پویا اندیش مرکز آموزش های تخصصی هنر

مشاوره رایگان دوره ها

۱۱۰ ۱۱۱ ۰۲۱-۲۸

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دوره های نیمه دوم نوروز 1403

فرصت رو از دست نده و
همین حالا ثبت نام کن !

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

پکیج های آموزشی پویااندیش با تخفیف های تکرار نشدنی

فرصت رو از دست نده و
همین حالا ثبت نام کن !

تصویرگران پویااندیش

مرکز آموزش های تخصصی هنر

آموزش انگلیسی به کودکان 4 ساله

آموزش انگلیسی به کودکان 4 ساله

فهرست عناوین

انتخاب درست‌ترین شیوه برای آموزش انگلیسی به کودکان 4 ساله از اهمیت ویژه‌ای برخوردار‌است تا بتوان اشتیاق به یادگیری را در این کودکان افزایش داد. سن چهار سالگی به پایین، سن بسیار حساسی برای آموزش و یادگیری کودک است که والدین می توانند بهترین مسیر را برای آنها انتخاب کنند. بسته‌به این که تا چه‌حد والدین کودک به آموزش و یادگیری آنها توجه کرده و اهمیت دهند، این سن میتواند نقطه عطف شروع یادگیری مهارت‌های مختلفی برای کودکان4 ساله‌باشد.
یکی از مهارتهایی که می توان آموزش و یادگیری آن را از سن 4 سال شروع کرد، آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 4 ساله است. والدین میتوانند با ثبت نام فرزندان‌شان در کلاس‌های آموزشی برای کودکان 4 ساله، از این فرصت طلایی جهت آموزش و یادگیری زبان کودک بهره ببرند.

با این حال قطعا هر نوع آموزشی برای کودک 4 ساله مناسب نیست. باید با شرکت دادن کودک در بهترین کلاس برای کودکان 4 ساله، شرایط مناسب برای یادگیری آنها را فراهم کرد. در واقع کلاس برای بچه های 4 ساله شرایط و اصولی دارد که باید حتما مد نظر قرار بگیرد. در این بخش از پویااندیش با ما همراه باشید تا بیشتر با شرایط کلاسهای آموزشی برای کودکان4 ساله، نکات آموزش‌زبان‌انگلیسی برای‌کودکان4 ساله و مزیتهای یادگیری انگلیسی برای‌کودکان4 ساله‌آشنا شویم.

زبان کودکان 4 ساله

کلاس های آموزشی برای کودکان 4 ساله باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

برای اینکه کلاس‌های انگلیسی برای آموزش کودکان4 ساله کیفیت و کارایی لازم را داشته باشد‌باید حتما یک‌سری اصول و معیارها در خصوص برگزاری این کلاس‌ها رعایت شود که مهم ترین آنها شامل موارد زیر می شود:

کلاس ها باید سرگرم کننده باشد

در درجه‌اول جذابیت کلاس‌های آموزشی‌برای کودکان 4 ساله اهمیت دارد و باید کلاس‌ها به نحوی باشد‌که انگیزه و اشتیاق کافی‌را برای آنها‌به همراه داشته باشد. گزینه های متعددی برای جذاب تر کردن این کلاس ها وجود دارد. برای مثال استفاده از کارتون آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 4 ساله می تواند نظر آنها را به کلاس ها جلب کند.
فیلم آموزش زبان انگلیسی به کودکان 4 ساله باید شاد، موزیکال و دارای یک روایت داستانی کودکانه و جذاب باشد تا کودکان در عین حال که سرگرم می شوند، زبان انگلیسی را نیز یاد بگیرند. آموزش به کودک 4 ساله قطعا با شیوه آموزش به کودکان بزرگتر متفاوت است و در این مسیر باید مدرس زبان به خوبی با روحیه کودک آشنا باشد و بتواند با داشتن یک درک درست از آنها بهترین شیوه آموزشی را در کلاس های آموزشی برای کودکان 4 ساله پیاده کند. حتی اموزش زبان انگلیسی برای کودکان 9 ساله هم باید همراه با بازی و سرگرمی باشد تا بهترین نتیجه را داشته باشد.

