پویا اندیش مرکز آموزش های تخصصی هنر

مشاوره رایگان دوره ها

۱۱۰ ۱۱۱ ۰۲۱-۲۸

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دوره های نیمه دوم نوروز 1403

فرصت رو از دست نده و
همین حالا ثبت نام کن !

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

پکیج های آموزشی پویااندیش با تخفیف های تکرار نشدنی

فرصت رو از دست نده و
همین حالا ثبت نام کن !

تصویرگران پویااندیش

مرکز آموزش های تخصصی هنر

men’s-jewellery1

برندهای لوکسی که موجب رونق جواهرات مردانه شده اند

فهرست عناوین

جواهرات مردانه و برندهای لوکسی که موجب رونق آن شده اند

 جواهرات مردانه تنها محدود به ستاره های ورزشی و ستاره های راک می شد، با وجود آن جواهرات مردانه اکنون در دسترس همگان قرار دارد.
وقتی پای توجه و وفاداری به هر دو جنسیت به میان می آید ( بوچرون و ون کلیف آرپل می توانند به گردنبندهای تماشایی و بی نظیر و همچنین سنجاق سینه های ماهارجه ها اشاره کنند تا با یاد آوری قدرت خود دیگران را به تحسین وادارند)، صحنه جواهرات تحت سلطه زنان است.
در کل آقایان خیلی به جواهرات توجهی نشان نمی دادند، اگر هم مردی درگیر این دنیای رنگارنگ و اغواگر می شد، تنها زمانی بود که برای درخواست ازواج با استفاده از کارت اعتباری خود جواهری زیبا برای دختر مورد علاقه اش می خرید و در حالیکه زانو می زد آن را به همسر آینده خود تقدیم می کرد. اما جواهرات مردانه موضوع قابل توجه برای خیلی از مردان می باشد.

استفاده امروزه از جواهرات در آقایان

این مساله در حال تغییر است، چرا که برندهای مطرح صنعت جواهر سازی بیش از پیش به دنبال پاسخ دادن به نیاز ها و خواسته های آقایان هستند.
به عقیده بسیاری از کارشناسان دنیای جواهرات، امروزه مردان بیشتر و بیشتر از جواهرت استفاده می کنند؛ موانع یکی پس از دیگری در حال سقوط هستند و مردان جوان با اعتماد به نفس بیشتری به ظاهر خود توجه می کنند.
از قهرمان های خیابانی گرفته تا مردهایی که با لباس های بی عیب و نقص، بسیار شیک لباس می پوشند، امروزه آقایان به ظاهر خود اهمیت بیشتری می دهند.

فروش جواهرات مردانه

با وجود شور و هیجان محسوس، از نظر بازار فروش، جواهرات مردانه در مقایسه با ساعت های مردانه و آنچه که در دید عموم قرار می گیرد هنوز راه درازی در پیش دارند.
ساعت مچی هنوز برای مردان در دسته زیرآلات لوکس محسوب می شود. یک ساعت “رولکس” و یا “واشرون کنستانتین” (Vacheron Constantin) با یک الماس “د بیر” (De Beers diamond، یک شرکت بین المللی است که در زمینه کشف، استخراج و برش الماس فعالیت دارد) و یا یک کیف زنانه “بیر کین” (Birkin) برابری می کند.

کارشناسان بر این باورند که در طول ده تا پانزده سال گذشته جواهرات نیز به کمد لباس آقایان راه پیدا کرده اند و امروزه مردان نیز راحت تر می توانند جواهرات مورد علاقه خود را پیدا کنند و از آنها برای به رخ کشیدن تیپ، سبک و استایل خود استفاده کنند.
هنوز بسیاری از مردان جوان وقتی می خواهند در کنار لباس های شیکی که می پوشند از وسیله جانبی دیگری نیز استفاده کنند تنها انتخابشان ساعت است. همچنان ساعت در قلب مردان از جایگاه ویژه ای برخوردار است و دستبند و جواهرات در جایگاه دوم قرار دارند.
امروزه موانع از میان رفته و مردان جوان اشتیاق بیشتری برای به رخ کشیدن جذابیت های ظاهری خود دارند.

