پویا اندیش مرکز آموزش های تخصصی هنر

مشاوره رایگان دوره ها

۱۱۰ ۱۱۱ ۰۲۱-۲۸

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دوره های نیمه دوم نوروز 1403

فرصت رو از دست نده و
همین حالا ثبت نام کن !

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

پکیج های آموزشی پویااندیش با تخفیف های تکرار نشدنی

فرصت رو از دست نده و
همین حالا ثبت نام کن !

تصویرگران پویااندیش

مرکز آموزش های تخصصی هنر

گوشه شمالی در فنگ شویی

گوشه شمالی ساختمان در فنگ شویی، گوشه طول عمر، فرصت ها و درآمد

فهرست عناوین

گوشه شمالی ساختمان در فنگ شویی، گوشه طول عمر، فرصت ها و درآمد

گوشه شمالی در فنگ شویی

وقتی فرصت های و درآمدهای مالی ثابت و پایداری دارید توجه به گوشه شمالی به شما کمک می کند که زندگی خود را بسازید. این مدل از انرژی که با فرصت ها و درآمدهای شما در ارتباط است، با یک گوشه شمالی متعادل و موفق در هاهنگی کامل قرار دارد.
در فنگ شویی گوشه شمالی با طول عمر، پیشرفت ها و فرصت های شغلی همراه است. همچنین این گوشه بیانگر درآمدهای شما (مانند حقوق) خواهد بود.

بسیاری از علاقه مندان به فنگ شویی دوست دارند که بر گوشه ثروت تمرکز کنند و جنوب شرقی و یا همان گوشه ثروت برای آنها بهترین جهت خواهد بود.
اگر در بورس سرمایه گذاری کرده اید و یا تمایل دارید که افزایش پس انداز و دارایی هایتان را شاهد باشید به جنوب شرقی توجه بیشتری کنید.

اما اگر در حرفه ای پر رونق مشغول به فعالیت هستید و از طریق این حرفه می توانید فرصت های بیشتری داشته باشید و موقعیت اجتماعی خود را بهبود ببخشید (پولی که همراه این کسب و کار است جذب زندگی شما می شود برای شما مهم است) ازینکه گوشه شمالی خانه تان پر رونق باشد اطمینان حاصل کنید.

هرچند که بخش شمالی تنها به پول ارتباط ندارد و جنبه های دیگری نیز دارد که شما باید نسبت به آن ها آگاه شوید.

گوشه شمالی در فنگ شویی
گوشه شمالی در فنگ شویی

لاک پشت حیوانی است که با گوشه شمالی ارتباط دارد

لاک پشت ها موجوداتی هستند که در خشکی زندگی می کنند، اما آنها همیشه می دانند که چگونه راه خود را پیدا کنند. لاک پشت سمبل طول عمر و حمایت است. موجوداتی که سال های بسیار زیادی عمر می کنند، لاک پشت ها 80 تا 100 سال عمر می کنند و اگر شرایط برای آنها مناسب باشد صد سالگی را نیز می بینند. همین موضوع این موجودات را به نماد طول عمر تبدیل کرده است.

گوشه شمالی یا همان گوشه لاک پشت بیانگر حمایت در زندگی است

لاک پشت که سمبل شمال است، بیانگر کوه بزرگی از حمایت است و فنگ شویی این حمایت را برای شما در قسمت جلویی خانه فراهم می کند. داشتن حمایت برای رسیدن به موفقیت و شکوفایی در زندگی روزمره و همچنین زندگی کاری بسیار مهم است و همین امر دلیلی است بر اهمیت انرژی حمایتی فعال در گوشه شمالی منزل.

یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید این است که تخت خواب خود را مقابل دیوار، در جایی که بتوانید وقتی دراز می کشید در ورودی را ببینید قرار دهید. همچنین وقتی کار می کنید پشت خود دیواری داشته باشید و در مقابل دیوار و پشت به آن بنشینید.
این دیوارها بیانگر حمایت لاک پشت هستند و برای آنکه شما احساس همانگی و تعادل کنید و همچنین حکمران زندگی خود باشید بسیار ضروریند.