آموزش زبان انگلیسی کودکان با متد جدید

استفاده از ابزارهای مناسب آموزش زبان برای کودکان 4 ساله

برای آموزش به کودک 4 ساله باید از ابزارهای آموزشی مناسب آنها نیز استفاده کرد. برای مثال داشتن یک کلیپ آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 4 ساله یا استفاده از کتاب آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 4 ساله از جمله گزینه هایی است که باید در کلاس ها از آن استفاده کرد.
فلش کارت ها یا استوری بوک های مناسب این سن نیز می تواند در کلاس ها مورد استفاده قرار بگیرد. گزینه دیگر برای این که آموزش کودکان 4 ساله به بهترین شکل ممکن پیش رود، استفاده از پوسترهای رنگی و عروسکی است که نظر کودکان را به خود جلب کند.
گزینه دیگری که می توان در کلاس آموزش انگلیسی برای کودکان 4 ساله از آن استفاده کرد، موسیقی و آهنگ های موزیکال زبان اصلی است. در کل یادگیری موزیکال همیشه نتیجه بسیار بهتری دارد.

آموزش زبان کودکان 4 ساله

انتخاب سطح آموزش مناسب برای کودکان 4 ساله

گاهی اوقات والدین بعد از ثبت نام کودکان شان در کلاس های آموزشی برای کودکان 4 ساله متوجه عدم تمایل آنها به ادامه کلاس می شوند یا این که متوجه می شوند کودک پیشرفت چندانی در یادگیری زبان انگلیسی ندارد. دلیل آن در بیشتر مواقع این است که مبانی آموزشی انتخاب شده برای آموزش انگلیسی به کودکان 4 ساله متناسب سطح آنها نیست و این دوره ها و کلاس ها بسیار سنگین تر از توانایی و سطح کودکان است.
بهترین‌کلاس‌برای کودکان 4 ساله، کلاسی‌است که در آن تمامی موارد آموزشی‌در سطح درک و توانایی‌کودک 4 ساله باشد تا تمایل‌آنها به‌یادگیری را افزایش دهد. برای مثال ابتدا باید یک سطح آموزشی برای آنها تعیین شود‌و اگر پیشرفت کافی در یادگیری کودکان مشاهده شد می توان با دانلود کتاب آموزش زبان در سطوح بالاتر، آموزش های بیشتری به آنها داد.

استمرار کلاس های آموزشی برای کودکان 4 ساله

مورد مهم بعدی در برگزاری‌کلاس های آموزش انگلیسی برای کودکان 4 ساله، استمرار کلاس ها و دوره هایی است که برای آنها برگزار می شود. برای این که روند یادگیری زبان‌انگلیسی‌برای آنها مفید‌، نتیجه بخش باشد و موثر واقع‌شود، باید آموزش‌کودکان4 ساله کاملا مستمر، ثابت و یکپارچه ادامه پیدا کند.
وقفه‌افتادن بین کلاس‌ها یا فاصله افتادن بین دوره هایی که برای آموزش به کودک 4 ساله برگزار می‌شود می‌تواند در روند آموزش‌آنها اختلال ایجاد‌ کند و نتیجه آن چیزی که انتظار میرود نباشد.

برگزاری کلاس های آموزش انگلیسی برای کودکان 4 ساله چه مزیت هایی دارد؟

حال که با مشخصات‌کلاس انگلیسی‌برای کودکان 4 ساله آشنا شدیم، بهتر‌است با مزیت‌های برگزاری کلاس های آموزشی برای کودکان 4 ساله نیز آشنا شویم.

اعتماد به نفس بیشتر کودکان

در صورتی که کودکان 4 ساله از همان سنین پایین آموزش زبان را شروع کنند، اعتماد به نفس بسیار بیشتری به دست می آورند. به نوعی در کل مهم ترین مزیت آموزش انگلیسی برای کودکان 4 ساله همین افزایش اعتماد به نفس در آنهاست.

یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان 4 ساله یک تجربه لذت بخش و منحصر به فرد است و ارزش های زیادی برای آنها خواهد داشت. با آموزش‌به کودکان 4 ساله می توان به آنها حس ارزشمند بودن دارد که همین امر موجب افزایش اعتماد به نفس کودکان نیز می شود.

برای آموزش‌انگلیسی به کودکان، احساس موفقیت در اولین مراحل‌یادگیری زبان دوم می‌تواند اشتیاق عمیق‌تر و وسیع تری‌برای یادگیری بیشتر در فرد ایجاد کند. به‌این‌دلیل که کودکان‌در «پنجره ای از فرصتهای » خاص قرار دارند یادگیری زبان برای آنها بصری و طبیعی است، سهولت و لذت بردن از این تجربه ممکن است اعتماد به نفس و تمایل آنها به اکتشافات جدید را افزایش دهد.

فواید یاد گرفتن زبان انگلیسی برای کودک 3 ساله

درک بیشتر زبان مادری

علاوه بر استفاده از لغات وسیع تر و غنی تر اغلب ما به استفاده از قوانین دستوری یا ساختارهای زبان مادری خود فکر نمی کنیم. این‌یک امر کاملا طبیعی است، اما تجربه‌ی یادگیری‌یک‌زبان جدید می‌تواند درک بهتر و‌شاید‌حتی استفاده بهتر از دستور‌زبان در زبان مادری را به دنبال داشته باشد. دانستن زبان جدید ما را تحریک به دانستن عملکرد زبان مادری خود به شیوه ای مثبت می کند. در نتیجه‌بنظر میرسد با برگزاری کلاس برای بچه‌های 4 ساله و آموزش انگلیسی برای کودکان 4 ساله میتوان به آنها در درک هر چه بهتر زبان مادری نیز کمک کرد تا این کودکان بتوانند بهتر و بیشتر به زبان مادری خود نیز تسلط یابند.

فواید یاد گرفتن زبان انگلیسی برای کودک 4 ساله

یادگیری سریع تر و بهتر کودکان 4 ساله

به نظر می رسد اگر در سنین پایین تر آموزش انگلیسی به کودکان 4 ساله را شروع کنیم، روند یادگیری سریع تر و بهتر خواهد بود. کودکان در سنین پایین قدرت یادگیری بیشتری دارند و می توانند به خوبی در صداهایی که می شوند تمایز ایجاد کنند. به همین دلیل توصیه می شود از انواع موسیقی زبان اصلی یا حتی انواع فیلم آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 4 ساله برای یادگیری آنها استفاده شود.

از طرفی از آن جایی که کودک در این سن تمایل و اشتیاق زیادی به تماشای کارتون دارد، می توان با استفاده از کارتون آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 4 ساله، از این فرصت برای یادگیری آنها نیز بهره برد. در نهایت نیز نتیجه نهایی کار اهمیت دارد که قطعا هر چه آموزش را از سنین کمتر آغاز کنیم توانایی یادگیری زبان در کودکان نیز بیشتر خواهد بود و آنها سریع تر و ماندگارتر زبان انگلیسی را یاد می گیرند. آموزش انگلیسی به کودک ۵ سال نیز همین مزایا را دارد.

آموزش زبان انگلیسی کودکان با متد جدید در پویااندیش

چگونه می توانم به فرزندم زبان دیگری را بیاموزم؟

هر چه زودتر آموزش زبان های خارجی به کودکان را شروع کنید بهتر است! کودکان در تمایز صداها عملکرد عالی ای دارند پس اجازه دهید که کودک به آهنگ های زبان انگلیسی گوش دهد. برای این کار یک شعر را یاد بگیرید و برای او بخوانید. کودکان عاشق تکرار کردن و بازی با کلمات هستند، پس از این قابلیت برای تقویت هر آنچه کودکان یاد می گیرند استفاده کنید.

 از موقعیت‌های روزمره برای آموزش‌کلمات و عبارات جدید به آنها استفاده کنید، به‌جای صبح‌بخیر و شب بخیر از معادل آنها در زبان‌انگلیسی استفاده کنید. هنگامی‌که در حال لبا‌س پوشیدن هستند نام لباسها را به آنها یاد بدهید. زمانیکه بیرون هستید دنبال حیوانات‌بگردید و نام حیوانات را به آن ها بیاموزید، کتاب‌های دوزبانه یا کتاب‌هایی به زبان انگلیسی را برای آنها بخوانید.

