پویا اندیش مرکز آموزش های تخصصی هنر

مشاوره رایگان دوره ها

۱۱۰ ۱۱۱ ۰۲۱-۲۸

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دوره های نیمه دوم نوروز 1403

فرصت رو از دست نده و
همین حالا ثبت نام کن !

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

پکیج های آموزشی پویااندیش با تخفیف های تکرار نشدنی

فرصت رو از دست نده و
همین حالا ثبت نام کن !

تصویرگران پویااندیش

مرکز آموزش های تخصصی هنر

دکوراسیون داخلی به سبک آلمانی

سبک آلمانی در طراحی دکوراسیون داخلی + عکس

فهرست عناوین

معماری آلمان به جهت سبک، خصوصیات و جزئیات اجرایی از شهرت خاصی برخوردار است. که در 50 سال گذشته بهترین کیفیت اجرایی را در دنیا به نمایش گذاشته‌است. طراحی دکوراسیون داخلی به سبک آلمانی مشابه اکثر کشورهای اروپایی است.
طراحی داخلی مدرن آلمان به یک خانه تمیز و خلوت، با خطوط واضح و رنگ های روشن اشاره دارد. مصالحی که در خانه های آلمانی برای تزئین استفاده می شود معمولا از فلز، شیشه، فولاد و یا چوب است. طرح آلمانی سادگی زندگی در کشورهای شمال اروپا را نشان می دهد. در این سبک پر طرفدار مبلمان مانند یک اثر هنری ساده طراحی‌شده‌است.
از دیگر خصوصیات رایج سبک آلمانی می‌توان به سایه های رنگ سفید، چوب فشرده‌شده، پلاستیک روشن، آلومینیوم لعاب کاری‌شده، فولاد، کفپوش‌های پهن، ظهور رنگ ها در آثار هنری، الیاف طبیعی و یا خز اشاره‌کرد. با تصویرگران پویااندیش همراه باشید.

سبک آلمانی در طراحی دکوراسیون داخلی

خصوصیات سبک آلمانی در طراحی دکوراسیون داخلی

آلمانی ها زیاد به گذشته ‌ها پایبند نیستند، اما در عین حال به تجمل و هنری بودن دکوراسیون داخلی خانه شان خیلی اهمیت می ‌دهند. در خانه‌‌های کلاسیک آلمانی‌ همیشه در انتخاب اشیا و جنس آن ها اغراق دیده‌می‌شود. آلمانی‌ ها شاید خانه ‌های ساده‌ ای داشته باشند. اما در آن حتما از قاب‌ ها و یا چراغ‌ های برنجی و یا حتی آب طلا استفاده می‌ کنند.
مبل های راحتی با روکش مخمل جزء جدا نشدنی خانه های آن ها به شمار می رود. اما با این حال طراحی آلمانی همیشه بر احساس سادگی و راحتی در هر عنصر تاکید فراوانی دارد و در حقیقت راحتی و آسایش را در اولویت طراحی دکوراسیون خانه های خود قرار می دهد.

از سبک مدرن و معاصر برای تزئین در طراحی داخلی مدرن آلمان استفاده می شود. طراحی معاصر بسیار انعطاف پذیرتر است. نورپردازی طبیعی و لوازم جانبی اندک از ویژگی های بارز طراحی دکوراسیون داخلی به سبک آلمانی‌است این سبک پر طرفدار به شدت از فضای روشن استقبال‌می‌کند. بنابراین خانه هایشان معمولا دارای پنجره های بزرگی است. با تصویرگران پویا اندیش همراه باشید.

خصوصیات سبک آلمانی در طراحی دکوراسیون داخلی

سبک مینیمالیستی و سنتی آلمانی در طراحی دکوراسیون داخلی

در ایده های طراحی داخلی آلمان به سبک مینیمالیستی، از رنگ خنثی و مطبوع برای رنگ آمیزی داخلی خانه، مبلمان ساده و راحتی، آشپزخانه، خطوط کاربردی تر و لوازم جانبی و سایر دکوراسیون استفاده می شود. سبک طراحی معماری سنتی جزئیات کلاسیک را ارائه می دهد و فراوانی لوازم جانبی جزو حساسیت های اروپایی است و بر خلاف طراحی داخلی مدرن آلمان محسوب می شود.
با وجود آن که در هنگام طراحی داخلی به سبک آلمانی گزینه های زیادی در دسترس افراد است، اما انتخاب بهترین ها در بین آن ها بسیار دشوار است. با تصویرگران پویااندیش همراه باشید.

