پویا اندیش مرکز آموزش های تخصصی هنر

مشاوره رایگان دوره ها

۱۱۰ ۱۱۱ ۰۲۱-۲۸

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دوره های نیمه دوم نوروز 1403

فرصت رو از دست نده و
همین حالا ثبت نام کن !

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

پکیج های آموزشی پویااندیش با تخفیف های تکرار نشدنی

فرصت رو از دست نده و
همین حالا ثبت نام کن !

تصویرگران پویااندیش

مرکز آموزش های تخصصی هنر

رنگ ‌های پاییزی

رنگ ‌های پاییزی جذاب و پرطرفدار کدامند ؟ + عکس

فهرست عناوین

رنگ ‌های پاییزی

پاییز برای هر سلیقه و استایلی، فصل رنگ های جذاب است. در پالتِ رنگ ‌های پاییزی ، انواع رنگ های خنثی و غیرخنثی جای دارند. شما می توانید رنگ شیک طوسی را با نارنجی روشن ترکیب کنید و استایلی شیک را رقم بزنید. در این مطلب، رنگ هایی را به شما معرفی می کنیم که در پاییز ، هر کجا قدم بگذارید، آن ها را خواهید دید.

رنگ ‌های پاییزی

بورگاندی

ما به دیدن رنگ بورگاندی در فصل پاییز عادت داریم. در این فصل، این رنگ زیبا بسیار پرطرفدار می شود.
رنگ بورگاندی را برای انواع عناصر استایلتان می توانید انتخاب کنید؛ اما همواره از یاد نبرید که پالتوی چرمی بورگاندی، رنگ استایل شما را بسیار شیک و متفاوت خواهد کرد.

 رنگ پاییزی بورگاندی

قرمز آتشین

قرمز از آن رنگ ‌های پاییزی پرطرفدار و زیباست که همواره طرفداران خودش را داشته و هیچ وقت نیز از مُد نیفتاده است. در پاییز، اصولا هرساله قرمز آتشین در لیست رنگ های ترند سال جا خوش می کند. قرمز به هر رنگ مو و رنگ پوستی می آید، پس می توانید با خیال راحت آن را انتخاب کنید. این رنگ را در استایلتان بگنجانید تا متفاوت بودن و اعتمادبه نفستان را به همه نشان بدهید.

بیشتر بخوانید: نحوه گرفتن عکس پاییزی جذاب

 رنگ پاییزی قرمز آتشین

آبی

آبی از رنگ های بسیار شیک و پرکاربرد است. رنگ سرمه ای و آبی نفتی از آن دست رنگ هایی است که هیچ وقت از مد نمی رود.

 رنگ پاییزی آبی

طوسی یکی از پر طرفدارترین رنگ های پاییزی

طوسی از رنگ های خنثی و بسیار شیک است و در تمام فصل ها همچنان پرطرفدار باقی می ماند. هر پارچه ای به رنگ طوسی، شیک و زیبا خواهد بود. هر استایلی را که انتخاب کنید، می توانید رنگ طوسی را در آن بگنجانید. این رنگ خنثی، حالتی شیک و اشرافی به شما خواهد بخشید!

بیشتر بخوانید: انتخاب بهترین پارچه برای پالتو

رنگ پاییزی طوسی

سبز کرفسی

رنگ سبز کرفسی یا ترکیب سبز و زرد، از رنگ های پُرتکرار در مدهای پاییز  است. سبز کرفسی یادآورِ زیبایی و تازگی طبیعت است و نشاط را با خود به همراه دارد. این رنگ برای انواع پارچه ها، از پشمی گرفته تا ساتن و ابریشم، مناسب است و می تواند جذابیت خاصی به استایلتان ببخشد.

رنگ پاییزی سبز کرفسی

شیری

طراحان برندهای مختلف، از ایزابل مارانت گرفته تا دیور، رنگ شیری را در طراحی شان می گنجاندند. شیری، رنگ و بویی مُدرن به استایل شما می بخشد و باعث می شود بسیار شیک و لاکچری به نظر برسید.

رنگ پاییزی شیری

نارنجی

نارنجی یکی دیگر از رنگ ‌های پاییزی است. این رنگ، بازتاب شادی، اعتمادبه نفس و خلاقیت شما است. این رنگ پاییزی و زیبا را می توانید با انواع رنگ ها، از جمله آبی و قهوه ای سِت کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش دوخت مانتو شنلی پاییزه + الگو

رنگ پاییزی نارنجی

مشکی

رنگ مشکی از آن رنگ های خنثی و شیکی است که هیچ وقت از مُد نمی افتد. مشکی از رنگ هایی است که نه تنها در پاییز، بلکه همراه همیشگی تمام فصل هاست. این رنگ برای انواع استایل ها مناسب است، همچنین می توانید آن را با انواع رنگ ها سِت کنید.

رنگ پاییزی مشکی

زیتونی

زیتونی از رنگ های پاییزی است. این رنگ زیبا برای انواع پارچه ها مناسب است، از چرم گرفته تا ابریشمی. این رنگ، ظاهری قدرتمند را به شما می ‌بخشد. زیتونی نیز از رنگ های نیمه خنثی به شمار می رود؛ به همین دلیل، هنگام سِت کردن آن با دیگر لباس ها، دستتان برای انتخاب رنگ ها بسیار باز است.

رنگ پاییزی مشکی

صورتی

صورتی از آن رنگ های زیبایی است که در برخی از پالتوها، چشم ها را خیره می کند. این رنگ خاص و دل انگیز را برای انواع عناصر استایلتان می توانید انتخاب کنید.

