پویا اندیش مرکز آموزش های تخصصی هنر

مشاوره رایگان دوره ها

۱۱۰ ۱۱۱ ۰۲۱-۲۸

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دوره های نیمه دوم نوروز 1403

فرصت رو از دست نده و
همین حالا ثبت نام کن !

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

پکیج های آموزشی پویااندیش با تخفیف های تکرار نشدنی

فرصت رو از دست نده و
همین حالا ثبت نام کن !

تصویرگران پویااندیش

مرکز آموزش های تخصصی هنر

اشتباهات رایج در طراحی دکوراسیون داخلی

اشتباهاتی در طراحی دکوراسیون داخلی

فهرست عناوین

اشتباهات رایج در طراحی دکوراسیون داخلی را در این بخش گام به گام بررسی می کنیم و مطالب مهمی را برای تصحیح آن یا می گیریم با تصویرگران پویا اندیش همراه شوید . طراحی داخلی علم و هنری است که به وسیله آن می توان فضای خانه را ارتقا داد و بهبود بخشید.
به طور کلی طراحی یک خانه به معنای تسلط و کنترل روی فضای حاکم بر آن است. هدف طراحی دکوراسیون داخلی خلق فضایی است که در عین زیبایی و اثر گذار بودن، کارایی لازم را نیز داشته باشد، اما بسیاری از افراد با نداشتن آگاهی از نکات طراحی دکوراسیون داخلی، به طور ناخواسته اشتباهاتی را مرتکب می شوند.

اشتباهاتی در طراحی دکوراسیون داخلی

خرید اکسسوری نا متانسب با دکوراسیون داخلی

تصور کنید که در حال خرید کردن هستید و با اکسسوری ( لوازم جانبی) بی نظیری مواجه می شوید؛ شما بلافاصله فکر می کنید که اوه! این اکسسوری در اتاق تلویزیون من بسیار شیک و درخشان خواهد بود. این اتفاق ممکن است برای هر کسی رخ دهد. در این زمان است که شما تسلیم خرید می شوید و با شور و هیجان گنجینه خود را به خانه می آورید. هنگامی که شما اکسسوری ایده آل را در محیط قرار می دهید، به سرعت کشف می کنید که همه چیز ناپسند و ناخوشایند به نظر می رسد و همان لحظه با خود فکر می کنید که این چه فکری بود که کردم و یا در کجای مسیر اشتباه کردم؟ آنچه اکثر انسان ها درک نمی کنند این است که طراح دکوراسیون داخلی چشمانی بسیار تیز و نکته سنج دارد.

خرید اکسسوری نا متانسب با دکوراسیون داخلی

خرید لوازم خانه بدون کمک گرفتن از طراحان داخلی حرفه‌ای

کاملا بدیهی است که ما در فروشگاه ها لوازمی را ببینیم و پسند کنیم، اما این لزوما بدان معنا نیست که آن وسیله مناسب خانه ما است و حتما باید آن را خریداری کنیم.
طراحان داخلی حرفه ای از تاثیر رنگ، نورپردازی، اندازه اتاق، مقیاس و نحوه چیدمان دکوراسیون داخلی خانه آگاهی کامل دارند و به خوبی می دانند که وسایل در خانه چگونه به نظر می رسند. آن ها به طور دقیق به شما می گویند که کدام گزینه منجر به بهتر شدن فضا و کدام گزینه منجر به بدتر شدن فضا می شود

خرید لوازم خانه با کمک گرفتن از طراحان داخلی حرفه‌ای

رعایت نکردن تناسب در طراحی داخلی

در طراحی دکوراسیون داخلی توجه به ابعاد و اندازه ها هنگام انتخاب وسایل اهمیت زیادی دارد. یک متخصص در رابطه با مقیاس و نسبت طراحی می گوید: “وقتی وارد یک اتاق می شوید، آن اتاق باید مانند یک شهر به نظر برسد. ترکیبی از ارتفاعات مختلف؛ چرا که شم هرگز نمی خواهید همه چیز در یک اتاق هم سطح و یا هم اندازه باشد. این کار را می توان با ابعاد مختلف وسایل، تابلوها، پنجره ها و سایر موارد انجام داد.
” تناسب تقریبا اولین اشتباهی است که همه افراد در طراحی داخلی خود دچار آن می شوند. احتمالا این مورد به این دلیل رخ می دهد که طراحی یک اتاق با تناسبی بی عیب و نقص، چشمانی خوش ذوق و تیز بین می خواهد.

