پویا اندیش مرکز آموزش های تخصصی هنر

مشاوره رایگان دوره ها

۱۱۰ ۱۱۱ ۰۲۱-۲۸

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دوره های نیمه دوم نوروز 1403

فرصت رو از دست نده و
همین حالا ثبت نام کن !

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

پکیج های آموزشی پویااندیش با تخفیف های تکرار نشدنی

فرصت رو از دست نده و
همین حالا ثبت نام کن !

تصویرگران پویااندیش

مرکز آموزش های تخصصی هنر

ابزارهای تصویرسازی گرافیکی

تصویرسازی در گرافیک

فهرست عناوین

قریب به اتفاق اکثر افرادی که پا به عرصه شاخه های مختلف هنر میگذارند می دانند که تصویر سازی و گرافیک از یک جنس هستند اما در جزئیات کار با هم تفاوت دارند.
هنر تصویر سازی برای بیان احساس در قالب یک تصویر بکار می‌رود به گونه ای که بیننده با دیدن تصاویر ساخته شده بر پایه آن، احساس یا پیام مورد نظر تصویرگر را به صورت بهتر و ماندگارتر دریافت می‌کند. اما گرافیک بیشتر هدف تبلیغاتی دارد.

برای جذاب‌تر شدن تبلبغات از اشکال گرافیکی به صورت‌های مختلف استفاده می‌شود که مفهوم را بهتر می‌رساند.

برداشتن مرز این دو هنر

می‌توان مرزهای بین این دو هنر را برداشته و هنر جدیدی به نام تصویرسازی گرافیکی ایجاد نمود. برای این هدف کافی است که تصویرسازی را کمی به سمت تبلیغات بکشانیم و همچنین کمی احساس در گرافیک دخیل کنیم. این سبک می‌تواند در طراحی جلد کتاب و مجلات و همچنین بسته‌بندی برخی محصولات استفاده شود.

همچنین در بحث آموزش نیز می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد و با استفاده از اشکال مختلف و رنگ‌های گوناگون و چیدمانی جذاب و سازمان یافته، به بیان موضوع و درک بهتر و بیشتر مفهوم آن کمک کند.
در ادامه همراه ما باشید تا به شرح جزئی‌تر تصویرسازی، گرافیک، تفاوت‌های آن‌ها و در آخر ترکیب این دو که تصویرسازی گرافیکی می‌باشد، بپردازیم.

تصویرسازی چیست؟

هنر به تصویرکشیدن مفهوم یک نوشته‌ی متنی با تصویر را تصویرسازی می‌گویند که باعث درک بهتر و سریع‌تر آن مفهوم می‌شود. این تصاویر ممکن برای بیان یک ایده، تعریف یک داستان و حتی برای ارائه دادن چیزی کشیده و استفاده شوند.

به هنر تصویرسازی برای بیان عنوان و مفهوم یک موضوع، تصویرگری می‌گویند و کسی که این هنر را پیاده می‌کند تصویرگر است. از پرکاربردترین سبک‌های تصویرگری، نقاشی‌هایی هستند که در آن‌ها رنگ های سیاه و سفید و رنگ‌های دیگر نیز ترکیب شده‌اند.

نقاشی و تصویرسازی

نقاشی‌ با روش‌های دیگر نیز در هنر تصویرگری استفاده می‌شوند، مثل نقاشی‌های مدادی که در آن‌ها می‌توان هم خطوطی با لبه‌های تیز و هم خطوط نرم را رسم کرد، نقاشی‌های کشیده شده با جوهر که با شکوه تمام کنتراست را به نمایش می‌گذارند، نقاشی‌های ذغالی که برای ایجاد سایه‌ها کاربرد دارند و در تصویرسازی داستان‌ها از این سبک استفاده می‌شود و در آخر لیتوگرافی که تکنیک‌های قدیمی را برای چاپ به کار می‌برد و اکنون دوباره مدرن شده است.

