پویا اندیش مرکز آموزش های تخصصی هنر

مشاوره رایگان دوره ها

۱۱۰ ۱۱۱ ۰۲۱-۲۸

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دوره های نیمه دوم نوروز 1403

فرصت رو از دست نده و
همین حالا ثبت نام کن !

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

پکیج های آموزشی پویااندیش با تخفیف های تکرار نشدنی

فرصت رو از دست نده و
همین حالا ثبت نام کن !

تصویرگران پویااندیش

مرکز آموزش های تخصصی هنر

طراحی دکوراسیون به سبک بوهمیان + عکس

فهرست عناوین

دکوراسیون بوهمیان با تلفیق اشیا، رنگ های نقاط مختلف جهان سر و کار دارد.

در حالی که طراحی دکوراسیون به سبک بوهمیان تمایل فراوانی دارد تا با سبک مدرن شباهت هایی داشته باشد. اما قدرت ویژه آن مانع یکی شدن این دو سبک می شود و هرگز هیچ دو اتاقی کاملا یکسان نیستند. سبک بوهو برای افرادی که تصمیم گرفته‌ اند تا به صورت غیر متعارف زندگی کنند و دکوراسیون متفاوتی را تجربه کنند کاملا مناسب است؛
مانند بازیگران، نویسندگان و حتی کسانی که بسیار سفر می کنند. افراد نام‌برده با احترام به اصول خود این سبک زیبا و متفاوت را به نمایش می گذارند. دکوراسیون بوهمیان با تلفیق اشیا، رنگ ها و الگوهای بسیاری از نقاط مختلف جهان سر و کار دارد. با تصویرگران پویا اندیش همراه باشید.

دکوراسیون داخلی به سبک بوهمیان

رنگ ها در سبک بوهمیان

در حالی که هیچ گونه اصول و قاعده ای در مورد تزئینات بوهمیان وجود ندارد. اما رنگ های خاکی گرم، پر رنگ و جسورانه مانند رنگ فلزات و جواهرات در این سبک بسیار رایج است. قطعا شما در مورد رنگ‌ هایی مانند قهوه ای تیره، سبز و یا خاکستری به عنوان رنگ های پایه فکر می کنید . سپس اکسسوری به رنگ های بنفش سیر، نارنجی آتشین و آبی کهربایی را برای طراحی دکوراسیون به این سبک در نظر می گیرید. با تصویرگران پویا اندیش همراه باشید.

دکوراسیون داخلی به سبک بوهمیان

ترکیب و ایجاد لایه های رنگی

ترکیب و ایجاد لایه های رنگی چیزی است که این سبک را منحصر به فرد می کند. اجرای اصول بوهمیان برای شما دردسر ساز نیست و به راحتی می ‌توانید طرح‌ ها و الگوهایتان را با یکدیگر ترکیب کنید . از این که ممکن است با یکدیگر هماهنگ نباشند هرگز نهراسید. با تصویرگران پویا اندیش همراه باشید.

دکوراسیون داخلی به سبک بوهمیان

 پارچه ها و الگوهای رنگ‌شده در سبک بوهمیان

از پارچه ها و الگوهای رنگ شده که می توانید نمونه های زیبای آن ها را در کامبوج و یا آسیای میانه‌بیابید. استفاده‌کنید و حس و حالی سرگرم کننده و عجیب و غریب را به فضا اضافه‌کنید.
وجود پارچه های رنگی در بالای مبلمان  و تخت خوابتان طوری خود نمایی می‌کند که شما را به وجد می‌آورند . و چشمان شما چیز دیگری را نخواهند دید. آویزان کردن پرده های نقش دار و آثار هنری روی دیوار جلوه بی نظیری را در خانه ایجاد می کند.

دکوراسیون داخلی

رنگ سفید در سبک  بوهمیان

اگر تا به اینجا رنگ های استفاده‌شده شما را قانع‌نکردند، به خاطر داشته باشید که در حالی که رنگ های سیر برای سبک بوهمی مهم است. اما رنگ سفید هم می تواند به همان اندازه رنگ مناسبی برای زمینه باشد. سفید رنگ غالبی است که در همه جا دیده‌می‌شود. اما به چشم نمی‌آید، با اضافه‌کردن این رنگ به فضای خانه تان به راحتی این معادله را حل کنید.