رعایت کردن تناسب در طراحی داخلی

نمونه هایی از تناسب نامناسب در دکوراسیون

بعضی از افراد لوازم ریز و کوچک زیادی را در اتاق و یا روی زمین می گذارند که باعث به هم ریختگی اتاق،محدود کردن فضای کف می شود. در حالی که عده ای دیگر وسایل بزرگ و حجیم زیادی را در اتاق خود قرار می دهند که باعث می شود اتاق شلوغ و کوچک جلوه کند.
به عنوان مثال یکی از بزرگترین اشتباهات رایج در دکوراسیون داخلی انتخاب مبلمانی نامناسب برای فضای خانه است؛ گاهی ظاهر و یا رنگ مبلمان چنان شما را شیفته می کند که به سایر معیارها توجه نمی کنید. راز‌رسیدن به یک تناسب عالی و درجه یک ترکیبی از اشکال، ارتفاعات و اندازه های مختلف است. اگر تنها یک دلیل وجود داشته‌باشد که شما یک طراح داخلی استخدام کنید، کمک‌گرفتن از او برای رعایت تناسب در خانه‌است.

نمونه هایی از تناسب مناسب در دکوراسیون

ارزیابی نکردن بودجه قبل از خرید

همه ما مستعد خرید‌های ناگهانی هستیم، البته این به آن معنا نیست که شما نباید چیزی که عاشق آن شده‌اید را خریداری‌کنید، اما شاید آن وسیله کارایی اصلی مورد نظر شما را نداشته‌باشد. قبل از‌رفتن به نمایشگاه وسایل خانگی و یا فروشگاه های مبلمان، بهتر است که یک برنامه‌ریزی دقیق و بودجه تثبیت‌شده داشته‌باشید. ابتدای کار باید تمام اتاق ها اندازه گیری شوند.

ارزیابی کردن بودجه قبل از خرید لوازم برای دکوراسیون داخلی

ارزیابی نکردن محل قرارگیری لوازم خانه

محل قرارگیری انواع دکوراسیون و یا مبلمان باید به طور دقیق طراحی و مشخص شود. خوشبختانه بسیاری از ابزارهای طراحی و سازمان دهی اتاق به صورت آنلاین و رایگان وجود دارد که به سادگی می توان از آن ها کمک گرفت.
یک برنامه ریزی دقیق و ارزیابی کردن محیط و تعیین بودجه به شما کمک می کند که بدانید چه می خواهید و در راستای برنامه و بودجه خود عمل کنید. پشیمانی خریداران احساس بسیار وحشتناک و ناخوشایندی است، بنابراین ابتدا برنامه ریزی کنید و سپس به خرید بروید.

ارزیابی کردن محل قرارگیری لوازم خانه برای دکوراسیون داخلی

توجه نکردن به مشاوره و راهنمایی های دیگران

تجربه نشان‌داده‌است که حتی ماهرترین طراحان نیز ممکن است اشتباه‌کنند. وقتی در یک اتاق ماه ها از یک طراحی یکسان استفاده کرده اید، تشخیص اشتباهات طراحی می تواند کار دشواری باشد. گاهی برای کشف اشتباهات و دیدن مشکلات باید یک شخص جدید و کسی که با فضای خانه بیگانه است نظر دهد. می توانید از یک دوست بخواهید نظری صادقانه در مورد انتخاب رنگ، پارچه و یا چیدمان دکوراسیون اتاق داشته باشد. اگر برایتان امکان پذیر است،

چگونه میتوان تشخیص داد که کدام سبک دکوراسیون داخلی برای خانه مناسب تر است؟

کمک از طراح داخلی برای جلوگیری از اشتباهات در طراحی داخلی

یک طراح داخلی را برای راهنمایی و مشورت استخدام کنید، لازم نیست که حتما یک نفر را برای کل مدت زمان یک پروژه طراحی دکوراسیون داخلی به کار بگیرید، زیرا طراحان زیادی وجود دارند که به صورت ساعتی فعالیت می کنند. طراحان داخلی سرشار از نکات و ترفندهای طراحی هوشمندانه ای هستند که می توانند خانه شما را به طرز حیرت انگیزی تغییر دهند. اگر با ایده دوم مخالف هستید، گزینه سومی نیز وجود دارد. شنیدن‌تجربه طراحان و مشاوره آن ها لزوما به معنای عملی‌کردن آن ها نیست. خانه شما و طراحی آن منحصرا متعلق به شما است و آن چه که اهمیت دارد عشق و علاقه شما به خانه است.

