پویا اندیش مرکز آموزش های تخصصی هنر

مشاوره رایگان دوره ها

۱۱۰ ۱۱۱ ۰۲۱-۲۸

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دوره های نیمه دوم نوروز 1403

فرصت رو از دست نده و
همین حالا ثبت نام کن !

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

پکیج های آموزشی پویااندیش با تخفیف های تکرار نشدنی

فرصت رو از دست نده و
همین حالا ثبت نام کن !

تصویرگران پویااندیش

مرکز آموزش های تخصصی هنر

تصویر شاخص مقالات دکوراسیون

مجله های دکوراسیون داخلی

فهرست عناوین

اگر شما هم به کار طراحی داخلی و تغییر دکوراسیون علاقه دارید حتما با مجله های دکوراسیون داخلی آشنایی دارید. مجلات داخلی و بین المللی زیادی در این زمینه به چاپ می‌رسد که برای علاقه‌مندان به این رشته بسیار هم جذاب است. اگر شما هم دوست دارید با انواع مجله دکوراسیون داخلی آشنا شوید و نام بهترین مجلات را بدانید تا انتهای این مقاله در کنار ما بمانید.

معرفی معروفترین مجله های دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی بین المللی

در اینجا قصد داریم تا معروف‌ترین مجله دکوراسیون داخلی را به شما معرفی کنیم و شما را با انواع مجله طراحی داخلی ساختمان آشنا کنیم. در ادامه به معرفی این مجلات می‌پردازیم.

معروفترین مجله های دکوراسیون داخلی

مجله Traditional Home

یکی از مجله‌های معروف در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی مجله Traditional Home نام دارد که در اختیار یک شرکت آمریکایی است. این مجله در هر سال ۸ بار چاپ می‌شود و حدود ۵/۴ میلیون نفر خواننده در سراسر جهان دارد. این مجله که امتیاز نشر آن به شرکت Meredith Corporation تعلق دارد در زمره مجلات بسیار پرطرفدار و موفق در زمینه دکوراسیون داخلی قرار دارد.

مجله Traditional Home

مجله دکوراسیون House Beautiful

مجله دکوراسیون House Beautiful یکی دیگر از مجلات موفق در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون است که اولین بار در سال ۱۸۹۶ منتشر شده است. تمرکز این مجله بر هنرهای بومی است و برای علاقه‌مندان به این سبک از دکوراسیون بسیار جذاب است.

مجله دکوراسیون House Beautiful

مجله Veranda

در این مجله دکوراسیون داخلی که یک مجله طراحی داخلی ساختمان به شمار می‌رود تمرکز بر چیدمان و طراحی منزل است. این مجله نیز در دسته مجله‌های بسیار پرمخاطب قرار دارد و در سال ۲۰۱۹ چهل و هفت هزار عدد از این مجله به چاپ رسید. دفتر مرکزی این مجله در شهر نیویورک واقع شده بود و در سال ۲۰۱۸ به بیرمنگام در ایالت آلاباما منتقل شد. در این مجله مطالب بسیار مفیدی در مورد نحوه چیدمان عناصر در منازل آورده شده است و با سبک‌‌های معماری داخلی بیشتر آشنا خواهید شد.

مجله Veranda

مجله دکوراسیون Elle Decor

یکی از معروف‌ترین مجلات طراحی داخلی ساختمان مجله دکوراسیون Elle Decor نام دارد که در آمریکا به چاپ می‌رسد. تمرکز اصلی این مجله نیز بر دکوراسیون خانه استوار است. شروع فعالیت این مجله به سال ۱۹۸۹ برمی‌گردد. در سال ۲۰۱۱ شرکت Filipacchi Medias Hachette این مجله را خریداری کرد و دفترش را در شهر نیویورک بنا کرد.

مجله دکوراسیون Elle Decor

مجله Architectural Digest

اگر به دنبال یک ماهنامه موفق در زمینه طراحی دکوراسیون هستید ما به شما مجله Architectural Digest را پیشنهاد می‌کنیم. شروع فعالیت این ماهنامه آمریکایی به سال ۱۹۲۰ برمی‌گردد و موضوع اصلی فعالیت مجله بر پایه طراحی داخلی و محوطه سازی استوار است.
یکی از نکات بسیار ویژه در مورد مجله دکوراسیون داخلی Architectural Digest این است که این مجله در سه سطح بین المللی منتشر می‌شود و در کشورهای فرانسه، آلمان، چین، روسیه، اسپانیا، مکزیک و آمریکای لاتین به چاپ می‌رسد. همچنین نکته دیگری که در مورد این مجله می‌تواند ذکر کرد این است که در این مجله هر ساله لیستی از تاثیرگذارترین معماران داخلی به چاپ می‌رسد و این موضوع به شما کمک می‌کند تا با این افراد تاثیرگذار در زمینه معماری داخلی در سراسر جهان آشنا شوید.