دکوراسیون داخلی به سبک بوهمیان

جنس عناصر دکوراتیو در طراحی داخلی بوهمیان

بر خلاف علاقمندان سبک دکوراسیون مینیمال و مدرن، طرفداران سبک بوهمیان عاشق فلزات هستند و بیش‌ از حد متعارف به استفاده ازعناصر دکوراتیو فلزی علاقه نشان می‌ دهند. در کل برای مصالح مورد استفاده در سبک دکوراسیون بوهمیان باید فقط از عناصر طبیعی مانند پارچه های طبیعی، چوب درختان و … استفاده کرد. نکته اصلی استفاده صحیح از عناصر دکوراتیو در اتاق‌ های به این سبک ترکیب و مطابقت آن ‌ها با یکدیگر است. با تصویرگران پویا اندیش همراه باشید.

دکوراسیون داخلی به سبک بوهمیان

استفاده ازالیاف طبیعی در سبک  بوهمیان

مواد طبیعی مانند کرباس و الیاف سیسال را می توان با ابریشم ترکیب کرد؛ مواد باید ظاهر کمی فرسوده داشته باشند البته این به معنای آسیب دیدگی نیست، بلکه فقط نباید براق و نو باشند.
کوسن‌های خلاقانه و بالش‌ های قلاب دوزی شده نیز از عناصر دکوراتیو جدایی ناپذیر در این سبک محسوب می شوند که بر روی تخت‌ های سراسر چوبی و با قاب‌های فلزی اتاق خود نمایی می ‌کنند.

دکوراسیون داخلی

مبلمان و فرش در سبک بوهمیان

علاقمندان به سبک بوهمیان مبلمان خانه های خود را از فروشگاه خاصی تهیه نمی کنند، در حقیقت مبلمان به سبک بوهمی معمولا در یک فروشگاه یافت نمی شود. صندلی های مخمل و رنگ اشباع‌شده در نیمکت‌ها باید برای همه افراد ملموس‌باشد؛
 مبلمانی مخمل با پارچه ‌های رنگی، مبل‌های گلدار و یا حتی مبلمانی ساده، هیچ کدام با یکدیگر فرقی ندارند. پر کاربردترین فرش مورد استفاده در این سبک، فرش های سنتی کشورهای مختلف جهان مانند ایران با طرح و نقش های قدیمی است. این سبک گهگاهی چندین فرش مختلف را به صورت لایه لایه روی هم قرار می دهند تا جلوه خاص و متفاوتی را به وجود بیاورند.

دکوراسیون داخلی

نورپردازی و اکسسوری در سبک بوهمیان

خانه ای دنج و آرام، کمی تاریک و با پرده‌ای پر نقش و نگار، همگی نشانه ‌های یک اتاق بوهمیانی هستند که احساس آرامش، استقلال و لذت را در فرد تکمیل می کنند. در سبک بوهمیان به جای استفاده از لوازم سقفی مانند لوستر ها و یا آویزها، می توان از چند فانوس، شمع، آباژور و لامپ های تعبیه‌شده در کف کمک‌گرفت. طراحان جهانی کار را برای شما آسان کرده‌اند. به راحتی به نزدیک‌ ترین فروشگاه لوازم خانگی محل زندگی خود بروید و تا می ‌توانید منابع نور ضعیف و شمع تهیه کنید.

دکوراسیون داخلی به سبک بوهمیان

 دنیای طبیعی برای دکوراسیون بوهمیان بسیار اهمیت دارد

گیاهان نه تنها سرزندگی را به یک اتاق می بخشند، بلکه کیفیت هوا را نیز به طور چشمگیری بهبود می بخشند، بنابراین از گیاهان فراوان و تاثیر گذاری استفاده کنید. گل شیپوری پیچی، (peace lilies) ” گل صلح” و یا گیاهان شاداب و شیره دار بسیار سخاوتمند هستند و در برابر انواع نور و درجه حرارت مقاومت می کنند. گیاهان پر آب و شیره دار برای افرادی که استعداد و یا مهارت کافی در به عمل آوردن گیاهان خانگی ندارند بسیار ایده آل است. این گیاهان به کمی نور خورشید و آب نیاز دارند.