بیان مفاهیم با تصویرسازی

حال تصویرگر باید علاوه بر هنر تصویرگری، در این زمینه نیز اطلاعاتی داشته باشد که برای بیان مفاهیم و موضوعات مختلف کدام سبک را بکار ببرد تا تاثیر بیشتری داشته باشد.
یک نوع دیگر تصویرسازی، نقاشی‌هایی هستند که با استفاده از گواش، آبرنگ و اکریلیک کشیده شده‌اند تا مفهوم چیزی را مصور کنند.
به عنوان مثال زمانی که پای یک احساس لطیف و زنانه در میان باشد تصاویر آبرنگی در بیان این احساس به صورت مصور، بهتر هستند.


گواش در طراحی پوستر

هنرمندان تجاری برای طراحی پوسترهای خود، نقاشی رنگ گواش را انتخاب می‌کنند زیرا رنگ گواش علاوه بر اینکه غنی‌تر است، سریع‌تر نیز خشک می‌شود و برای این مقصود مناسب است.

رنگ اکریلیک

رنگ اکریلیک نیز به دلیل اینکه در تمامی سطوح قابل استفاده است و همچنین کار با آن بسیار راحت است و برای تمام زمینه‌ها نیز مناسب می‌باشد، می‌تواند انتخاب شود.

روش های متنوع تصویرگری

تصویرگری تنها محدود به کشیدن نقاشی نیست و روش‌های دیگری وجود دارد که امروزه نیز رواج دارند، مثل کلاژ، چوب‌تراشی و حکاکی که تصویرگری با این روش‌ها از تصویرگری با نقاشی‌ها پیچیده تر می‌باشد.
کلاژ یعنی هنر پیدا کردن اشیا و مواد و کنار هم قرار دادن آن‌ها و خلق یک قطعه جدید که رساننده مفهوم موردنظر باشد.
چوب‌تراشی یا منبت‌کاری هنر ایجاد تصاویر با زدن تراش روی چوب است که در قرون وسطی اختراع شده و هنوز هم رواج دارد و استفاده می‌شود.

حکاکی نیز به تراشیدن فلز و ایجاد تصاویر روی آن گفته می‌شود که هنرمندان خاصی از این روش استفاده می‌کنند، زیرا بسیار زمان‌بر می‌باشد.
و در نهایت تصویرسازی یعنی برخورداری از یک آزادی و قدرت برقراری ارتباط بین ایده‌ها و داستان‌پردازی، بدون وجود هیچ کلمه‌ای. جزئیات به کار رفته در تصویرسازی نیز‌ می‌تواند در درک احساسات و ارتباط عمیق چهره‌ها و شخصیت‌ها کمک کند.


طراحی گرافیک چیست؟

گرافیک استفاده از ترکیبات بصری برای منتقل کردن ایده‌ها و بیان مفاهیم می‌باشد. هنر گرافیک از عناصر بصری مثل حجم و نور علاوه بر خط و رنگ نیز کمک می‌گیرد تا بتواند ارتباط بهتری با محیط و مسائل آن برقرار کند.
طراحی گرافیک معمولا در بازاریابی‌ها و تجارت‌ها استفاده می‌شود و برای تبلیغات بهترین گزینه است.
در یک تعریف کلی‌تر، گرافیک و یا اگر بهتر بگوییم طراحی گرافیک هنر به تصویر کشیدن اشیاء اطراف با روش‌های مختلف برای رساندن منظورهای متفاوت می باشد.

در هنر گراف می توانید اشیاء اطراف تان را که همیشه با شیوه ای متعارف آن را دیده اید به شکلی متفاوت نظاره گر باشید.
به عنوان مثال در هنر طراحی گرافیک می توان یک لیوان ساده را به شکل های مختلف با ترکیب اجزای بدن انسان به نمایش گذاشت.

