی با طرح‌ های پرپی تهیه کنید

طرح‌ های پرپی را انتخاب کنید. اگر می ‌خواهید کاملاً پرپی باشید، دست روی لباس‌ هایی بگذارید که طرح‌ های شلوغ یا درشت نداشته باشند. یادتان باشد که این سادگی از ضروریات استایل پرپی است. طرح‌ های چهارخانه از اصلی ‌ترین طرح‌ های پرپی هستند و در همۀ مغازه ‌ها و فروشگاه‌ ها یافت می ‌شوند.
طرح‌ های گینگهام (شطرنجی)، paisley و چهارخانه‌ های ریز هم از دیگر طرح‌ های مناسب برای استایل پرپی زنانه به شمار می‌ آیند. طرح خال‌ خالی هم از طرح‌ های زیبا و جذاب است که استایل پرپی ‌تان را بسیار زیبا می ‌سازد.

بیشتر بخوانید: استایل تامبوی زنانه

کفش در استایل پرپی زنانه

7. کفش ‌های پرپی انتخاب کنید

در انتخاب کفش برای استایل پرپی خیلی دقت کنید، کفش هایتان هم باید متناسب با استایل پرپی باشد. کفش‌ های موکازین، پوتین ‌های سادۀ بنددار و کفش ‌های لوفر، از مناسب‌ ترین گزینه ‌ها برای استایل پرپی زنانه به شمار می ‌روند.
صندل‌ های ساده، کفش‌ های پاشنه بلند ساده، بوت‌ های سوارکاری، کفش‌ های ته صاف و کفش ‌های تخت زنانه هم استایل پرپی شما را جذاب‌ تر خواهد کرد.

مدل مو در استایل پرپی زنانه

8. مدل موهای پرپی را انتخاب کنید

اگر می‌ خواهید طبق اصول استایل پرپی لباس بپوشید، باید موهایتان را هم متناسب با همین استایل کوتاه کنید یا بیارایید.
مدل‌ های کلاسیک مو برای استایل پرپی زنانه مناسب هستند. موهای کوتاه، متوسط و بلند، هر سه برای استایل پرپی مناسب هستند. همه چیز به سلیقۀ خوتان بستگی دارد. اگر دوست داشته باشید، می ‌توانید موهایتان را باز بگذارید و اگر دوست داشته باشید، می‌ توانید آن را از پشت ببندید.
فقط یادتان باشد که موهایتان همیشه باید مرتب باشد. هر روز موها را بشویید و شانه بزنید تا همیشه مرتب باشید.

هدبند در استایل پرپی زنانه

9. هدبند را از یاد نبرید

هِدبند از اکسسوری ‌های شیک و کلاسیک است و به بسیاری از استایل ‌ها و تیپ ‌ها می ‌آید. هدبند، گزینه‌ ای بسیار مناسب است و استایل‌ تان را به مراتب جذاب ‌تر خواهد ساخت. فقط یادتان نرود که سادگی، شرط اول استایل پرپی است.
بنابراین، هدبندتان، یا هر اکسسوری دیگر، باید کاملاً ساده باشد، بدون هیچ زرق و برقی. هدبندتان هم باید رنگ و طرح پرپی داشته باشد. برای مثال می ‌توانید هدبند خال خالی قرمز انتخاب کنید و آن را به همراه پیراهن سبز بپوشید؛ در ضمن، هدبندتان نباید زیادی بزرگ باشد.

جواهرات در استایل پرپی زنانه

10. زیورآلات پرپی را فراموش نکنید

زیورآلات مروارید، از بهترین گزینه‌ ها برای استایل پرپی زنانه اند. مروارید، هم زیبا و جذاب است و هم کلاسیک. مروارید برای استایل پرپی بسیار مناسب است. گردنبند مروارید را به همراه پیراهن یا بلوز بپوشید.
گوشوارۀ مروارید هم می ‌تواند استایل پرپی شما را بسیار جذاب ‌تر کند. اگر دوست داشته باشید، می‌ توانید کت بلیزرتان را با سنجاق سینۀ مروارید بیارایید. البته نیازی نیست مرواریدتان اصل باشد، چرا که مروارید اصل، گران است و همه استطاعت خریدن آن را ندارند.