رنگ پاییزی صورتی

سبز کله غازی

رنگ سبز کله غازی نیز یکی دیگر از رنگ ‌های پاییزی شیک به شمار می رود و یادآور سرزندگی و نشاط است. می توانید این رنگ را در استایلتان بگنجانید و استایلی متفاوت را برای خودتان بسازید. برای یافتنِ رنگ هایی که می توانید با سبز ترکیب کنید، حتماً سری به چرخۀ رنگ ها بزنید.

رنگ پاییزی سبز کله غازی

بژ

بژ یکی دیگر از آشنایی با رنگ ‌های پاییزی شیک و باکلاس به شمار می رود که همواره، جذاب و پرطرفدار بوده است. این رنگ، زیبایی خاصی به استایلتان می بخشد و باعث می شود بسیار خوش پوش و لاکچری به نظر برسید. این رنگ خنثی را  می توانید با انواع رنگ های خنثی و غیرخنثی سِت کنید.

رنگ پاییزی بژ

طلایی

و اما رنگ طلایی! این رنگ خاص و منحصر، استایل شما را تبدیل به استایلی لاکچری می کند. طلایی می تواند نقش رنگی خنثی را در استایلتان ایفا کند و می توانید آن را با دیگر رنگ های خنثی، مانند بژ و رنگ های غیرخنثی، مانند قرمز سِت کنید.

رنگ پاییزی طلایی

زرد

زرد و طیف رنگی این خانواده، دقیقا از آن رنگ ‌های پاییزی خاصی است که پاییز را به یاد می آورد. این رنگِ گرم و بانشاط، از رنگ های پاییزی به شمار می رود؛ به گونه ای که گویی پاییز، متعلق به اوست و متولد این فصل صدرنگ است! می توانید انواع طیف های این رنگ متفاوت را در استایلتان بگنجانید.

رنگ پاییزی زرد

نقره ای

فقط رنگ طلایی نیست که همیشه می درخشد، بلکه رنگ نقره ای نیز از آن رنگ ‌های پاییزی درخشان است که استایل شما را تبدیل به استایلی درخشان و لاکچری می کند. نقره ای از رنگ های خاص و پرطرفدار هر ترندی است.

رنگ پاییزی نقره ای

هلویی

هلویی از آن رنگ ‌های پاییزی لطیف و زیبا است که ظرافت و زنانگی استایلتان را چندین برابر می کند. این رنگ از رنگ های ترند پاییز 2021 نیز به شمار می رود. هلویی را می توانید برای تک تک عناصر استایلتان انتخاب کنید.

رنگ پاییزی هلویی

پایان بخش :

رنگ ‌های پاییزی جذاب و پرطرفدار کدامند ؟ + عکس

سوالات متداول

در یک استایل پاییزی چه رنگ هایی بیشتر نمایان اند؟

تنوع رنگی در فصل پاییز بی نظیر است و می توان از یک طیف رنگی بسیار گسترده از رنگ های خنثی تا رنگ های غیر خنثی در پاییز استفاده کرد. با این حال جذاب ترین رنگ های پاییز در دسته رنگ های خنثی رنگ های طوسی و کرم و شیری بوده و در پالت های رنگی شاد نیز رنگ های همسو با پاییز مانند رنگ بورگاندی، زرد، نارنجی و قرمز می توانند بهترین رنگ های مناسب فصل پاییز باشند.

استفاده از رنگ شیری در استایل پاییزی نماد چیست؟

یکی از رنگ های بسیار شیک و پرطرفدار در بین رنگ های مناسب برای استایل پاییزی رنگ شیری است که همیشه در تمامی ترندها از آن استفاده شده است. این رنگ در بین استایل های پاییزی جایگاه ویژه ای دارد و می تواند نماد مدرن بودن، شیکی و استایل لاکچری در سبک و استایل پاییزی باشد.

در یک استایل پاییزی رنگ نارنجی را با کدام رنگ ها می توان ترکیب کرد؟

رنگ نارنجی یکی از اصلی ترین رنگ ها در پالت رنگ های استایل پاییزی است و می توان آن را با طیف بی نظیری از رنگ ها ست کرد. بهترین ترکیبی که می توان با نارنجی ساخت، ترکیب آن با رنگ آبی یا رنگ قهوه ای است.

4.9/5 - (29 امتیاز)
تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی آموزشگاه پویااندیش
نوع آموزش ✅ عکس ➕ فیلم
منبع ✅ گروه تحقیقاتی پویااندیش
سطح آموزشی ✅ گام به گام
درجه بندی آموزشی ⭐⭐⭐⭐⭐

آموزشگاه تخصصی هنر تصویرگران پویااندیش

پویااندیش بهت کمک میکنه که با یادگیری اصولی رشته ای که دوست داری ، رویاهات رو به واقعیت تبدیل کنی .
چطوری این کارو میکنه ؟ 👇

اساتید آموزشگاه مجرب ترین اساتید
نحوه برگزاری کلاس حضوری یا آنلاین
نحوه پرداخت امکان پرداخت اقساطی
سطح کلاس گام به گام ویژه بازار کار
نوع مدارک معتبر و قابل ترجمه
پشتیبانی همه جانبه

بهترین سرمایه گذاری ،
 سرمایه گذاری هر فرد روی خودشه

پس منتظر چی هستی ؟

همین حالا دوره دلخواهت رو ثبت نام کن و آینده تو بساز .

دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.