نمونه‌هایی از طراحی گرافیک

پوسترها، بیلبوردها، لوگوها، بسته‌بندی‌ها و کارت ویزیت‌ها همه نمونه‌هایی از طراحی گرافیک هستند که در جهان دیجیتال گسترش یافته‌اند. البته امروزه تبلیغات و بازاریابی‌ها از طریق ایمیل‌ و طراحی صفحات وب و شبکه‌های اجتماعی مجازی صورت می‌گیرد که باز هم گرافیک در آن‌ها نقش دارد. طراحی گرافیک از ترکیبات بصری شروع می‌شود و با استفاده از آن‌ها به تعریف یک داستان، شخصیت و احساسات او و یا یک برند می‌پردازد. در طراحی گرافیک، طراح منظور خود را از طریق لوگو و یا آرم، یک پالت رنگی، تایپوگرافی و در کل دستورالعمل‌های ساده و سبک به مخاطب خود منتقل می‌کند.

بازاریابی و گرافیک

بازاریابی از زمان قدیم وجود داشته است و هر کسب و کاری برای رونق یافتن، نیاز به تبلیغات و بازاریابی داشته و دارد.
طراحی گرافیک نیز همیشه وجود داشته و فقط در طول زمان شامل تغییراتی شده و روش‌ها و مدل‌های آن تغییر کرده است.
طراحی گرافیک در بازاریابی سنتی به این گونه است که تبلیغات از طریق آگهی‌های تبلیغاتی، روزنامه‌ها و مجلات و به طور کلی روش های منفاوت چاپی انجام می پذیرد.

گرافیک این تبلیغات به صورت دستی انجام می‌شود. یکی دیگر از روش های تبلیغات سنتی تبلیغ از طریق بسته‌بندی محصولات می‌باشد که طراحان در این روش به صورت مستقیم با مصرف‌کننده ارتباط برقرار می‌کنند.
یکی دیگر از انواع تبلیغات سنتی نیز، تبلیغ از طریق به وجود آوردن فضاهای جذاب مانند تابلوها و نقاشی‌های دیواری می‌باشد.

بازاریابی از طریق اینترنت

اما امروزه بازاریابی اغلب از طریق اینترنت صورت می‌گیرد و طراحان گرافیک، طراحی‌ها و در نهایت تبلیغات به وجود آمده با این طراحی‌های گرافیک را از طریق اینترنت با دیگران به اشتراک می‌گذارند.
برای این نوع تبلیغات نیز باید طراحان در هر حیطه‌ای حرفه‌ی خاص همان حیطه را داشته باشند.

به عنوان مثال در طراحی‌های رابط کاربری، طراح گرافیک این زمینه بایستی باید طراحی خود را به گونه‌ای انجام دهد که باعث تعامل بهتر بین کاربر و آن برنامه کاربردی که می‌تواند برنامه‌های تلفن همراه و یا برنامه‌های وب و بازی‌ها باشد، شود که خود این طراحی نیز می‌تواند گونه‌ای از تبلیغات باشد.
این شیوه از تبلیغات دیجیتالی می تواند در رسانه‌های حرکتی مختلف مانند فیلم‌ها، گیف‌ها، پیش پرده‌ها و …. نیز به کار ‌رود. بنابراین برای این زمینه نیز بایستی یک طراح وجود داشته باشد.

طراحی و تبلیغات

با توجه به موضوعاتی که گفته شد و گستردگی طراحی گرافیک، هر طراح فقط می‌تواند در یکی از این حوزه‌ها فعالیت کند و حرفه‌ای شود.
اما به دلیل اینکه روش‌های طراحی و تبلیغات همواره در حال تغییر و به روز شدن هستند، یک طراح گرافیک بایستی انعطاف لازم را داشته باشد و بتواند از تمام تکنیک‌های طراحی استفاده کند تا بتواند به هدف خود برسد و در این راه موفق باشد.

