پویا اندیش مرکز آموزش های تخصصی هنر

مشاوره رایگان دوره ها

۱۱۰ ۱۱۱ ۰۲۱-۲۸

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دوره های نیمه دوم نوروز 1403

فرصت رو از دست نده و
همین حالا ثبت نام کن !

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

پکیج های آموزشی پویااندیش با تخفیف های تکرار نشدنی

فرصت رو از دست نده و
همین حالا ثبت نام کن !

تصویرگران پویااندیش

مرکز آموزش های تخصصی هنر

فنگ شویی در خانه

فنگ شویی و انرژی مثبت در خانه

فهرست عناوین


مرتب بودن اطرافتان موجب افزایش بهره وری می شود و اعتماد به نفس شما را در منزل بالا میبرد، به ویژه وقتی دیگر نیاز نیست به دنبال لوازم خود بگردید.
یک فضای تمیز به شما حس تازه ای از انرژی می دهد. وقتی که از وسیله ای استفاده می کنید و کارتان با آن تمام شد، مطمئن شوید که دوباره آن را سر جای قبلیش می گذارید. حتی استفاده از جعبه  و کشو برای سازماندهی لوازم نیز بسیار کارگشا خواهد بود.

فنگ شویی در خانه چیست

مبلمان، لوازم و وسایل مناسبی را برای خانه تان انتخاب کنید

اگر می خواهید که فضای راحتی داشته باشید برای مبلمان و وسایلی که هر روزه در منزل از آن استفاده می کنید، اهمیت ویژه ای قائل شوید. تمام این وسایل موجب می شود که خانه و یا آپارتمان شما بیش از پیش شبیه خانه باشد.

هنگامی که برای خانه تان وسایل و تجهیزات می خرید، مطمئن شوید که این ابزار به درستی نصب شده اند و کاربرد دارند.


تصور کنید که یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی و یا حتی فر شما به درستی کار نمی کند! تمام اینها فقط استرس اضافی تولید می کند، باید در اولین فرصت برای رفع مشکل اقدام کنید و مطمئن شوید که همه چیز به درستی کار می کند.

فنگ شویی در خانه

اوقات با کیفیتی را در خانه و در کنار اعضای خانواده سپری کنید

وقتی شما عادت دارید که اوقات خوش و لذت بخشی را در کنار عزیزانتان در خانه بگذرانید، خانه شما نیز با این افراد معاشرت خواهند کرد. خانه شما جایی است که در آن با عزیزانتان غذا می خورید، شب ها در آن فیلم میبیند؛ خانه جایی است که شما در آن در کنار مهمترین افراد زندگیتان قرار می گیرید و با آنها بهترین ساعات زندگی خود را می گذرانید.

بر هیچ کس پوشیده نیست که افرادی که با آنها تعامل دارید در روحیات شما تاثیر می گذارند و چه جایی بهتر از خانه؟ حتی اگر به این مقاله توجهی نداشته باشید، می توانید خودتان این مساله را تجربه کنید و آن زمان است که درک شما نسبت به خانه تان تغییر می کند.

فنگ شویی را تمرین کنید

فنگ شویی یک سنت باستانی است که معتقد است محل قرار گرفتن اجسام در خانه شما بر انرژی هایی که در فضا جریان دارد تاثیر خواهد داشت.

قرارگیری استراتژیک اثاثیه و وسایل دکوری منزل شما از منظر زیبایی شناختی نیز موثر است و این دلیل دیگری برای تطبیق پذیری با فنگ شویی است. با وجود آنکه برخی بر این باورند که فنگ شویی یک شبه علم است، قدمت این سنت به سه هزار سال گذشته باز می گردد. تا زمانی که خودتان آن را امتحان نکنید ممکن نخواهد بود که متوجه تاثیرات آن در زندگی روزمره خودتان بشوید.

اگر شما معتقدید که محل قرار گیری لوازم شما در خانه برایتان بخت و اقبال و روندی رو به جلو را در زندگی به وجود می آورد، در حال اتخاذ تصیممی هستید که کیفیت روزها و در نهایت زندگی شما را بهبود می بخشد.

فنگ شویی در خانه

از گیاهان بیشتری در فضای خانه استفاده کنید

گیاهان در هوا اکسیژن آزاد می کنند و به فضای اطرافتان حسی خوشایند می بخشند، فضا را سبز می کنند و روح زندگی را در سراسر خانه به حرکت در می آورند. چرا در فضای خانه خود از گیاهان آپارتمانی استفاده نمی کنید؟
به این مساله توجه داشته باشید که اگر شما بتوانید بهتر در خانه نفس بکشید عملکرد مغز شما نیز بهبود می یابد و در نهایت کارایی بالاتری خواهید داشت و تصمیمات بهتری نیز در زندگی اتخاذ خواهید کرد. علاوه بر تمامی این مطالب گل ها برای دکوراسیون منزل بی نظیر هستند.