عینک آفتابی در استایل پرپی زنانه

11. عینک دودی یادتان نرود

عینک آفتابی، بُعدِ کلاسیک استایل پرپی است و استایل ‌تان را بسیار جذاب ‌تر خواهد کرد. هنگام انتخاب عینک دودی برای استایل پرپی، یادتان باشد که عینک دودی باید متناسب با صورت‌ تان باشد و زیادی بزرگ نباشد. بهتر است به سراغ عینک دودی ‌های از مُد افتاده بروید تا استایل‌ پرپی‌ تان خاص باشد.
یادتان باشد که رنگ قاب عینک آفتابی ‌تان باید خنثی باشد. مثلاً مشکی و سفید، رنگ ‌های مناسبی برای قاب عینک دودی به شمار می‌ روند.

ساعت در استایل پرپی زنانه

12. ساعت را از یاد نبرید

ساعت مچی از ضروری‌ ترین اجزای استایل پرپی است، چه زنانه و چه مردانه! بهتر است ساعت ‌های ساده و به رنگ خنثی انتخاب کنید.
یک ساعت شیک و ساده را با هر لباسی می ‌توانید ست کنید؛ بنابراین، بهتر است یک ساعت خوب و باکیفیت بخرید.

ست های استایل پرپی زنانه

ست‌ های پرپی زنانه

در فصل تابستان، تیشرت راه راه را به همراه دامن جین بپوشید تا استایل پرپی ‌تان شیک و جذاب باشد.
اگر به همراه این لباس‌ ها یک جفت کفش تخت زنانه و جواهرات ظریف بپوشید، استایل‌ پرپی ‌تان به مراتب جذاب ‌تر خواهد بود. همان طور که گفتیم، اگر لباس‌ های ملوانی برایتان جذاب است، استایل پرپی هم می ‌تواند باب سلیقه ‌تان باشد؛ بدین ترتیب، پیراهن راه راه سفید و سرمه ای هم که شبیه به لباس‌ های ملوانی است، گزینۀ بسیار مناسبی برای استایل پرپی به شمار می ‌رود.

تاثیر رنگ ها در استایل پرپی

این قسمت از استایل پرپی، ملهم از استایل رترو است. اگر این پیراهن با طرح خاصی هم مزین شده باشد، خیلی بهتر است. به همراه پیراهن راه‌ راه خود، کفش پاشنه بلند بپوشید و یک کیف دستی شیک هم در دست بگیرید تا استایل ‌تان جذاب‌ تر شود. رنگ ‌های صورتی و سبز، رنگ ‌های مناسب برای استایل پرپی هستند. بهتر است به همراه لباس سبز و صورتی ‌تان، هیچ اکسسوری دیگری نپوشید و اجازه دهید استایل ‌تان کاملاً ساده باشد.
یادتان باشد که اکسسوری‌ های مناسب برای استایل پرپی، بسیار ساده و ظریف، اما گران و ارزشمند هستند.

بلوز استایل پرپی زنانه

استایل پرپی زنانه در تابستان

اگر می‌ خواهید در فصل های گرم سال، به دریا بروید و در کنار ساحل قدم بزنید، می ‌توانید لباسی را که در تصویر روبرو می ‌بینید بپوشید. این لباس به همراه یک کیف دستی حصیری ساده، این استایل ساحلی و پرپی را جذاب‌ تر خواهد کرد.
شلوار طرح ‌دار، کفش پاشنه کیتن، بلوز ساده و کیف رسمی، ترکیبی شگفت‌ انگیز خواهد بود. شلوار سرمه ای رنگ از ضروریات استایل پرپی است. در فصل بهار، می ‌توانید این شلوار را به همراه بلوز لیمویی رنگ طرح‌ دار بپوشید.