مجله Architectural Digest

مجله The World of Interiors| بهترین ژورنال طراحی داخلی

اگر به دنبال بهترین ژورنال طراحی داخلی هستید بهتر است مجله The World of Interiors را تهیه کنید و به مطالعه مطالب بیان شده در آن بنشینید. در این مجله تمرکز بر موضوع طراحی داخلی است و صاحب امتیاز آن یک شرکت آمریکایی است. البته دفتر مرکزی این مجله در کشور انگلستان قرار دارد و اولین چاپ این مجله به سال ۱۹۸۱ برمی‌گردد.
این مجله نیز در زمره مجله‌های پرطرفدار قرار دارد و بیش از ۱۵۰۰۰ نفر در سراسر دنیا از طرفداران و خوانندگان این مجله به شمار می‌روند. فردی به نام کوین کلی بنیان‌گذار این مجله بود و تلاش‌های زیادی برای رشد این مجله انجام داد. این مجله در دو سال ابتدای انتشارش نام متفاوتی داشت و سپس با نام The World of Interiors به چاپ رسید و تا به امروز هم با همین نام به چاپ می‌رسد.

مجله The World of Interiors

مجله Dwell

اگر بخواهیم یک مجله دکوراسیون داخلی به شما معرفی کنیم که بر تکنولوژي تمرکز دارد باید به مجله Dwell اشاره کنیم. این مجله به یک برند طراحی و تکنولوژی تبدیل شده است و شروع فعالیتش در سال ۲۰۰۰ بوده است. این مجله در ابتدا هر دو ماه یک‌بار منتشر می‌شد و باعث ایجاد ارتباط بین طراحان داخلی و علاقه‌مندان به طراحی داخلی و دکوراسیون می‌شد.


مجله Dwell

بهترین مجله های دکوراسیون داخلی ایرانی

مجله طراحی داخلی ساختمان فقط به مجلات خارجی اختصاص ندارد و در ایران هم مجلات بسیاری در زمینه طراحی و دکوراسیون به چاپ می‌رسد. برای معرفی بهترین مجله طراحی داخلی ایرانی به معرفی چند مجله و ويژگی‌های آن‌ها می‌پردازیم.

بهترین مجله های دکوراسیون داخلی ایرانی

دکوراسیون کلاس ( decorationclass.com )

این سایت بی نظیر علاوه بر این که مقالات و فیلم های جذابی در حوزه دکوراسیون و طراحی داخلی و نماهای خارجی و نورپردازی های داخلی ، خارجی دارد، به مقوله هنر در داخل دکوراسیون داخلی می پردازد.
دکوراسیون کلاس مجله اینترنتی علاوه بر آموزش های رایگانش دوره های آنلاین دکوراسیون داخلی و هم چنین کلاس های آموزش های حضوری طراحی داخلی را بصورت حرفه ای اجرا میکند.

مقاله های دکوراسیون

مجله دکوراسیون دکونیوز

یکی از مجلات الهام بخش در زمینه دکوراسیون و طراحی داخلی مجله دکونیوز نام دارد که جزو مجلات ایرانی پرطرفدار محسوب می‌شود. در این مجله با انواع سبک‌های طراحی داخلی آشنا می‌شوید. همچنین در مورد موضوعاتی مانند انواع دیوارپوش، ایده‌های مناسب برای کلوزت روم و همچنین ایده‌های مناسب و جذابی برای طراحی انواع جاکفشی متناسب با متراژهای مختلف آورده شده است.
در این مجله شما می‌توانید با طراحی بخش‌های مختلف منزل مانند سرویس بهداشتی، آشپزخانه، اتاق‌ها و فضای هال و پذیرایی آشنا شوید. همچنین آموزش‌هایی در این مجله برای کاربران وجود دارد که به آن‌ها آموزش می‌دهد چطور از وسایلی که دیگر نمی‌خواهند اکسسوری‌های زیبا درست کنند.