نکته مهم دیگر این است که باید از خودتان، هم روحی و هم جسمی در خانه مراقبت کنید. چه کارهایی در خانه می کنید که به شما آرامش می دهد؟ این می تواند تنها یک سرگرمی ساده و یا حتی یک حمام آب گرم باشد.
چرا در خانه تجهیزات تمرینی قرار نمی دهید که هم شما را فعال نگه دارد و هم از لحاظ جسمی شما را در بهترین حالت نگه دارد؟ خوب به نظر رسیدن و احساس خوب داشتن کاملا به هم وابسته هستند.

تکنیک فنگ شویی در خانه

هیچ کجا خانه نمی شود، اما برای ایجاد یک محیط کاملا شاد و آرامش بخش شما باید ابتدا ازخودتان مراقبت کنید. در خصوص مزایای مراقبت از خود فکر کنید. به این فکر کنید که چگونه عادات سالم و شفافیت ذهن روی زندگی شما و حتی بر رابطه شما با دیگران تاثیر می گذارد.

شما می خواهید زمان خود را در خانه بگذرانید تا بتوانید محرک، انگیزه و الهامات درست را به دست آورید، اما این اتفاق رخ نخواهد داد مگر با سعی و تلاش خودتان و همانگونه که در این مقاله به آن اشاره کرده ایم همه چیز با روند فکری و همچنین اقدامات شما آغاز خواهد شد.

دستورات فنگ شویی بسیار آسان و قابل اجرا است و هیچ بار مالی برای شما نخواهد داشت، البته نمادهایی هم وجود دارد که می توانید با خرید آنها دکوراسیون منزل خود را کامل کنید و همچنین از انرژی و زیبایی آنها استفاده کنید. با رعایت اصولی بسیار ساده می توانید انرژی چی را در منزل به جریان در آورید و از مزایا آن در زندگی عاطفی، کاری، ورزشی و … بهره مند شوید.

سوالات متداول

درهم و برهم بودن فضای اطرافتان چه تاثیری بر شما می گذارد؟

ریخت و پاش بودن منزل شما می تواند بر حالت های روحی شما تاثیر بگذارد. هرج و مرج منجر به هرج و مرج بیشتر می شود. این بهترین دلیل برای مرتب کردن اطرافتان است.

چه المان هایی در خانه موجب آرامش شخصی ما می شود؟

مرتب بودن اطرافتان موجب افزایش بهره وری می شود و اعتماد به نفس شما را در منزل بالا میبرد و وسایل و تجهیزات سالم در خانه.

آیا شما آموزش طراحی نما با نرم افزار یا طراحی داخلی را هم دارید ؟

بله ، هم بصورت حضوری و هم بصورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می کنیم برای اطلاعات بیشتر به بخش دوره های آموزشی در همین سایت مراجعه کنید .

فنگ شویی چیست؟

فنگ شویی یک سنت باستانی است که معتقد است محل قرار گرفتن اجسام در خانه شما بر انرژی هایی که در فضا جریان دارد تاثیر خواهد داشت.

گیاهان چه تاثیری بر محیط خانه دارند؟

گیاهان در هوا اکسیژن آزاد می کنند و به فضای اطرافتان حسی خوشایند می بخشند، فضا را سبز می کنند و روح زندگی را در سراسر خانه به حرکت در می آورند.

آیا فنگ شویی یک علم است؟

برخی بر این باورند که فنگ شویی یک شبه علم است، قدمت این سنت به سه هزار سال گذشته باز می گردد. تا زمانی که خودتان آن را امتحان نکنید ممکن نخواهد بود که متوجه تاثیرات آن در زندگی روزمره خودتان بشوید.

آیا پیروی از دستورات فنگ شویی آسان است؟

دستورات فنگ شویی بسیار آسان و قابل اجرا است و هیچ بار مالی برای شما نخواهد داشت، البته نمادهایی هم وجود دارد.

5/5 - (29 امتیاز)
تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی آموزشگاه پویااندیش
نوع آموزش ✅ عکس ➕ فیلم
منبع ✅ گروه تحقیقاتی پویااندیش
سطح آموزشی ✅ گام به گام
درجه بندی آموزشی ⭐⭐⭐⭐⭐

آموزشگاه تخصصی هنر تصویرگران پویااندیش

پویااندیش بهت کمک میکنه که با یادگیری اصولی رشته ای که دوست داری ، رویاهات رو به واقعیت تبدیل کنی .
چطوری این کارو میکنه ؟ 👇

اساتید آموزشگاه مجرب ترین اساتید
نحوه برگزاری کلاس حضوری یا آنلاین
نحوه پرداخت امکان پرداخت اقساطی
سطح کلاس گام به گام ویژه بازار کار
نوع مدارک معتبر و قابل ترجمه
پشتیبانی همه جانبه

بهترین سرمایه گذاری ،
 سرمایه گذاری هر فرد روی خودشه

پس منتظر چی هستی ؟

همین حالا دوره دلخواهت رو ثبت نام کن و آینده تو بساز .

دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.