کمک از طراح داخلی برای جلوگیری از اشتباهات در طراحی داخلی

توجه نکردن به سازماندهی لوازم جانبی و کلکسیون ها

همه ما کلکسیون هایی داریم. گاهی اوقات از یک پرنده کوچک سرامیکی شروع‌شده و به کلکسیونی از پرندگان در اندازه‌ها، اشکال و رنگ‌های مختلف تبدیل شده‌است. کلکسیون‌ها علاوه بر سرگرمی، زیبایی منحصر به فردی نیز دارند، اما روش مناسب برای نمایش‌دادن چنین مجموعه‌ای کدام است؟ یک روش کاملا اشتباه که بسیاری از افراد برای نمایش کلکسیون‌ها استفاده می‌کنند، پراکنده‌کردن تمام قطعات آن در خانه است.

توجه کردن به سازماندهی لوازم جانبی و کلکسیون ها برای دکوراسیون داخلی

” قانون سه ” چیست ؟

ممکن است پرنده ای کوچک در بالای شومینه جیر جیر کند و در همین حال پرنده کوچک دیگری روی میز قهوه در حال پرواز باشد. مهم این نیست که لوازم جانبی شما چیست. مهم این است که آن ها را به صورت سازمان یافته و گروهی در خانه نمایش دهید. قوانین دقیق و محکمی به نام “قانون سه” برای سازمان دهی و دسته بندی وسایل وجود دارد، بنابراین آن چه را که دوست دارید در گروه های مناسب دسته بندی کرده و آن ها را با افتخار و به طور شایسته نمایش دهید.

قانون سه برای طراحی دکوراسیون داخلی

توجه نکردن به تزئینات دیواری و تابلوها

به معنای واقعی کلمه شما می توانید هر دیوار خانه خود را به گالری هنری شخصی خود تبدیل کنید. همه افراد باید به نوعی هنر خود را در خانه به نمایش بگذارند. از نقاشی های رنگ روغن نادر گرفته تا نقاشی های محبوب کودک شما در روزهای پیش دبستانی. مسیری که بیشتر با آن روبه رو می شوید و آن چه که حائز اهمیت است، نحوه چیدمان صحیح این  آثار هنری است.

توجه نکردن به تزئینات دیواری و تابلوها برای دکوراسیون داخلی

نصب تابلو

بهترین راه برای اطمینان از عدم وجود خطا و اجتناب از ایجاد حفره های نامطبوع در اثر کوبیدن میخ روی دیوار، نشانه گذاری و رد یابی قاب ها روی قالب های کاغذی است. به سادگی برش های کاغذ را روی دیوار بچسبانید. سپس گزینه ها و موقعیت های گوناگون را بررسی کنید تا در نهایت نتیجه مطلوب را کسب کنید. در چیدمان تابلوها حتما توجه کنید که تابلوها در ارتفاع معقول و مناسبی نصب شوند ( این ارتفاع نباید خیلی بالا و یا خیلی پایین باشد). همچنین در آویزان کردن تابلوهای دیواری افراط نکنید، چرا که زیبایی جلوه کلی شما را از بین می برند. هنگام طراحی به خاطر داشته باشد که رعایت تناسب (اشتباه رایجی که در این بخش نیز به آن اشاره شد) را به خوبی رعایت کنید.

اشتباهاتِ رایج در طراحی دکوراسیون داخلی

عدم توجه به پارچه ها و منسوجات در طراحی داخلی خانه

یک اشتباه رایج که اکثر ما مرتکب آن می شویم این است که در طراحی خانه های جدید و یا نوسازی خانه ها، ابتدا به رنگ آمیزی دیوارها می پردازیم.
ما به شما توصیه می کنیم که لطفا خیلی سریع برس رنگ را کنار بگذارید و ابتدا پارچه ها و منسوجات اصلی مانند پرده ها، فرش ها و یا قالیچه ها را انتخاب کنید، اما چرا؟ به این دلیل که پیدا کردن دکوراسیون پارچه ای که شما به آن علاقمند هستید و سپس انتخاب رنگ دیوار متناسب با آن ها کار بسیار ساده تری است. با این کار به راحتی می توانیم رنگ دیوارها را با دکوراسیون داخلی خانه مطابقت دهیم.