 برای مثال میتوانید با دانلود کتاب آموزش زبان برای کودکان 4 ساله، حتی دانلود رایگان آموزش زبان برای آنها از این ابزارهای آموزشی برای ارتقای مهارت های زبانی کودک تان استفاده نمایید. آهنگی را پیدا کنید که بتوانید کارهایی که می گوید را انجام دهید، و هر روز این کارها را تمرین کنید!هر منبعی همچون کتاب، آهنگ، کلیپ آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 4 ساله و کلاس می تواند کودک را در معرض زبان جدید قرار دهد، و هر چه بیشتر بتوانید کودک را در معرض زبان انگلیسی قرار دهید بهتر است.

کلاس های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 4 ساله در پویا اندیش

در پویااندیش کلاس برای بچه‌های 4 ساله بر اساس جدیدترین معیارها و تکنیک‌های آموزش زبان ارائه می شود و در این کلاس‌های آموزش زبا‌ن انگلیسی برای کودکان 4 ساله تمامی اصول رعایت می شود. استفاده از تمامی ابزارهای آموزشی مورد تایید جهت آموزش کودکان در این کلاس ها از جمله انواع فیلم آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 4 ساله یا استفاده از استانداردترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 4 ساله، از جمله مزیت های کلاس هایی است که در پویا اندیش برگزار می شود.
آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 4 ساله در پویا اندیش، بر مبنای کنجکاوی طبیعی کودکان و توانایی ذاتی آن ها در یادگیری است. این برنامه‌ای است که باعث می‌شود کودکان زبان را زنده کنند و با آن بازی کنند، حرکت کنند، برقصند، بخوانند و یاد بگیرند. هم بچه ها و هم والدین آن‌ها، می توانند در کلاس با همدیگر یاد می گیرند.

کلاس های آموزش زبان کودکان 4 ساله در پویا اندیش چه مشخصاتی دارد؟

در پویا اندیش کلاس آموزش برای کودکان 4 ساله هم به صورت حضوری و هم به صورت کلاس های آنلاین هفتگی برگزار می شود. والدین می توانند هم از کلاس های خصوصی و هم از کلاس های آموزشی برای کودکان 4 ساله به صورت نیمه خصوصی استفاده کنند. کلاس های نیمه خصوصی با ظرفیت 3 تا 5 نفر برگزار می شود. کلاس ها نیز در هر ترم با تعداد 14 تا 16 جلسه برگزار می گردد. در برگزاری کلاس آموزش زبان کودکان این سن باز هم سطح آنها در نظر گرفته می شود.

نکته‌دیگر این که‌کتاب آموزش زبان انگلیسی کودکان 4 ساله در این دوره‌ها بر اساس‌استانداردهای روز انتخاب‌میشود و کتابlittle pockets و pockets در این‌کلاس‌ها تدریس می‌شود. در کنار این کتاب ها در صورت درخواست والدین برای گزینه های بیشتر یادگیری در خانه، به آنها منابع آنلاین نیز معرفی می شود.

برای مثال‌والدین می‌توانند با دانلود رایگان آموزش زبان مانند انواع کلیپ آموزش زبان‌انگلیسی برای کودکان 4 ساله در خانه روند یادگیری کودکان را تسریع ببخشند. درکانال آموزش زبان انگلیسی کودکان 4 ساله که‌به‌والدین‌معرفی میشود نیز‌آنها میتوانند به‌منابع متعدد آموزشی دسترسی یابند و از آنها برای‌یادگیری و آموزش‌هر چه بهتر کودک‌خود بهره‌ببرند.