دکوراسیون داخلی

کلام آخر

در حقیقت سبک بوهو، سبک خلاقیت فردی است. هر کدام از اکسسوری ها باید بیانگر داستان زندگی شما باشند، بنابراین آن چه را که بدان علاقمند هستید برجسته کنید. به خاطر داشته باشید که گرچه سبک بوهمی گرایش به گلچین کردن دارد، اما هنوز هم می تواند شیک و پر زرق و برق باشد، بنابراین هرگز نهراسید و از لوستر های زینتی و یا آینه هایی با فریم طلایی رنگ استفاده کنید. کلیدی ترین نکته این است که هر قطعه در هر اتاق باید داستانی را برای تماشاگر بازگو کند و افرادی که در این فضا‌ها به دور یکدیگر جمع می‌ شوند محو تماشی فضای رنگارنگ و منحصر به فرد شوند.

دکوراسیون داخلی به سبک بوهمیان

پایان بخش :

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک بوهمیان + عکس

سوالات متداول

سبک بوهمیان در طراحی دکوراسیون داخلی به چه معناست؟

طراحی داخلی بوهمیان مناسب کسانی است که می خواهند خانه‌هایشان را سرشار از فرهنگشان کنند. سبک بوهمیان جذاب و محبوب، شما را از قید و بند اصول سبک های دیگر رها می کند و با گزینه های متنوع تری رو به رو می سازد.

سبک بوهمیان دردکوراسیون با تلفیق چه نقاطی در جهان سر و کار دارد؟

در حالی که طراحی دکوراسیون به سبک بوهمیان تمایل فراوانی دارد تا با سبک مدرن شباهت هایی داشته باشد،  سبک بوهو برای افرادی که تصمیم گرفته‌ اند تا به صورت غیر متعارف زندگی کنند

رنگ ها چه تاثیری در سبک بوهمیان دارد؟

رنگ های خاکی گرم، پر رنگ و جسورانه مانند رنگ فلزات و جواهرات در این سبک بسیار رایج است.از رنگ‌ هایی مانند قهوه ای تیره، سبز و یا خاکستری به عنوان رنگ های پایه می باشد

یا می توان ازپارچه ها در سبک بوهمیان برای طراحی دکراسیون استفاده کرد؟

از پارچه ها و الگوهای رنگ شده می توانید استفاده کنید و حس و حالی سرگرم کننده و عجیب و غریب را به فضا اضافه کنید. کردن پرده های نقش دار و آثار هنری روی دیوار جلوه بی نظیری را در خانه ایجاد می کند.

نحوه استفاده از مبلمان و فرش در سبک بوهمیان به چه صورت است؟

صندلی های مخمل و رنگ اشباع شده در نیمکت ها باید برای همه افراد ملموس باشد پر کاربردترین فرش مورد استفاده در این سبک، فرش های سنتی کشورهای مختلف جهان مانند ایران با طرح و نقش های قدیمی است.

چگونه میتوان بهترین استفاده را از نورپردازی و اکسسوری در سبک بوهمیان داشته باشیم؟

خانه ای دنج و آرام، کمی تاریک و با پرده‌ای پر نقش و نگار، همگی نشانه ‌های یک اتاق بوهمیانی هستند. 

آیا شما آموزش طراحی نما با نرم افزار یا طراحی داخلی را هم دارید؟

بله ، هم بصورت حضوری و هم بصورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می کنیم.
برای اطلاعات بیشتر به بخش دوره های آموزشی در همین سایت مراجعه کنید .

4.9/5 - (28 امتیاز)
تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی آموزشگاه پویااندیش
نوع آموزش ✅ عکس ➕ فیلم
منبع ✅ گروه تحقیقاتی پویااندیش
سطح آموزشی ✅ گام به گام
درجه بندی آموزشی ⭐⭐⭐⭐⭐

آموزشگاه تخصصی هنر تصویرگران پویااندیش

پویااندیش بهت کمک میکنه که با یادگیری اصولی رشته ای که دوست داری ، رویاهات رو به واقعیت تبدیل کنی .
چطوری این کارو میکنه ؟ 👇

اساتید آموزشگاه مجرب ترین اساتید
نحوه برگزاری کلاس حضوری یا آنلاین
نحوه پرداخت امکان پرداخت اقساطی
سطح کلاس گام به گام ویژه بازار کار
نوع مدارک معتبر و قابل ترجمه
پشتیبانی همه جانبه

بهترین سرمایه گذاری ،
 سرمایه گذاری هر فرد روی خودشه

پس منتظر چی هستی ؟

همین حالا دوره دلخواهت رو ثبت نام کن و آینده تو بساز .

دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.