عدم توجه به پارچه ها و منسوجات در طراحی داخلی خانه

آن چه که طراحان به صاحبان خانه توصیه می کنند

از آن جا که یافتن منسوجاتی که عاشق آن ها هستیم کار سختی است، انتخاب این منسوجات بر اساس رنگ دیوارها، کار را بسیار سخت تر می کند، چرا که علاوه بر علاقه باید با رنگ دیوارهای خانه نیز هماهنگی داشته باشد. آن چه که طراحان به صاحبان خانه توصیه می کنند.
ارزیابی بودجه و در نظر گرفتن اندازه اتاق ها است؛ بعد از این مرحله می توانید با خیال آسوده به بازار بروید و به تهیه فرش، مبلمان و یا پرده بپردازید. شما می توانید تمام نمونه های فرش، پرده، قالیچه و یا کوسن را مورد بررسی قرار دهید. لوازمی که شما را به هیجان می آورد و همچنین مورد علاقه تان است را خریداری کنید. سپس رنگی مناسب که کاملا با دکوراسیون خانه شما هارمونی دارد را برای دیوارها انتخاب کنید.

پیشنهاد طراحان به صاحبان خانه برای طراحس دکوراسیون داخلی

ما چطور می‌توانیم خانه‌ای فاخر و ارزشمند را طراحی کنیم ؟

این امر ممکن است به آهستگی و در گذر زمان رخ دهد. سالیان طولانی زمان می برد تا خانه به طور کامل و تحسین بر انگیز به نظر برسد. می توان این شخصیت را با اضافه کردن یک صندلی عجیب و غریب که از بازار مخصوص فروش اجناس دست دوم و یا ارزان قیمت خریده اید و یا نقاشی شگفت انگیزی که از یک دست فروش خیابانی گرفته اید، در طراحی دکوراسیون داخلی شما ایجاد کرد.
تعطیلات آخر هفته یک خرید کوچک را امتحان کنید، با گذشت زمان چیزهایی را که دوست دارید پیدا کنید و شخصیت خانه خود را به بهترین شکل ممکن بسازید.

سبک ژاپنی, خلوت ترین سبک در دکوراسیون داخلی

در نظر نگرفتن شخصیت برای خانه

قطعا نگاه کردن به نمایشگاه های لوازم خانگی شیک و مدرن برای ما بسیار سرگرم کننده و جذاب است، اما آن چه که طراحان داخلی بر آن تاکید فراوان دارند، خرید نکردن در یک زمان و یک مکان مشخص است. توجه نکردن به این نکته منجر به یک اشتباه رایج دیگر در طراحی داخلی می شود. اگر در هنگام خرید کردن به طور افراطی از یک رنگ و یا یک جنس استفاده کنید، در نتیجه با خانه ای فاقد شخصیت مواجه می شوید.آن چه که در اینجا مبهم است، چگونگی اضافه کردن شخصیت به خانه است.

در نظر گرفتن شخصیت برای خانه یعنی چه ؟

عدم توجه اکثر افراد به نقطه کانونی در طراحی خانه ها

هر اتاقی به یک نقطه کانونی نیاز دارد، این نقطه مکانی برای استراحت در اختیار چشم ها قرار داده و کارکرد ویژه ای را به اتاق شما اختصاص می دهد. به این نکته توجه داشته باشید که اتاق های بزرگتر می توانند بیش از یک نقطه کانونی داشته باشند. در نظر گرفتن یک نقطه کانونی برای دکوراسیون خانه حس شیک و منظم بودن را القا می کند و همچنین دکوراسیون داخلی خانه شما را نیز چشم نواز خواهد کرد. وجود نقطه کانونی در دکوراسیون داخلی خانه این امکان را به شما می دهد که بتوانید بر اجزای دکوراسیونی که مورد علاقه شما هستند، تاکید کنید.