جواهرات مردانه با طرح هندسی

جواهرات مردانه به طراحی های ساده تر و هندسی تر تمایل بیشتری دارند و دو یا چند ماده را برای ایجاد تضاد در کنار یکدیگر استفاده می کنند. در ساخت آنها از مقدار زیادی نقره، سنگ های کمیاب، مرجان و یا چرم استفاده می کنند که برای آقایان از محبوبیت بالاتری-نسبت به طلا، الماس و کریستال ها-  برخوردار است.
چرم انتخاب محبوب دیگری است که آقایان به ویژه برای ست کردن با لباس های رسمی به آن علاقه دارند. مانند دستبندهای بافت چرم که از برندهای معروفی مانند “تام فورد” و “بوتگا ونتا” است  و برای مدیران تجاری که مجبورند کت و شلوار رسمی و کراوات بپوشند مناسب است، در حالیکه مردانی که لباس های آزادتری می پوشند دستبندهای راحت تری مانند دستبندهای “راک استار” از برند ” الکساندر مک کوئین”، (Alexander McQueen) و یا “پیوت برد” (Peyote Bird) را ترجیح می دهند.

نمونه جواهرات یو کی

جواهرات UK and Bang Bang

مردان می خواهند که جواهراتشان سخن بگوید و معنی دار باشد. یکی از مجموعه های پر فروش “یو کی و بنگ بنگ ” (UK and Bang Bang) است که در آن از گلوله و اسلحه الهام گرفته شده است. در UK از مهمات مربوط به اسلحه کلاشینکوف الهام گرفته شده است.
تکه های این مجموعه با هجوم آدرنالین یک فرد هنگام شلیک گلوله در ارتباط است و به معنای ارتباط با فردی است که با سرعت صد مایل در ساعت زندگی می کند.
تنها نقوش نظامی نیستند که مهمند، زمانی “داگ تگ” (برچسبی که روی قلاده سگ ها می آویزند و حاوی اطلاعاتی در مورد آن سگ است) در میان جمعیت انبوهی در دهه 90 بسیار محبوب بودند، با وجود آن طراحان معتقدند که در حال حاضر از محبوبیت آن کاسته شده و به جایگاه اصلیش در میان خانواده حیوانات خانگی باز گشته است.

تیفانی مردان را به فروشگاه ها می کشاند

دفعه بعد که از فروشگاه تیفانی و شرکا عبور می کنید نگاهی به داخل بیاندازید. با دیدن این صحنه که نیمی از خریداران را آقایان تشکیل می دهند شوکه خواهید شد.
اگرچه در بیشتر محصولات سخت گیری های بسیار زیادی در خصوص زیور آلات مردانه کاملا مشهود است، با وجود آن دهه ها است که تیفانی مجموعه های مردانه را به فروش می رساند.
به گیره های کراوات و “مانی کلیپ” (مانی کلیپ وسیله کوچکی است که در آن کارتهای اعتباری و پول نقد را به صورت کاملا فشرده می گذارند و معمولا کسانیکه تمایل به حمل کیف ندارند از آن استفاده می کنند) که با دقت دو حرف روی آن ها حک شده است نگاهی بیاندارید. درست است که مردها نیز برای خرید به فروشگاه ها می آیند؛ اما در نظر داشته باشید که این خرید برای بانوان است، نه برای خودشان.

نمونه جواهرات تیفانی

برندهای محبوب جواهرات که در سبد خود سبک مردانه نیز دارند:

بولگاری

حلقه های B. Zero1 در میان مشتریان مرد و زن (به ویژه جواهرات مردانه) مزون ها از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

کارتیه

دستبند عشق که در طول سال 1970 طراحی شده است و در طول زمان محبوبیت خود را حفظ کرده است. همانطور که می گویند، عشق همه کس و همه چیز را تسخیر می کند. از این دستبند در جواهرات مردانه بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

الکساندر مک کوئین

الکساندر مک کووین از شکل جمجمه در طراحی جواهرات مردانه استفاده می گند. دکمه سر دست این برند یک جمجمه دوتایی را نشان می دهد و به معنای قلب شورشیان است.