تفاوت بین تصویرسازی و طراحی گرافیک

هر چی بیشتر می‌گذرد هنر و طراحی، بیشتر به هم نزدیک می‌شوند و در دسترس قرار می‌گیرند. به عنوان مثال طراحی گرافیک و تصویرسازی، هر دو از اشکال نزدیک به هم هنر و طراحی هستند که به راحتی با هم به اشتباه گرفته می‌شوند.
هنرمندان در قرن بیستم تمام اشکال و تصاویر هنری که خلق کرده‌اند، بر اساس همین زمینه‌های تصویرسازی و طراحی گرافیک بوده است که این کار را برای تشخیص این دو از هم سخت‌تر می‌کند.
بنابراین اطلاع داشتن و دانستن تفاوت‌های این دو امری ضروری برای هر کسی که به این زمینه علاقه دارد و یا در آن فعالیت می‌کند می‌باشد. در ادامه به بیان این تفاوت‌ها خواهیم پرداخت. همراه ما باشید.

اصلی‌ترین تفاوت بین تصویرسازی و طراحی گرافیک

اصلی‌ترین تفاوت بین تصویرسازی و طراحی گرافیک، مکان و روش استفاده کردن از این دو است.
تصویرسازی جزو هنرهای زیبا می‌باشد و بیشتر در جاهایی استفاده می‌شود که زیبایی اهمیت دارد و به جنبه عاطفی مسائل می‌پردازد. اما طراحی گرافیک اغلب در تجارت استفاده می‌شود و جنبه‌ی تجاری و تبلیغاتی دارد.
طراحی گرافیک و تصویرسازی هر یک موضوع منحصر به فردی هستند و هر کدام روش‌ها و تکنیک‌های مخصوص به خود را دارند اما با این وجود نقاط مشترکی نیز با هم دارند.
در واقع به طراحی گرافیک به عنوان یک هنر تجاری نگاه می‌شود و به تصویرسازی به عنوان یک هنر بصری و زیبا.
آدریان که یک طراح گرافیک برجسته است می‌گوید:
طراحی گرافیک ینی توانایی انتقال یک پیام با زیرساختی تجاری توسط یک طرح گرافیکی در دنیای مدرن. اما هدف تصویرسازی انتقال و ابراز احساسات است در صورتی که بتواند با روحیات مخاطب بازی کند.

خلق کننده‌‌ هنر

یکی دیگر از تفاوت های تصویرسازی و طراحی گرافیک در خلق کننده‌‌های این آثار است.
طراحان، ایده‌های طراحی خود را از کارفرماها می‌گیرند و اغلب آن‌ها تنها مجری پیاده سازی این طرح‌ها هستند به همین دلیل هیچ‌وقت شناخته نمی‌شوند و تمایلی هم به شناخته شدن ندارند.
اما تصویرگران با مهارت‌ها و خلاقیت‌های خود به خلق یک اثر می‌پردازند و سعی دارند با این آثار شناخته و معروف شوند.

با این وجود می‌توان در پروژه‌های تجاری و تبلیغات کمی احساس نیز دخیل کرد و یا اینکه از هنر تصویرسازی نیز برای مقصود تجارت و تبلیغات استفاده نمود تا اختلاف و مرز بین تصویرسازی و طراحی گرافیک کمتر شده و در نهایت از بین برود.
با این کار هنر جدیدی خلق می‌شود که به آن تصویرسازی گرافیکی می‌گویند. حال شما می‌توانید با ترکیب این دو هنر و روش‌های الهام بخش از این هنر در پروژه‌های خود استفاده کنید.