وقتی شما این نوع از حمایت را ندارید، زندگی شما حس می کند که پایتان روی زمین سفت نیست و چیزهای ناخوشایند و غیر منتظره ای برای شما پیش خواهد آمد، چیزهایی که شما نه قادر به پیشبینی آنها هستید و نه آنها را می خواهید؛ چرا که لاک پشت نمادی فرخنده است و برای دارندگانش خوش یمنی به ارمغان می آورد و مهمتر از همه آنکه از آنها در برابر بد شانسی محافظت می کند.

گوشه شمالی در فنگ شویی
گوشه شمالی در فنگ شویی

شمال نماد طول عمر است

در گوشه شمالی لاک پشت نماد حیوانی است که بسیار عمر می کند و به راحتی آب را پیدا می کند.
داشتن شمایلی از لاک پشت ( مجسمه، نقاشی و …) برای سلامت شما خوب است و همچنین برای شما سمبلی از حمایت و ثروت است. اگر در سلامتی خود دچار مشکل شدید و یا در بالاترین سطح خود نیست، حتما یک مجسمه لاک پشت به خانه خود اضافه کنید.

به هیچ عنوان لاک لاک پشتی که مرده است را در خانه قرار ندهید.
این لاک ها اغلب در مجلات طراحی داخلی و مراکز طراحی خانه به چشم می خورد. این لاک های خالی اغلب برای شما بد شانسی می آورند و بیشتر نماد از دست دادن زندگی و درآمد هستند.

ثروت، سلامت و درآمد را در این کنج از خانه با آب فعال کنید

شاید شما آکواریم، آبنما و یا حوضچه دوست نداشته باشید؛ اما بدانید که داشتن آب در گوشه شمالی به هر شکلی برای شما و خانه تان خوش یمن خواهد بود. داشتن نمادی از آب در بخش شمالی خانه برای شما موجب ارتقا شغلی و حسن شهرت در محل کارتان خواهد شد.
همچنین می تواند در افزایش حقوق و ایجاد درآمدهای جدید برای شما مثمر ثمر واقع شود. تصویری از آب و یا همچنین نمادی از دریا مانند ماهی، صدف دریایی و لاک پشت برای شما خوش شانسی به ارمغان می آورد و همچنین انرژی چی را در بخش شمالی خانه تان به جریان می اندازد.

همچنین شما می توانید انرژی آب را در شمال با اضافه کردن المان هایی از فلز در این کنج افزایش دهید، چرا که با توجه به تئوری “5 المان” فلز موجب ایجاد و ازدیاد آب می شود. شکل موج، مانند گوشه شمالی است و شما می توانید با قرار دادن تصویری از آن به ایجاد خوش شانسی در جذب ثروت و فرصت ها کمک کنید.

گوشه شمالی در فنگ شویی
گوشه شمالی در فنگ شویی
1 عدد گوشه شمالی است

وقتی نیاز به پول و یا ارتقا شغلی دارید، معمولا تنها یک راه وجود دارد که شما را به جایگاه دلخواهتان می رساند؛ این یک راه می تواند شامل آموزش بیشتر، تحصیلات بیشتر و یا جستجوی شغلی با جایگاه بالاتر باشد.

آب یکی از نمادهای شمال است

المان آب بیانگر ثروت و توانایی ایجاد جریان در زندگی است. آب المانی است که همگان آن را با جریان و حرکت، توانایی به دست آوردن پول و آوردن فرصت های بسیار برای شما در زندگی حرفه ای و کاریتان می شناسند. آویزان کردن تصویری از آب در گوشه شمالی منزلتان می تواند به ارتقا سطح درآمد، همچنین بهبود فرصت های کسب و کارتان کمک کند. با وجود آن از آویختن تصویر آب در اتاق خواب اجتناب کنید.