تام فورد

تام فورد می داند که بر تن مردان چه بپوشاند. طراحی جواهرات مردانه از جمله دستبندهای بند چرم تام فورد برای مردانی که مدام لباس رسمی برای محیط های کار می پوشند بسیار مناسب است.

سوالات و پاسخ هایی  که در این بخش بیشتر مطرح شده است .

آیا در گذشته آقایان از جواهرات استفاده ی زیادی می کردند؟

در کل آقایان خیلی به جواهرات توجهی نشان نمی دادند، اگر هم مردی درگیر این دنیای رنگارنگ و اغواگر می شد، تنها زمانی بود که برای درخواست ازواج اقدام می کند.

آیا امروزه مردان بیشتر طرفدار جواهرات هستند؟

امروزه مردان بیشتر و بیشتر از جواهرت استفاده می کنند؛ موانع یکی پس از دیگری در حال سقوط هستند و مردان جوان با اعتماد به نفس بیشتری به ظاهر خود توجه می کنند.

آیا شما آموزش جواهرسازی و طراحی جواهرات را هم دارید ؟

بله ، هم بصورت حضوری و هم بصورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می کنیم برای اطلاعات بیشتر به بخش دوره های آموزشی در همین سایت مراجعه کنید .

مردان کدام منطقه علاقه ی بسیاری یه جواهرات دارند؟

گفته می شود که مردهای آسیا-اقیانوسیه علاقه بیشتری به استفاده از جواهرات دارند، چرا که با جرات ترند و به مد علاقه مندی بیشتری دارند.

آیا توجه مردان به ساعت بیشتر از جواهرات است؟

بله ساعت مچی هنوز برای مردان در دسته زیرآلات لوکس محسوب می شود. ساعت در قلب مردان از جایگاه ویژه ای برخوردار است

آیا کسانی هستند که همچنان اکسسوری را فقط در ساعت خلاصه می کنند؟

هنوز بسیاری از مردان جوان وقتی می خواهند در کنار لباس های شیکی که می پوشند از وسیله جانبی دیگری نیز استفاده کنند تنها انتخابشان ساعت است.

طراحان برای به چالش کشیدن اکسسوری های مردانه از چه روش هایی استفاده میکنند؟

برای این کار الماس سیاه را در کنار فلزاتی مانند تیتانیوم مشکی مات قرار می دهند تا جلوه و درخشش الماس را به رخ بکشند.

5/5 - (28 امتیاز)
تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی آموزشگاه پویااندیش
نوع آموزش ✅ عکس ➕ فیلم
منبع ✅ گروه تحقیقاتی پویااندیش
سطح آموزشی ✅ گام به گام
درجه بندی آموزشی ⭐⭐⭐⭐⭐

آموزشگاه تخصصی هنر تصویرگران پویااندیش

پویااندیش بهت کمک میکنه که با یادگیری اصولی رشته ای که دوست داری ، رویاهات رو به واقعیت تبدیل کنی .
چطوری این کارو میکنه ؟ 👇

اساتید آموزشگاه مجرب ترین اساتید
نحوه برگزاری کلاس حضوری یا آنلاین
نحوه پرداخت امکان پرداخت اقساطی
سطح کلاس گام به گام ویژه بازار کار
نوع مدارک معتبر و قابل ترجمه
پشتیبانی همه جانبه

بهترین سرمایه گذاری ،
 سرمایه گذاری هر فرد روی خودشه

پس منتظر چی هستی ؟

همین حالا دوره دلخواهت رو ثبت نام کن و آینده تو بساز .

دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.