مقال های اینترنی دکوراسیون

سایت decorasion.ir

یکی دیگر از سایت های زیبا و مطالب آموزنده در دنیای طراحی داخلی ، سایت دکوراسیون . آی آر است که بخش های زیبایی از طراحی داخلی ، دکوراسیون داخلی، نورپردازی های محیطی داخلی و خارجی در آن قرار گرفته است.
در این سایت علاوه بر بخش های زیبای دکوراسیون و نکات کلیدی در این حوزه ، کلاس های آموزشی حضوری و غیر حضوری دکوراسیون داخلی را برگزار می کند. همچنین این سایت رشته های هنر های تجسمی مرتبط به دکوراسیون داخلی را نیز آموزش می دهند.

سایت decorasion.ir

سایت چیدانه

یکی از مجلات قدیمی ایرانی در مورد دکوراسیون داخلی چیدانه نام دارد که یک مجله اینترنتی دکوراسیون
محسوب می‌شود. در این مجله ایده‌های مختلفی برای طراحی ارائه شده است. همچنین می‌توانید از آموزش‌های موجود در این مجله برای طراحی دکوراسیون ایرانی استفاده کنید.

سایت های دکوراسیون

بیوتی هوم

بیوتی هوم نام یک مجله دکوراسیون داخلی ایرانی است که علاوه بر اینکه شما را با انواع ایده‌های مناسب برای طراحی دکوراسیون آشنا می‌کند مطالب بسیاری هم برای آشنایی شما با لوازم و تجهیزات آشپزخانه گردآوری کرده است.

سایت های خارجی دکوراسیون

آموزش طراحی داخلی

اگر شما هم دوست دارید با این رشته جذاب و پولساز بیشتر آشنا شوید می‌توانید به سایت پویا اندیش مراجعه کنید. در این سایت می‌توانید مطالب بسیاری را در مورد آشنایی با انواع سبک‌های معماری داخلی مطالعه کنید و از مطالب آن‌ها استفاده کنید. با مراجعه به سایت می‌توانید از کلاس‌های مجازی و حضوری که در این موسسه برگزار می‌شود آگاهی پیدا کنید. شما می‌توانید با مجله دکوراسیون داخلی 2022 در این سایت آشنا شوید و از آن استفاده کنید.

آموزش طراحی داخلی

کلام آخر

همه ما دوست داریم در فضاهایی زیبا زندگی کنیم و از تمام فضای منزلی که در اختیار داریم به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم. به همین دلیل از طراحان دکوراسیون داخلی کمک می‌گیریم تا فضای داخل منزل را به طور اصولی و درست چیدمان کنیم. استفاده از مجله دکوراسیون داخلی به طراح ایده می‌بخشد و به او کمک می‌کند تا با دید بازتری به طراحی بپردازد.
شما می‌توانید بهترین ژورنال‌های طراحی داخلی را از منابع داخلی و خارجی تهیه کنید. شما می‌توانید با مشاهده و مطالعه این ژورنال‌ها با سبک‌های مختلف دکوراسیون و ساختارهای هماهنگ با روز آشنا شوید. همچنین می‌توانید با ایده گرفتن از این طرح‌ها در طراحی دکوراسیون داخلی برای مشتریان خود از طرح‌های زیبا و متناسب با آخرین طراحی‌های روز استفاده کنید.

دکوراسیون داخلی و انواع مجله ها
5/5 - (27 امتیاز)
تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی آموزشگاه پویااندیش
نوع آموزش ✅ عکس ➕ فیلم
منبع ✅ گروه تحقیقاتی پویااندیش
سطح آموزشی ✅ گام به گام
درجه بندی آموزشی ⭐⭐⭐⭐⭐

آموزشگاه تخصصی هنر تصویرگران پویااندیش

پویااندیش بهت کمک میکنه که با یادگیری اصولی رشته ای که دوست داری ، رویاهات رو به واقعیت تبدیل کنی .
چطوری این کارو میکنه ؟ 👇

اساتید آموزشگاه مجرب ترین اساتید
نحوه برگزاری کلاس حضوری یا آنلاین
نحوه پرداخت امکان پرداخت اقساطی
سطح کلاس گام به گام ویژه بازار کار
نوع مدارک معتبر و قابل ترجمه
پشتیبانی همه جانبه

بهترین سرمایه گذاری ،
 سرمایه گذاری هر فرد روی خودشه

پس منتظر چی هستی ؟

همین حالا دوره دلخواهت رو ثبت نام کن و آینده تو بساز .

دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.