تصویرسازی گرافیکی

تصویرسازی گرافیکی ترکیبی از ویژگی‌های طراحی گرافیک و تصویرسازی است. همان‌طور که در بخش‌های پیشین نیز ذکر شد طراحی گرافیکی بیشتر بر ارتباطات تاکید دارد و در مقابل تصویرسازی بیشتر بر زیبایی و عواطف تاکید دارد.
حال می‌توان حدس زد اتفاقی که در تصویرسازی گرافیکی می‌افتد چیست؟ بله ادغام این دو جنبه، ویژگی این هنر جدید می‌باشد، ینی ارتباطات و تبلیغات که در آن‌ها زیبایی و عاطفه و احساس نیز دخیل شده‌اند.
این ترکیب می‌تواند به مراتب از طراحی گرافیک و تصویرسازی به صورت جدا بهتر باشد و اهداف بهتری را دنبال کند.

روح بخشیدن به گرافیک با تصویرسازی

در حقیقت این کار یعنی روح بخشیدن به گرافیک که می‌تواند تاثیری فوق‌العاده در نتیجه آن داشته باشد، حال هدف هر چیزی می‌تواند باشد و فرقی نمی‌کند، زیرا احساس همیشه و در همه جا تاثیر خود را می‌گذارد و محدود به مکان و شخص خاصی نمی‌شود.
تصویرسازی گرافیکی برای سازماندهی کردن و نمایش آثار هنری اصلی از اصول طراحی کلاسیک مثل رنگ‌ها، شکل‌ها، فرم‌ها و چیدمان آن استفاده می‌کند.
همان‌طور که هدف از طراحی گرافیک و تصویرسازی به صورت جداگانه، بیان یک مفهوم و یا ایده و یا تعریف یک داستان می‌باشد، تصویرسازی گرافیکی نیز به رساندن یک مفهوم، آموزش چیزی، بیان یک ایده به صورت بصری، فروش یک محصول و تبلیغات می‌پردازد.

مفاهیم انتزاعی ارتباطی

آگهی‌ها، کتاب‌ها، بسته‌بندی‌های مختلف و جالب، وب‌سایت‌ها و پوسترهای تبلیغاتی در همه جا وجود دارند که در آن‌ها از تکنیک‌های مختلف چاپ و طراحی و حتی تصاویر گرافیکی که نتیجه‌ی هنر تصویرسازی گرافیکی هستند استفاده شده است.
تصویرگران گرافیک بایستی یکی از مهارت‌های نقاشی، تصویرگری دیجیتال، بازاریابی و تجارت، تاریخ هنر و طراحی را داشته باشد و از مهارت هنری خود و خلاقیتش در کنار هم استفاده کند تا بتواند بین مفاهیم انتزاعی ارتباطی موثر و در عین حال ساده برقرار کند.
در واقع دخالت دادن احساسات در کارها و پروژه‌های تجاری هنری است که یک تصویرگر گرافیکی باید داشته باشد.


تصویرگر گرافیکی

در تصویرگری می‌توان پایه و شالوده کار را طراحی قرار داد، زیرا یک تصویر در صورت داشتن یک طراحی سازمان یافته می‌تواند بسیار قوی‌تر از تصویری باشد که طراحی خاصی ندارد.
یک تصویرگر گرافیکی موفق کسی است که علاوه بر تصویرگری به اشیاء بصری اطراف خود نیز توجه کند و از آن‌ها برای خلق تصویر خود استفاده کند که بی شک آن تصویر، یک تصویر شگفت‌انگیز خواهد شد.

چه زمانی باید از تصویرسازی گرافیکی استفاده شود؟

زمانی که تجارت شما و کارهای بازاریابی و تبلیغاتی آن پیشرفت می‌کند و نیاز به یک سبک جدیدتر و تخصصی‌تر دارد، می‌توانید از تصویرسازی گرافیکی برای این کار استفاده کنید.
تصاویر گرافیکی در عین اینکه استراتژی‌های بازاریابی و طراحی‌های آن را رعایت می‌کنند، بیانی خلاقانه نیز دارند که در اولویت آن‌ها می‌باشد.
استفاده از تصاویر گرافیکی در بازاریابی، یک فرصت عالی است برای اینکه ارتباط عمیق‌تری بین کاربران و محصولات شما و حتی ایده‌های شما ایجاد شود.

