پویا اندیش مرکز آموزش های تخصصی هنر

مشاوره رایگان دوره ها

۱۱۰ ۱۱۱ ۰۲۱-۲۸

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دوره های نیمه دوم نوروز 1403

فرصت رو از دست نده و
همین حالا ثبت نام کن !

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

پکیج های آموزشی پویااندیش با تخفیف های تکرار نشدنی

فرصت رو از دست نده و
همین حالا ثبت نام کن !

تصویرگران پویااندیش

مرکز آموزش های تخصصی هنر

آموزش انگلیسی به کودکان 5 ساله

آموزش انگلیسی به کودکان 5 ساله

فهرست عناوین

امروزه خانواده ها از همان سنین پایین به آموزش کودکان خود فکر می کنند و می خواهند از تمام امکانات و ظرفیت های موجود برای افزایش دانش، مهارت و توانایی های کودک استفاده کنند. از این رو کودکان دائما در کلاس های آموزشی مختلف شرکت می کنند تا از تمام وقت خود برای یادگیری یک مهارت جدید بهره ببرند.
یکی از این آموزش های اساسی و مفید برای کودکان 5 ساله، آموزش زبان است. آموزش انگلیسی به کودکان 5 ساله می تواند مزیت های زیادی برای آنها به همراه داشته باشد. اما با این حال در این خصوص هم والدین و هم موسسات آموزش زبان انگلیسی کودک باید یک سری نکات و باید ها و نبایدها را در نظر بگیرند. در این مقاله از سایت پویا اندیش می خواهیم با نکات، اصول و مزیت های آموزش به کودکان 5 ساله آشنا شویم.

آموزش زبان کودکان 5 سال

ویژگی کلاس های مناسب برای کودکان 5 ساله در پویا اندیش

کلاس مناسب کودک 5 ساله قطعا باید مشخصات و ویژگی هایی مناسب کودکان این سن داشته باشد. در موسسه آموزش زبان پویا اندیش این کلاس ها با کیفیت بالا و بهترین شرایط برای آموزش به کودک 5 ساله برگزار می شود. این کلاس ها شرایط زیر را دارد:

  • کلاس ها برای کودکان رده سنی 5 سال و اختصاصی آنها برگزار می شود و تنها کودکانی در این رده سنی در کلاس ها ثبت نام می شوند.
  • والدین می توانند کودکان خود را در کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی ثبت نام کنند. کلاس های نیمه خصوصی با تعداد نفرات 3 تا 5 نفر برگزار می شود
  • در این دوره ها تمامی آموزش های لازم برای کودک 5 ساله ارائه می شود
  • کتاب آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 5 ساله شامل کتاب های سری POCKETS: LITTLE POCKETS می شود
  • علاوه بر کتاب های اختصاصی آموزش به کودک 5 ساله، از سایر گزینه های آموزشی مانند استوری بوک ها، ویدئوها و انواع فیلم آموزشی برای کودکان 5 ساله، فلش کارت ها، پوسترها و موسیقی های زبان انگلیسی برای یادگیری کودکان استفاده می شود
  • کلاس ها در هر ترم بین 14 تا 16 جلسه طول می کشد و تعداد جلسات به شرایط و سطح زبان آموزان و نیاز آنها بستگی دارد
آموزش زبان کودکان 5 ساله

آیا آموزش زبان به کودکان 3 تا 5 سال مبنای علمی دارد؟

در خصوص این که آیا آموزش برای کودکان 5 ساله و یادگیری زبان در این سن می تواند گزینه مناسبی باشد یا خیر اختلاف نظرات بسیاری وجود دارد. با این حال بیشتر آموزگاران و روانشناسان اصرار دارند که این مناسب ترین سن برای غلبه بر دنیای زبان انگلیسی است. علاوه بر این، در فرایند یادگیری انگلیسی ، مهارت های حرکتی، توجه، پشتکار، تخیل و بسیاری مهارت های دیگر در کودک تقویت می شود. در واقع بسیاری آموزش به کودک 5 ساله را بهترین سن برای یادگیری زبان در نظر می گیرند.