سبک مینیمالیستی و سنتی آلمانی در طراحی دکوراسیون داخلی

آرامش با سبک آلمانی در طراحی دکوراسیون داخلی

آلمانی ها به دلیل کارآیی و کارهای باکیفیت شناخته می شوند، حتی در زمینه های معماری و طراحی داخلی نیز صاحب نام هستند. همان طور که گفته‌شد آلمانی‌ها بر سادگی و راحتی تاکید می‌کنند و طرح‌های آلمانی اغلب شبیه به طرح های اروپایی‌است. آلمانی ها به خوبی می دانند که چگونه رنگ ها را با هم در آمیزند تا نتیجه نهایی به زیبایی و جذابیت ختم شود.
آلمانی ها با نگاهی شگفت انگیز از فضای موجود نهایت استفاده را می برند و یک برنامه زیبا و کاربردی را طراحی می کنند. مردم آلمان بر این باورند که خانه آن ها باید در وهله اول آرامش و آسایش آن ها را فراهم کند تا در آن جا جسم و روحشان را تقویت کنند. در حقیقت راحتی بیش از هر چیز دیگری برای آلمانی ها اهمیت دارد. اگر شما هم به دنبال یک خانه پر از آرامش و راحتی هستید، خانه ای به سبک آلمانی گزینه کاملا مناسبی است. با تصویرگران پویا اندیش همراه باشید.

آرامش با سبک آلمانی

چیدمان و ویژگی های سبک آلمانی در طراحی دکوراسیون داخلی

در سبک آلمانی چیدمان اتاق و مبلمان به گونه ای انجام می شود که فضای اتاق را باز تر می کند و باعث می شود که خانه بزرگتر و جادارتر به نظر برسد. آلمانی ها با تاکید فراوان بر کیفیت و جزئیات، عشق به مواد طبیعی را نشان می دهند. طراحی داخلی مدرن آلمان به یک سبک ساده و مینیمالیستی اشاره دارد، اما در عین حال ظرافت را نیز حفظ می کند. ویژگی هایی که می تواند طرح های آلمانی را توصیف کند، رنگ سفید، کف چوبی، مبلمان کم نظیر و محدود و نورپردازی طبیعی است.

چیدمان و ویژگی های سبک آلمانی

لوازم و دکوراسیون سبک آلمانی در طراحی دکوراسیون داخلی

بدون شک ایده های طراحی داخلی آلمانی زیبا و منحصر به فرد هستند و در نهایت باعث جذابیت خانه ها می شوند. در خانه های آلمانی همیشه یک سری لوازم وجود دارد، مانند یک مبل راحتی شخصی، یک میز برای انواع نوشیدنی و تعدادی آثار هنری عجیب و غریب و با جنس های خاص و متفاوت.
اگر قصد تغییر مجدد و یا طراحی اولیه خانه های جدید خود را دارید، حتما نقوش آلمانی شگفت انگیز را بررسی کنید، چرا  که مطمئنا باعث محبوبیت در بین اقوام و همکاران شما خواهد شد. با تصویرگران پویا اندیش همراه باشید.

طراحی آشپزخانه به سبک آلمانی در طراحی دکوراسیون داخلی

آشپزخانه باید بسیار زیبا و کاربردی طراحی شود، چرا که آشپزخانه قلب تپنده هر خانه ای محسوب می شود و یکی از قسمت های تاثیر گذار در طراحی دکوراسیون داخلی است. وجود قفسه‌های باز در بالای جزیره کاشی کاری‌شده، به طور کلی فضای آشپزخانه را دگرگون می‌کند. همان طور که می دانید نگهداری گل ها و گیاهان در آپارتمان ها به دلیل محدودیت در فضا دشوار است، اما تعبیه این قفسه ها راه حلی ایده آل برای نگهداری گیاهان در آشپزخانه است.
تم کلی فضای داخلی و چیدمان دکوراسیون، در آشپزخانه نیز رعایت‌شود . از رنگ هایی که در کل خانه استفاده‌شده در این جا نیز با همان سبک و سیاق اعمال شود. کابینت ها، میز ناهار خوری، دیوارهای کاشی کاری شده، لامپ‌های آویز و سایر موارد همگی طرحی جذاب و متفاوت، اما با یک تم رنگی داشته باشند. با تصویرگران پویا اندیش همراه باشید.