هشدارها در خصوص تصویر آب

از آویختن تصویر آب در اتاق خواب و یا پشت میز خود، با این انگیزه که به درآمد و دارایی شما تکانی بدهد خود داری کنید، به ویژه اگر تصویر آبشار باشد. تصاویر بسیار با ابهت و یا با عظمتی مانند آبشار نیگارا و یا آنجل را انتخاب نکنید. همچنین مطمین شوید که تصویری که در اتاق دارید تصویر آبی نباشد که از شما و یا اتاقتان دور می شود.

سوالات و پاسخ هایی  که در این بخش بیشتر مطرح شده است .

در فنگ شویی گوشه شمالی چه مقهومی را در بر دارد؟

در فنگ شویی گوشه شمالی با طول عمر، پیشرفت ها و فرصت های شغلی همراه است. همچنین این گوشه بیانگر درآمدهای شما (مانند حقوق) خواهد بود.

چه حیوانی با گوشه ی شمالی خانه ازتباط دارد؟

لاک پشت سمبل طول عمر و حمایت است. موجوداتی که سال های بسیار زیادی عمر می کنند و با گوشه ی شمالی خانه ارتباط مستقیم دارند.

آیا شما آموزش طراحی نما با نرم افزار یا طراحی داخلی را هم دارید ؟

بله ، هم بصورت حضوری و هم بصورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می کنیم
برای اطلاعات بیشتر به بخش دوره های آموزشی در همین سایت مراجعه کنید .

لاک پشت نماد چیست؟

لاک پشت که سمبل شمال است، بیانگر کوه بزرگی از حمایت است و فنگ شویی این حمایت را برای شما در قسمت جلویی خانه فراهم می کند.

اگر در سلامتی خود دچار مشکل شویم در فنگ شویی به چه چیزی توجه کنیم؟

داشتن شمایلی از لاک پشت برای سلامت شما خوب است و همچنین برای شما سمبلی از حمایت و ثروت است. اگر در سلامتی خود دچار مشکل شدید و حتما یک مجسمه لاک پشت به خانه خود اضافه کنید.

داشتن آب در کوشه ی شمالی چه تاثیری به همراه دارد؟

داشتن آب در گوشه شمالی به هر شکلی برای شما و خانه تان خوش یمن خواهد بود. داشتن نمادی از آب در بخش شمالی خانه برای شما موجب ارتقا شغلی و حسن شهرت در محل کارتان خواهد شد.

المان آب بیانگر چیست؟

المان آب بیانگر ثروت و توانایی ایجاد جریان در زندگی است. آب المانی است که همگان آن را با جریان و حرکت، توانایی به دست آوردن پول میشناسیم.

4.6/5 - (37 امتیاز)
تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی آموزشگاه پویااندیش
نوع آموزش ✅ عکس ➕ فیلم
منبع ✅ گروه تحقیقاتی پویااندیش
سطح آموزشی ✅ گام به گام
درجه بندی آموزشی ⭐⭐⭐⭐⭐

آموزشگاه تخصصی هنر تصویرگران پویااندیش

پویااندیش بهت کمک میکنه که با یادگیری اصولی رشته ای که دوست داری ، رویاهات رو به واقعیت تبدیل کنی .
چطوری این کارو میکنه ؟ 👇

اساتید آموزشگاه مجرب ترین اساتید
نحوه برگزاری کلاس حضوری یا آنلاین
نحوه پرداخت امکان پرداخت اقساطی
سطح کلاس گام به گام ویژه بازار کار
نوع مدارک معتبر و قابل ترجمه
پشتیبانی همه جانبه

بهترین سرمایه گذاری ،
 سرمایه گذاری هر فرد روی خودشه

پس منتظر چی هستی ؟

همین حالا دوره دلخواهت رو ثبت نام کن و آینده تو بساز .

دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.