نکات مهم در برگزاری کلاس مناسب کودک 5 ساله

برای برگزار کردن دوره های آموزش زبان کودکان 5 ساله باید به یک سری نکات و اصول در این خصوص توجه کرد. مهم ترین آنها شامل موارد زیر می شود:

  • ارائه تمام آموزش های لازم برای کودک 5 ساله به صورت کامل و دقیق بر اساس سن و شرایط کودک
  • توجه به مهارت های دیگر کودک و استفاده از آنها در راستای تقویت هوش زبانی و بهبود یادگیری آنها. برای مثال کمک گرفتن از مهارت نقاشی کودک یا گوش دادن به موسیقی و فیلم برای یادگیری زبان از طریق تصویر و تماشای فیلم.
  • کلاس های مناسب برای کودکان 5 ساله باید کاملا سرگرم کننده باشند و به هیچ عنوان این کلاس ها نباید یک روند تکراری و خسته کننده داشته باشند. اگر کلاس ها و تکنیک های آموزش به کودک 5 ساله تکراری، خسته کننده و جذاب نباشد، قطعا کودک انگیزه و اشتیاقی برای یادگیری زبان نخواهد داشت
  • تمرین کردن بخش مهمی از روند یادگیری زبان است که در این زمینه نقش والدین بسیار پررنگ می می شود. موسسه برگزار کننده کلاس های مناسب برای کودکان 5 ساله باید با یک تعامل مناسب با والدین، به آنها نحوه تمرین کردن درست زبان با کودک را آموزش دهند
  • استفاده از انواع فیلم آموزشی برای کودکان 5 ساله به منظور جلب توجه آنها به آموزش زبان
  • استفاده از بازی و سرگرمی در روند آموزش زبان کودکان 5 ساله
  • کلاس ها باید یک جو صمیمی و دوستانه داشته باشند تا کودکان در کلاس و روند یادگیری حس امنیت داشته باشند
  • استمرار برنامه های آموزشی برای تضمین نتیجه نهایی آموزش به کودک 5 ساله
زبان انگلیسی کودکان 5 ساله

آموزش زبان کودکان 5 ساله چه مزیت هایی دارد؟

اگر دوره های آموزش برای کودکان 5 ساله به صورت اصولی و درست برگزار شود، قطعا این دوره های زبان آموزی برای آنها مزیت های بسیار زیادی خواهد داشت. از مهم ترین مزیت های آموزش به کودک 5 ساله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

انگیزه لازم برای یادگیری زبان در کودکان 5 سال

در صورتی که آموزش های لازم برای کودک 5 ساله به صورت کامل و درست ارائه شود، در این سن کودک بیشترین انگیزه را برای یادگیری زبان خواهد داشت. به صورت کلی در سن 5 سالگی کودکان برای انجام کارهای جدید انگیزه بسیار بالاتری دارند و با درک و روحیه بهتری مهارت های زبانی را فرا می گیرد. در نتیجه با انگیزه و میل بیشتری به آموزش زبان انگلیسی مشغول می شود و قطعا می تواند هر چه بهتر و از پایه زبان انگلیسی را یاد بگیرد.

تقویت اعتماد به نفس کودکان

یکی از مزیت های مهم آموزش زبان کودکان 5 ساله، افزایش اعتماد به نفس آنهاست. کودکانی که در حال یادگیری یک زبان دوم هستند و مهارتی جدید را یاد می گیرند قطعا در بین دوستان و خانواده اعتماد به نفس بسیار بیشتری خواهند داشت که همین مورد موجب افزایش انگیزه آنها برای ادامه یادگیری زبان انگلیسی می شود.

کودک می خواهد در شرایط بزرگسالان قرار گیرد و بنابراین می تواند انگیزه ی او را برای صرف زمان بیشتر برای یادگیری زبان انگلیسی افزایش دهد. کودکان همواره در حال انجام بازی های نقش آفرینی هستند که می تواند جزئی از روند یادگیری و آموزش انگلیسی به کودکان محسوب شود. بازی ها از عناصر مهم در فهم جهان به شمار می آیند. بنابراین قطعا آموزش برای کودکان 5 ساله مزیت های بسیار زیادی برای آنها خواهد داشت. اگر می خواهید در مورد آموزش انگلیسی کودکان 4 سال نیز بیشتر بدانید این مقاله را بخوانید.

تقویت هوش اجتماعی و تعامل کودک

زمانی که کودک در کلاس مناسب کودک 5 ساله حضور می یابد به دلیل ارتباط با دیگر کودکان و قرارگیری در یک محیط آموزشی جدید به خودی خود هوش اجتماعی کودک نیز تقویت می شود و کودک نحوه تعامل سازنده با دیگران را یاد می گیرد. این مورد قطعا برای آماده سازی کودک جهت حضور در مدرسه نیز یک مزیت قابل توجه است و کودکان را برای شروع تحصیل آماده می کند.

سرمایه گذاری برای آینده کودک

زبان انگلیسی در دنیای امروز یکی از مهم ترین مهارت هایی است که هر کسی باید به آن تسلط داشته باشد. چه در زمینه تحصیلی و چه در زمینه شغلی و حرفه ای، زبان یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که به آن نیاز است. از این رو با آموزش های لازم برای کودک 5 ساله و پایه سازی قوی مهارت های زبانی آنها، قطعا می توان از همین سن برای آینده کودک سرمایه گذاری کرد و شانس موفقیت های بعدی آنها را افزایش داد.