طراحی آشپزخانه به سبک آلمانی

حمام و سرویس بهداشتی به سبک آلمانی در طراحی دکوراسیون داخلی

چیدمان به سبک آلمانی و اروپایی خود نمایی می کند. حمام و سرویس بهداشتی می تواند توسط کاغذ دیواری های طرح سرامیک طراحی شوند و تا جای ممکن باید ظریف و خلوت طراحی شود تا شیک و ساده به نظر برسند. پرهیز از شلوغ کاری های بی مورد و استفاده صحیح و به جا از لوازم مهم و ضروری در حمام و سرویس بهداشتی، همگی از ویژگی های ظریف و درخشان سبک اروپایی و آلمانی هستند. با تصویرگران پویا اندیش همراه باشید.

حمام و سرویس بهداشتی به سبک آلمانی 

خانه من قلعه من است

از نظر محققین آمار و ارقام نشان دهنده آن است که چهاردیواری خانه در حال حاضر برای آلمانی ها از چیزهای دیگر اهمیت بیشتری یافته است. در نظرسنجی های صورت گرفته برای 68 درصد پرسش شوندگان، چیدمان وسایل در خانه حتی از برنامه ریزی برای اوقات فراغت (58 درصد) هم مهم تر شده است و اما خودرویی که زمانی یکی از مهم ترین لوازم جانبی آلمانی ها محسوب می شد در رده سوم قرار گرفت و فقط 37 درصد عقیده داشتند که خودرو مهم ترین بخش زندگی آن ها است.
آلمانی ها از نحوه زندگی آگاه هستند و نمی خواهند فرد دیگری به آن ها بگوید که چگونه زندگی کنند. در شرایطی که بسیاری از آلمانی ها بسیار سخت و در ساعات طولانی تر کار می کنند، اهمیت احساس راحتی در خانه برای آن ها افزایش یافته است. آن ها به پناهگاهی امن و راحت نیاز دارند که بتوانند در آن جا به استراحت بپردازند و هرگز مکانی که فقط ایده های برخی از طراحان در آن جا دیکته می شود را نمی پسندند.

اتاق خواب به سبک آلمانی در طراحی دکوراسیون داخلی

آلمانی ها عقیده دارند که اتاق خواب محلی برای آرامش و استراحت کردن است. آن ها می خواهند بعد از یک روز سخت در اتاق خوابشان به بازسازی روح و روان خود بپردازند تا برای روز آینده به خوبی آماده شوند. به عنوان مثال آلمانی ها واقعا نمی خواهند تجهیزات ورزشی تمرینی یا مبل های بزرگ را در اتاق خواب خود قرار دهند. آلمانی ها می گویند حداقل در حال حاضر ما نباید در مورد مبلمان اتاق خواب فکر کنیم، چرا که مردم بیش از هر چیز دیگری به یک تختخواب و کمد لباس نیاز دارند و نه هیچ چیز دیگری.با تصویرگران پویا اندیش همراه باشید.

اتاق خواب به سبک آلمانی

ویژگی های اتاق خواب به سبک آلمانی در طراحی دکوراسیون داخلی

در سبک آلمانی عناصری که در دکوراسیون به کار می روند با تعداد اندک و حداکثر قابلیت و عملکرد مورد استفاده قرار می گیرند. تخت خواب فرزند خانواده کنار پنجره قرار می گیرد تا از زیبایی آسمان بهره ببرد. در اتاق خواب بزرگسالان نیز اغلب یک تراس در نظر گرفته شده که با درب کشویی قابل دسترسی است.
طراحی و بازسازی اتاق خواب برای تاکید بر زیبایی، با احترام به عناصر تاریخی انجام می شود و همان طور که پیش از آن نیز ذکر شد این سبک تمرکز ویژه ای روی کاربرد متریال داشته است. در سبک آلمانی طیف رنگی استفاده شده در هر فضایی ظاهری منحصر به فرد ایجاد می کند. آلمانی ها خیلی طرفدار رنگ های تند نیستند و بیشتر از رنگ های سنگین و روشن استفاده می کنند.

ویژگی های اتاق خواب به سبک آلمانی

خانه آینه روح انسان است

تمام آلمانی ها بر این عقیده هستند که خانه آینه روح انسان است، بنابراین طراحی و رسیدگی به آن اهمیت بالایی دارد. این مساله مهم نیست که انسان ها برای دکوراسیون خانه شان چقدر پول در اختیار دارند. در هر صورت باید چیدمان خانه‌ها با شخصیت و سلیقه صاحبان خانه هماهنگ‌باشد.
معماران و طراحان در آلمان تلاش می‌کنند تا با ساختن آپارتمان ها و طراحی وسایل جدید، بر سلیقه آلمانی‌ها تاثیر بگذارند. اما همچنان مردم ترجیح می دهند به سبک و شیوه نسل های پیشین زندگی‌کنند. با تصویرگران پویا اندیش همراه باشید.