استایل پرپی زنانه زمستانی

استایل پرپی در هوای بارانی

اگر استایل ‌تان شیک و جذاب باشد، حتی هوای بارانی هم برایتان دلپذیر خواهد بود. یک پالتو بارانی به رنگ صورتی ملایم، مکمل بسیار خوبی برای پیراهن راه راه سرمه ای و سفید است و روز بارانی ‌تان را به‌ مراتب جذاب‌ تر خواهد کرد. طرح شطرنجی یا گینگهام هم مانند طرح راه راه، مختص به استایل پرپی است.
پالتو طرح گینگهام به همراه ژاکت و شلوار جین، ترکیب پرپی شگفت‌ انگیزی است. اگر لباس‌ هایی را که در ترکیب‌ های بالا بیان شد در کمد لباس‌ های خود ندارید، حتماً به زودی تهیه کنید.

باید و نبایدهای استایل پرپی زنانه

اگر می ‌خواهید طبق اصول پرپی لباس بپوشید، برخی نکات را هم باید رعایت کنید تا شخصیت ‌تان با استایل ‌تان در تضاد نباشد.

  1. قوانین مهم و اساسی مُد را همیشه باید رعایت کنید. یک سری قوانین وجود دارد که هرگز نباید آن‌ ها را زیر پا بگذارید، وگرنه استایل پرپی ‌تان خدشه ‌دار خواهد شد؛ برای مثال:
  • وقتی کفش تخت زنانه می ‌پوشید، نباید جوراب بپوشید.
  • همۀ اجزای تیپ‌ تان نباید به رنگ خنثی باشد؛ برای مثال، اگر پیراهن مشکی می‌ پوشید، باید شال، گردنبند یا گوشواره هم بپوشید تا استایل ‌تان کمی رنگارنگ جلوه کند.
  1. مودب باشید. طرفداران استایل پرپی همیشه مودب هستند و قوانین اجتماعی را رعایت می‌ کنند؛ برای مثال، وقتی با کسی صحبت می ‌کنید، لبخند به لب داشته باشید و ارتباط چشمی برقرار کنید.
    همیشه عبارات مودبانه و محترمانه، مانند «متشکرم»، را استفاده کنید. وقتی به منزل کسی می ‌روید، دست خالی نروید و حتماً برایش کادو ببرید. وقتی هدیه ‌ای دریافت می ‌کنید، تشکر کنید.
  2. سرگرمی هایتان باید متناسب با استایل پرپی ‌تان باشد. ورزش ‌هایی مانند شنا، اسب سواری، تنیس و گلف، تفریحات و سرگرمی ‌های پرپی به شمار می‌ روند.
  3. همیشه شیک و مرتب باشد. مرتب و تمیز بودن، بخشی از استایل پرپی است. همیشه دئودورانت بزنید، هر روز دوش بگیرید و همیشه عطر بزنید.
    موهایتان باید همیشه شانه زده و مرتب باشد. آرایش ملایم را فراموش نکنید. ناخن هایتان همیشه باید مرتب و تمیز باشد. اگر دوست ندارید، مجبور نیستید لاک بزنید، ولی ناخن هایتان باید همیشه مرتب باشد.
استایل پرپی زنانه چیست

در آخر

استایل پرپی، از آن دست استایل های خاص و منحصر به فرد است که به تن هرکس می آید و به هر شخصیتی اصالت می بخشد. این استایل، چه برای مردان و چه برای زنان، غوغا می کند و سبک کلاسیک آن، نشان از تفاخر دارد.
اگر به دنبال نظم، ترتیب، شیک بودن و پرستیژ هستید، این استایل می تواند تمام خواسته های شما را برآورده سازد و به شخصیت شما تفاخر ببخشد. استایل پرپی زنانه نیز به شما زیبایی، جذابیت و شکوه زنانگی می بخشد.