سرگرمی کودک

آموزش و یادگیری زبان تنها بخشی از مزیت های آموزش برای کودکان 5 ساله است. قطعا برای کودکانی در این سن سرگرم شدن نیز اهمیت زیادی دارد. شرکت در کلاس مناسب کودک 5 ساله می تواند از جنبه سرگرم شدن کودک نیز اهمیت داشته باشد و کودکان با شرکت در این کلاس ها و تعامل با یک محیط جدید قطعا سرگرم نیز می شوند.

انتخاب یک آموزشگاه معتبر برای آموزش زبان کودکان 5 ساله

با توجه به مواردی که در این جا به آن اشاره شد، آموش به کودک 5 ساله قطعا برای آنها بسیار مفید است و کمک زیادی به تقویت هوش و استعداد کودکان می کند. اما شرط نتیجه بخش بودن این آموزش ها این است که از کلاس های مناسب برای کودکان 5 ساله جهت یادگیری زبان استفاده شود. در آموزشگاه زبان انگلیسی پویا اندیش تلاش شده تا از بازی های سرگرم کننده برای آموزش زبان انگلیسی تا حد امکان استفاده شود چرا که اگر فرایند یادگیری در قالب بازی انجام نشود، کودک ممکن است به سرعت علاقه خود را از دست بدهد.

آموزش انگلیسی برای کودکان

سوالات متداول

کلاس های آموزشی برای کودکان 5 سال به چه صورت است؟

کلاس های آموزش زبان به کودکان 5 ساله ، ما به گونه ای است که فرزند شما مطالب را درک کرده و اعتماد به نفس در استفاده از زبان انگلیسی را به دست خواهد آورد .

در فرایند انگلیسی چه مهارت هایی اجرا می شود؟

در فرایند یادگیری انگلیسی ، مهارت های حرکتی، توجه، پشتکار، تخیل و بسیاری مهارت های دیگر در کودک تقویت می شود.

آیا شما آموزش دوره های آموزشی زبان انگلیسی را هم دارید ؟

بله ، هم بصورت حضوری و هم بصورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می کنیم برای اطلاعات بیشتر داخل سایت تصویرگران پویا اندیش شوید.

چرا کودکانی که زبان قوی تری دارند برتری بیشتری نسبت به بقیه کودکان دارند؟

دانش آموزانی که یک زبان خارجه می آموزند از افراد همانند خود که زبان خارجه
یاد نمیگیرند، در آزمون های استاندارد ریاضی و زبانی پیشی میگیرند.

شرایط ارتباطی و بازی ها چه تاثیری دارند؟

در واقع، درک دقیق و مناسب از یک پیام، حتی خجالتی ترین دانش آموزان
زبان انگلیسی را تشویق خواهد کرد تا بطور قوی تری در شرایط ارتباطی، شرکت کنند.

تصورات غلط در مورد آموزش زبان انگلیسی کودکان چیست؟

ممکن است بخش کمی از زبان خود را فراموش کنند یا اینکه ممکن است این زمان یادگیری زبان خارجه،
جایگزین زمان تفریح و سرگرمی آنها شود.

چگونه کودکان می توانند به آموزش زبان انگلیسی کودکان دست یابند ؟

بطور کلی، دو راه برای یادگیری زبانی دیگر برای کودکان وجود دارد:
بصورت هم زمان
ترتیبی.

5/5 - (27 امتیاز)
تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی آموزشگاه پویااندیش
نوع آموزش ✅ عکس ➕ فیلم
منبع ✅ گروه تحقیقاتی پویااندیش
سطح آموزشی ✅ گام به گام
درجه بندی آموزشی ⭐⭐⭐⭐⭐

آموزشگاه تخصصی هنر تصویرگران پویااندیش

پویااندیش بهت کمک میکنه که با یادگیری اصولی رشته ای که دوست داری ، رویاهات رو به واقعیت تبدیل کنی .
چطوری این کارو میکنه ؟ 👇

اساتید آموزشگاه مجرب ترین اساتید
نحوه برگزاری کلاس حضوری یا آنلاین
نحوه پرداخت امکان پرداخت اقساطی
سطح کلاس گام به گام ویژه بازار کار
نوع مدارک معتبر و قابل ترجمه
پشتیبانی همه جانبه

بهترین سرمایه گذاری ،
 سرمایه گذاری هر فرد روی خودشه

پس منتظر چی هستی ؟

همین حالا دوره دلخواهت رو ثبت نام کن و آینده تو بساز .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.