شخصیت سازی

همچنین زمانی که شما قصد استفاده از چهره یک شخصیت به نام و زیبا برای توسعه فعالیت‌های خود و جذب بیشتر مشتری و همچنین زیباتر نشان دادن نام تجاری خود دارید، تصویرسازی گرافیکی می‌تواند کمک شایانی به شما و تجارت شما بکند و یک طرح بی‌نظیر به وجود آورد.

بیان سریع

اگر شما می‌خواهید که فرهنگ خود را به گونه‌ای مصور در صفحه اصلی شرکت خود قرار دهید به گونه‌ای که تنها در یک تصویر امکان گنجاندن تمام توضیحات خود را داشته باشید استفاده از تصاویر گرافیکی بهترین گزینه می‌باشد.
شما با استفاده از تصویرسازی گرافیکی در واقع سبک جدیدی به تجارت خود می‌دهید که اتفاقا مدرن و به روز نیز می‌باشد.

ابزارهای تصویرسازی گرافیکی

به طور کلی تصویرسازی به دو صورت سنتی و نوین انجام می‌شود. که در روش سنتی تنها می‌توان از ابزار فیزیکی مانند مداد، آبرنگ، گواش، ذغال و …. استفاده کرد.
اما در روش جدید و نوین آن که به تصویرسازی دیجیتالی نیز معروف است، از تکنولوژی برای طراحی کاراکترها و کشیدن تصاویر استفاده می‌شود.
ابزارهایی مانند تبلت‌ها و رایانه‌های حرفه‌ای که مخصوص این کار هستند و تمام روش‌های تصویرسازی گرافیکی را در بر می‌گیرند.

تصویرسازی گرافیکی به صورت دیجیتالی

ابزاری که برای تصویرسازی گرافیکی به صورت دیجیتالی مورد نیاز طراح است، یک کامپیوتر می‌باشد که نرم‌افزار مخصوص طراحی روی آن نصب شده باشد و ابزار ترسیم. نرم‌افزارهای پیش‌فرضی هستند که روی کامپیوتر نصب شده‌اند مثل Microsoft Paint. اما این نرم‌افزار ها بسیار ساده هستند و ابزارهای حرفه‌ای این کار را در اختیار طراح قرار نمی‌دهند.
اما نرم‌افزارهای حرفه‌ای دیگری نیز مخصوص این کار طراحی شده‌اند که تمام امکانات و ابزارهای مورد نیاز یک طراح حرفه‌ای را در اختیار او می‌گذارند که به راحتی می‌توان با آن‌ها کار تصویرسازی گرافیکی را انجام داد. البته کار با این نرم افزار زیاد هم راحت نمی‌باشد و نیاز به تخصص و مهارت در این زمینه و همچنین آموزش و تمرین دارد.

تبلت طراحی گرافیکی

برای طراحی با رایانه نیاز به یک تبلت طراحی گرافیکی دارید که تاکنون انواع مختلفی از آن طراحی و تولید شده است. این تبلت‌های گرافیکی از دو قسمت تشکیل شده‌اند. یک سطح و یک قلم که با قلم طرح بر روی سطح پیاده می‌شود. قلم این تبلت‌ها همانند یک موس هستند که شما می‌توانید آن را هر طوری که راحت هستید در دستان خود بگیرید و طراحی را انجام دهید. همچنین مقدار فشاری که با قلم بر روی سطح وارد می‌کنید در تصویر شما تاثیر دارد و امکان تشخیص این میزان نیز وجود دارد و شما می‌توانید با تشخیص میزان فشار قلم، کاملا همان چیزی که در نظرتان هست را به تصویر بکشید.همچنین حرکت قلم بر روی سطح مانند یک نشانگر قابل دیدن است.
این تبلت‌های گرافیکی در مدل‌ها و قیمت‌های مختلف در بازار موجود هستند که شما بسته به نیازتان می‌توانید یکی از آن‌ها را خریداری کنید. قیمت این تبلت‌ها بستگی به ابزاری است که در اختیار طراح قرار می‌دهند.