آیا اموزش زبان انگلیسی برای کودکان 4 ساله و کوچک تر سخت است؟

زمانی که صحبت از یادگیری‌زبان‌انگلیسی می‌شود، کودکان دارای‌یک‌موهبت متمایز هستند زیرا انعطاف‌پذیری مغز آنها بیشتر است و همین‌باعث افزایش توانایی آنها در یادگیری زبان می‌شود. آموزش‌زبان‌انگلیسی به‌کودکان‌را باید زمانی که سن کودک‌خیلی پایین است شروع کنید و از ابزار‌مناسبی برای ثبت تخیلات و تشویق او برای دوست‌داشتن زبان استفاده کنید.

 برای مثال با استفاده از یک فیلم آموزش زبان انگلیسی، روند یادگیری آنها را بهبود بخشید. چیزهای ساده می‌توانند تفاوت بزرگی ایجاد کنند، هنگام بالا رفتن از پله ها با اعداد زبان انگلیسی بشمارید. در خانه‌و‌خارج از خانه به‌رنگ‌های مختلف اشاره کنید، هنگام انجام بازی‌های آشنا(همچونTwister و‌Playdough)از کلمات‌زبان‌انگلیسی استفاده کنید،به موسیقی گوش دهید یا فیلم‌های YouTube را تماشا کنید.

هر چه این آموزش طبیعی تر باشد و مبتنی بر بازی باشد، کودک به طور موثرتری یاد می گیرد. ترکیب موسیقی با نشانه‌های بصری، درام، بازی و داستان می تواند زمینه ی مناسبی را برای یادگیری موثر و آموزش کودکان 4 ساله فراهم کند. آموزش زبان انگلیسی‌کودکان با این تکنیک‌ها در قلب رویکرد پویااندیش قرار‌دارند و هم در کلاس‌های حضوری و هم در کلاس‌های آنلاین ما استفاده می شوند.

سوالات متداول

آیا می توان به کودکان 4 ساله زبان انگلیسی را آموزش داد؟

بله، ذهن و روحیه جست و جوگر کودکان در این سن آنها را برای آموزش و یادگیری زبان آماده می کند و به آنها در یادگیری هر چه بهتر و موثرتر زبان انگلیسی کمک زیادی می کند.

بهترین کلاس برای کودکان 4 ساله چه ویژگی هایی دارد؟

کلاس های آموزشی برای کودکان 4 ساله باید پویا، شاد، هیجان انگیز، مستمر و جذاب باشد تا کودکان با اشتیاق بالایی در این کلاس ها حاضر شوند و آماده یادگیری زبان انگلیسی شوند.

چه ابزارهایی می تواند به آموزش کودکان 4 ساله کمک کند؟

برای آموزش به کودک 4 ساله باید از ابزارها و گزینه های مناسب کودکان این سن بهره برد. استفاده از انواع کلیپ آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 4 ساله یا دانلود کتاب آموزش زبان مناسب کودکان این سن، انواع پوسترهای آموزشی، استوری بوک های مخصوص کودکان، موسیقی و اشعار کودکانه به زبان انگلیسی و … می تواند برای آموزش انگلیسی برای کودکان 4 ساله مورد استفاده قرار بگیرد.

آموزش انگلیسی برای کودکان
5/5 - (28 امتیاز)
تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی آموزشگاه پویااندیش
نوع آموزش ✅ عکس ➕ فیلم
منبع ✅ گروه تحقیقاتی پویااندیش
سطح آموزشی ✅ گام به گام
درجه بندی آموزشی ⭐⭐⭐⭐⭐

آموزشگاه تخصصی هنر تصویرگران پویااندیش

پویااندیش بهت کمک میکنه که با یادگیری اصولی رشته ای که دوست داری ، رویاهات رو به واقعیت تبدیل کنی .
چطوری این کارو میکنه ؟ 👇

اساتید آموزشگاه مجرب ترین اساتید
نحوه برگزاری کلاس حضوری یا آنلاین
نحوه پرداخت امکان پرداخت اقساطی
سطح کلاس گام به گام ویژه بازار کار
نوع مدارک معتبر و قابل ترجمه
پشتیبانی همه جانبه

بهترین سرمایه گذاری ،
 سرمایه گذاری هر فرد روی خودشه

پس منتظر چی هستی ؟

همین حالا دوره دلخواهت رو ثبت نام کن و آینده تو بساز .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.