خانه آلمانی به سبک دکوراسیون داخلی

کلام آخر درباره سبک آلمانی در طراحی دکوراسیون داخلی

سلیقه آلمانی ها در مورد طراحی دکوراسیون داخلی خانه ها از 50 سال پیش تاکنون تغییری نکرده است. همان طور که در این بخش به وضوح به آن اشاره شد، سبک آلمانی طرفدار وسایل ساده، راحت، خوش دست و کم حجم است. اگر شما نیز جزو آن دسته از افراد‌هستید که به این سبک علاقه‌دارید، قبل از هر کاری در مورد این سبک تحقیق و بررسی‌کنید. با سایر افراد خانواده نیز مشورت کنید تا در نهایت بهترین تصمیم ممکن را بگیرید. چرا که آرامش و آسایش اهالی خانه از هر چیز دیگری مهمتر است.

سبک آلمانی در طراحی دکوراسیون داخلی

پایان بخش :

سبک آلمانی در طراحی دکوراسیون داخلی + عکس

سوالات متداول

سبک آلمانی در دکوراسیون داخلی چه ویژگی دارد؟

طراحی داخلی مدرن آلمان به یک خانه تمیز و خلوت، با خطوط واضح و رنگ های روشن اشاره دارد.
مصالحی که در خانه های آلمانی برای تزئین استفاده می شود معمولا از فلز، شیشه، فولاد و یا چوب است.

سبک آلمانی در دکوراسیون چه خصوصیاتی دارد؟

از دیگر خصوصیات رایج سبک آلمانی می توان به سایه های رنگ سفید، چوب فشرده شده، پلاستیک روشن، آلومینیوم لعاب کاری شده، فولاد، کفپوش های پهن، ظهور رنگ ها در آثار هنری، الیاف طبیعی و یا خز اشاره کرد.

سبک مینیمالیستی و سنتی آلمانی در طراحی دکوراسیون چگونه است؟

در ایده های طراحی داخلی آلمان به سبک مینیمالیستی، از رنگ خنثی و مطبوع برای رنگ آمیزی داخلی خانه، مبلمان ساده و راحتی، آشپزخانه، خطوط کاربردی تر و لوازم جانبی و سایر دکوراسیون استفاده می شود.

چیدمان و ویژگی های سبک آلمانی در طراحی دکوراسیون به چه صورت می باشد؟

در سبک آلمانی چیدمان اتاق و مبلمان به گونه ای انجام می شود که فضای اتاق را باز تر می کند و باعث می شود که خانه بزرگتر و جادارتر به نظر برسد.

تاثیر گذارترین قسمت در دکوراسیون آلمانی کدام مکان محسوب می شود؟

شپزخانه باید بسیار زیبا و کاربردی طراحی شود، چرا که آشپزخانه قلب تپنده هر خانه ای محسوب می شود و یکی از قسمت های تاثیر گذار در طراحی دکوراسیون داخلی است.

سبک آلمانی در دکوراسیون طرفدار چه نوع رنگ هایی می باشند؟

آلمانی ها خیلی طرفدار رنگ های تند نیستند و بیشتر از رنگ های سنگین و روشن استفاده می کنند.

آیا شما آموزش دکوراسیون داخلی را هم دارید؟

بله ، هم بصورت حضوری و هم بصورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می کنیم. برای اطلاعات بیشتر به بخش دوره های آموزشی در همین سایت مراجعه کنید .

5/5 - (28 امتیاز)
تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی آموزشگاه پویااندیش
نوع آموزش ✅ عکس ➕ فیلم
منبع ✅ گروه تحقیقاتی پویااندیش
سطح آموزشی ✅ گام به گام
درجه بندی آموزشی ⭐⭐⭐⭐⭐

آموزشگاه تخصصی هنر تصویرگران پویااندیش

پویااندیش بهت کمک میکنه که با یادگیری اصولی رشته ای که دوست داری ، رویاهات رو به واقعیت تبدیل کنی .
چطوری این کارو میکنه ؟ 👇

اساتید آموزشگاه مجرب ترین اساتید
نحوه برگزاری کلاس حضوری یا آنلاین
نحوه پرداخت امکان پرداخت اقساطی
سطح کلاس گام به گام ویژه بازار کار
نوع مدارک معتبر و قابل ترجمه
پشتیبانی همه جانبه

بهترین سرمایه گذاری ،
 سرمایه گذاری هر فرد روی خودشه

پس منتظر چی هستی ؟

همین حالا دوره دلخواهت رو ثبت نام کن و آینده تو بساز .

دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.