نتیجه گیری

دورانی که در حال حاضر ما در آن زندگی می‌کنیم بسیار مبهم می‌باشد. یکی از ابهاماتی که اکثر افراد با آن روبرو هستند تشخیص اشکال و شیوه‌های هنری است چرا که امروزه این شیوه‌ها کاملا در هم تنیده شده و ارتباط و نزدیکی زیادی با هم دارند که این مهم تکامل هنر را می‌رساند.

یکی از این شیوه‌ها که تکامل هنر را نیز به صورت دقیق نشان می‌دهد تصویرسازی گرافیکی است که ایجاد آثاری بسیار زیبا به وسیله آن مهیا شده است.
در این مقاله گفته شد که تصویرسازی گرافیکی ترکیبی از تصویرسازی و طراحی گرافیک است. هر کدام از این هنرها نیز به صورت جداگانه و مفصل توضیح داده شدند.

بر این اساس تصویرسازی گرافیکی می‌تواند در بین تصویرسازی، طراحی گرافیکی و تصویرسازی گرافیکی کامل‌ترین، بهترین و زیباترین هنر باشد که می‌توانید در تجارت خود و با هدف ارتقای آن و یا هر جای دیگری با هر هدفی از آن استفاده کنید. امیدواریم از مفاهیم کامل و جامع این مطلب استفاده کنید و شما نیز در هر شاخه ای از هنر که هستید بتوانید خالق سبکی نوین باشید.

سوالات متداول

 
در تصویر سازی چه نوع نقاشی هایی مورد استفاده قرار می گیرد؟

·       نقاشی‌های مدادی ( هم خطوطی با لبه‌های تیز و هم خطوط نرم )
·       نقاشی‌های کشیده شده با جوهر
·       نقاشی‌های ذغالی
·       لیتوگرافی

تصویرسازی چیست؟

به هنری که منظور و مفهوم یک نوشته‌ی متنی را به تصویر می کشد، تصویر سازی می گویند. تصویرساز کمک می کند مفهوم یک متن سریع تر و بهتر به خواننده منتقل شود.

طراحی گرافیک چیست؟

گرافیک استفاده از ترکیبات بصری برای منتقل کردن ایده‌ها و بیان مفاهیم می‌باشد. هنر گرافیک از عناصر بصری مثل حجم و نور علاوه بر خط و رنگ نیز کمک می‌گیرد تا بتواند ارتباط بهتری با محیط و مسائل آن برقرار کند. طراحی گرافیک معمولا در بازاریابی‌ها و تجارت‌ها استفاده می‌شود و برای تبلیغات بهترین گزینه است.

5/5 - (28 امتیاز)
تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی آموزشگاه پویااندیش
نوع آموزش ✅ عکس ➕ فیلم
منبع ✅ گروه تحقیقاتی پویااندیش
سطح آموزشی ✅ گام به گام
درجه بندی آموزشی ⭐⭐⭐⭐⭐

آموزشگاه تخصصی هنر تصویرگران پویااندیش

پویااندیش بهت کمک میکنه که با یادگیری اصولی رشته ای که دوست داری ، رویاهات رو به واقعیت تبدیل کنی .
چطوری این کارو میکنه ؟ 👇

اساتید آموزشگاه مجرب ترین اساتید
نحوه برگزاری کلاس حضوری یا آنلاین
نحوه پرداخت امکان پرداخت اقساطی
سطح کلاس گام به گام ویژه بازار کار
نوع مدارک معتبر و قابل ترجمه
پشتیبانی همه جانبه

بهترین سرمایه گذاری ،
 سرمایه گذاری هر فرد روی خودشه

پس منتظر چی هستی ؟

همین حالا دوره دلخواهت رو ثبت نام کن و آینده تو بساز .

دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.