توجه اکثر افراد به نقطه کانونی در طراحی خانه ها

اختصاص ندادن یک نقطه کانونی

یکی دیگر از اشتباه بسیار رایج در میان مردم اختصاص ندادن یک نقطه کانونی، تمرکز و یا هدف برای هر اتاق از خانه است. شما با فراموش کردن و یا نادیده گرفتن نقطه کانونی، به سرعت از خانه ای جذاب و کامل فاصله می گیرید. در یک اتاق تلویزیون نقطه کانونی معمولا تلویزیون و دستگاهی است که تلویزیون در آن قرار دارد، در حالی که تمام اشیاء اصلی اتاق (یعنی نیمکت ها و یا صندلی ها) به صورت متمرکز و رو به تلویزیون هستند.
اشتباه بسیاری از افراد پخش کردن مبلمان در اطراف خانه است، درصورتی که در یک اتاق نشیمن ابتدا باید هدف و یک نقطه کانونی را پیدا کرده و سپس مبلمان را حول آن نقطه قرار دهید. به عنوان مثال شومینه، یک میز بازی، یک تابلو نقاشی بزرگ و یا حتی یک میز قهوه که مهمانان را به نشستن و معاشرت ترغیب کند، می تواند نقطه کانونی مناسب و جذابی باشد

اختصاص دادن یک نقطه کانونی برای دکوراسیون داخلی منزل

نگه‌داشتن لوازم قدیمی و یا عتیقه های مادر بزرگ

همه ما وسایل دست دوم و یا کهنه ای داریم. برخی از آنها دارایی با ارزشی هستند، در حالی که برخی دیگر باعث آزار و ایجاد حس ناخوشایند در ما می شوند. آیا شما هم یکی از آن وسایل ناخوشایند را در خانه دارید؟ قطعا شما می دانید که آن وسیله قدیمی را دوست ندارید و درنتیجه می خواهید آن را در زیرزمین و یا انباری مخفی کنید، اما نمی توانید، چرا که آن وسیله هدیه ای از طرف مادربزرگ تان است. چرا مرتکب این خطای دکوراسیون داخلی می شوید؟

نگه‌داشتن لوازم قدیمی در دکوراسیون داخلی

شور و نشاط شما و اهالی خانواده در خانه

چرا در خانه خود چیزی را نگهداری می کنید که حس شادی و نشاطی را برای شما به ارمغان نمی آورد؟ شما مجبور نیستید تا عتیقه های مادربزرگ خود را به هر قیمتی حفظ کنید. آن چه که دارای اهمیت فراوان است، شور و نشاط شما و اهالی خانواده در خانه است. مکان جدیدی را برای همه چیزهای کهنه ای که دوست شان ندارید، فراهم کنید.
شما می توانید آن را به یکی از دوستان و یا اقوام خود بسپارید و یا به خودتان این اجازه را بدهید که آن را فروخته و چیزی را که دوست دارید به جای آن بخرید. خود را رها کنید و خانه خود را بر پایه لوازمی که شما را خوشحال می کند بسازید. چرا که قطعا هدف شما از طراحی خانه به زیباترین شکل ممکن، دستیابی به آرامش است.

شور و نشاط اهالی خانواده در خانه چه تاثیری می‌گذارد ؟

عدم توجه به نشان دادن شخصیت و ویژگی های اخلاقی

خانه شما باید بیانگر ویژگی های اخلاقی شما باشد؛ این نکته می تواند مثل خاطرات شخصی شما مانند خاطرات سفرها، عشق ها و یا زندگی شما باشد. هیچ چیز بدتر از این نیست که وارد خانه ای شوید که با دیوارهای بژ، مبلمان قهوه ای و یا یک تابلوی چاپی روی دیوار از شما استقبال کند و وانمود کند که تمامی این ها هنر است و آن ها نیز هنرمند.

عدم توجه به نشان دادن شخصیت و ویژگی های اخلاقی

خانه‌ی آباد و منحصر به فرد

از طراحی دکوراسیون خانه تان احساس شرم نکنید. همه مواردی که دوست دارید را وارد دکوراسیون خانه کنید. خانه خود را به یک آبادی منحصر به فرد تبدیل کنید. تا در پایان یک روز سخت و کسل کننده از شما به خوبی و به طور شایسته ای استقبال کند. همچنین بازگو کننده داستان جذابی برای ملاقات کنندگان شما باشد.