بیشتر بخوانید: آشنایی با استایل پرپی مردانه

پایان بخش :

استایل پرپی زنانه + عکس

سوالات متداول

چه لباس هایی برای استایل پرپی مناسب هستند؟

تیشرت‌ های ساده، پیراهن‌ های یقه‌ دار، لباس‌ های راه راه، همه و همه، برای استایل پرپی مناسب هستند. تنوع لباس ‌ها و اکسسوری ‌های پرپی باعث شده که گزینه‌ های بسیار زیادی را پیش رو داشته باشید.

خاستگاه استایل پرپی کجا بوده؟

خاستگاه استایل پرپی، دبیرستان ‌های شمال شرق آمریکا بود؛ اما این استایل از دبیرستان و کالج فراتر رفت و کم کم، به مجموعۀ طراحان مُد نیز راه پیدا کرد.

آیا شما آموزش طراحی لباس طراحی الگو را هم دارید ؟

بله ، هم بصورت حضوری و هم بصورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می کنیم برای اطلاعات بیشتر داخل سایت تصویرگران پویا اندیش شوید.

اِستایل پرپی متناسب با سلیقه چه کسانی است؟

کسانی که باس‌ های شیک و مرتب را دوست دارند و رنگ ‌های روشن و براق را به رنگ‌ های خنثی و طبیعی ترجیح می ‌دهند.

استایل پرپی زنانه چه اصولی دارد؟

اگر دوست دارید طبق اصول استایل پرپی لباس بپوشید، باید تیپ‌ تان ساده و به استایل کلاسیک نزدیک باشد. این استایل، ریشه در استایل دانش ‌آموزان دبیرستان ‌های شمال شرقی آمریکا دارد.

چه لباس‌ های متناسبی با استایل پرپی زنانه انتخاب کنیم؟

یادتان باشد که استایل پرپی بسیار ساده است؛ در نتیجه، لباس‌ ها و اکسسوری‌ هایتان هم باید ساده و متناسب با همین استایل باشد. یشرت و پیراهن پولو زنانه، پیراهن و تیشرت چهارخانه، پلیور بدون آستین، کت بلیزر، پیراهن و دامن پلیسه، جوراب بلند و شلوار برمودا از اجزای اصلی استایل پرپی هستند.

چه نوع پارچه ای بیشتر در این استایل استفاده می شود؟

همۀ لباس‌ های پرپی از مواد طبیعی هستند؛ پارچه‌ های پشمی، کشمیر، کتان و لینن، گزینه‌ های بسیار مناسبی برای استایل پرپی هستند.

5/5 - (25 امتیاز)
تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی آموزشگاه پویااندیش
نوع آموزش ✅ عکس ➕ فیلم
منبع ✅ گروه تحقیقاتی پویااندیش
سطح آموزشی ✅ گام به گام
درجه بندی آموزشی ⭐⭐⭐⭐⭐

آموزشگاه تخصصی هنر تصویرگران پویااندیش

پویااندیش بهت کمک میکنه که با یادگیری اصولی رشته ای که دوست داری ، رویاهات رو به واقعیت تبدیل کنی .
چطوری این کارو میکنه ؟ 👇

اساتید آموزشگاه مجرب ترین اساتید
نحوه برگزاری کلاس حضوری یا آنلاین
نحوه پرداخت امکان پرداخت اقساطی
سطح کلاس گام به گام ویژه بازار کار
نوع مدارک معتبر و قابل ترجمه
پشتیبانی همه جانبه

بهترین سرمایه گذاری ،
 سرمایه گذاری هر فرد روی خودشه

پس منتظر چی هستی ؟

همین حالا دوره دلخواهت رو ثبت نام کن و آینده تو بساز .

دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.