خانه‌ منحصر به فرد با رعات کردن نکاتی برای دکوراسیون داخلی

کلام آخر

همانطور که در این بخش نیز مطالعه کرده اید. اشتباهات رایج فراوانی وجود دارند که ممکن است در طراحی داخلی به راحتی رخ دهند. خوشبختانه، راه حل های ساده زیادی هم برای رفع این اشتباهات وجود دارد. گاهی اوقات به سادگی خلاص شدن از وسایل کهنه ای که دوستشان ندارید.
در این بخش از تعدادی رازهای طراحی دکوراسیون داخلی پرده برداشته شد. اما اگر همه راه ها با شکست رو به رو شده و شما از تمام تصمیمات دکوراسیون و موانعی که با آن روبرو هستید بسیار نا امید شده اید. پس بهتر است از یک طراح داخلی حرفه ای کمک بگیرید. آنها از تمامی رازها و نکات طراحی به خوبی آگاه هستند و می توانند به شما در دستیابی به خانه ای جذاب و رویایی کمک فراوانی کنند.

توصیه می شود :

چگونه دکوراسیون شیک تری داشته باشیم

اشتباهات رایج در طراحی دِکوراسیون داخلی

پایان بخش :

اشتباهاتی در طراحی دکوراسیون داخلی

سوالات متداول

راز رسیدن به یک تناسب عالی چیست؟

راز رسیدن به یک تناسب عالی و درجه یک در اتاق خواب یا منزل ترکیبی از اشکال، ارتفاعات و اندازه های مختلف است ابتدای کار باید تمام اتاق ها اندازه گیری شوند

هدف از دکوراسیون داخلی چیست؟

هدف طراحی دکوراسیون داخلی خلق فضایی است که در عین زیبایی و اثر گذار بودن

آیا شما آموزش طراحی نما با نرم افزار یا طراحی داخلی را هم دارید ؟

بله ، هم بصورت حضوری و هم بصورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می کنیم برای اطلاعات بیشتر داخل سایت تصویرگران پویا اندیش شوید.

یک طراح داخلی حرفه ای چه خصوصیلتی باید داشته باشد؟

طراحان داخلی حرفه ای از تاثیر رنگ، نورپردازی، اندازه اتاق، مقیاس و نحوه چیدمان دکوراسیون داخلی خانه آگاهی کامل دارند و به خوبی می دانند که وسایل در خانه چگونه به نظر می رسند.

تناسبات در طراحی داخلی چه تاثیراتی دارد؟

در طراحی دکوراسیون داخلی توجه به ابعاد و اندازه ها هنگام انتخاب وسایل اهمیت زیادی دارد. تناسب تقریبا اولین اشتباهی است که همه افراد در طراحی داخلی خود دچار آن می شوند

با توجه به چه المان هایی وسایل در خانه خوب به نطر میرسد؟

طراحان داخلی حرفه ای از تاثیر رنگ، نورپردازی، اندازه اتاق، مقیاس و نحوه چیدمان دکوراسیون داخلی خانه آگاهی کامل دارند و به خوبی می دانند که وسایل در خانه چگونه به نظر می رسند.

بهترین راه برای اطمینان از عدم وجود خطا در نصب تابلو چه چیزی می باشد؟

به سادگی برش های کاغذ را روی دیوار بچسبانید سپس گزینه ها و موقعیت های گوناگون را بررسی کنید تا در نهایت نتیجه مطلوب را کسب کنید.

5/5 - (28 امتیاز)
تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی آموزشگاه پویااندیش
نوع آموزش ✅ عکس ➕ فیلم
منبع ✅ گروه تحقیقاتی پویااندیش
سطح آموزشی ✅ گام به گام
درجه بندی آموزشی ⭐⭐⭐⭐⭐

آموزشگاه تخصصی هنر تصویرگران پویااندیش

پویااندیش بهت کمک میکنه که با یادگیری اصولی رشته ای که دوست داری ، رویاهات رو به واقعیت تبدیل کنی .
چطوری این کارو میکنه ؟ 👇

اساتید آموزشگاه مجرب ترین اساتید
نحوه برگزاری کلاس حضوری یا آنلاین
نحوه پرداخت امکان پرداخت اقساطی
سطح کلاس گام به گام ویژه بازار کار
نوع مدارک معتبر و قابل ترجمه
پشتیبانی همه جانبه

بهترین سرمایه گذاری ،
 سرمایه گذاری هر فرد روی خودشه

پس منتظر چی هستی ؟

همین حالا دوره دلخواهت رو ثبت نام کن و آینده تو بساز .

دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.