پویا اندیش مرکز آموزش های تخصصی هنر

مشاوره رایگان دوره ها

۱۱۰ ۱۱۱ ۰۲۱-۲۸

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دوره های نیمه دوم نوروز 1403

فرصت رو از دست نده و
همین حالا ثبت نام کن !

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

پکیج های آموزشی پویااندیش با تخفیف های تکرار نشدنی

فرصت رو از دست نده و
همین حالا ثبت نام کن !

تصویرگران پویااندیش

مرکز آموزش های تخصصی هنر

فنگ شویی در طراحی داخلی منازل

فنگ شویی در طراحی داخلی منازل

فهرست عناوین

چرا باید از فنگ شویی در طراحی داخلی منازلمان استفاده کنیم؟

از یکی از مشاوران فنگ شویی شنیده ام از او خواسته اند برای رها شدن از شر همسایه های مزاحم تدبیری بی اندیشد و راه حل مناسبی با توجه به آموزه های فنگ شویی ارائه کند؛ جهت اطلاع باید بگویم که فنگ شویی همچین کاری برای شما نخواهد کرد، اما در بسیاری از جنبه های دیگر زندگی به کمک شما خواهد آمد.

برای آن دسته از کسانیکه که اطلاعات کمی درباره فنگ شویی دارند باید بگویم که اگر شما به درستی از ایده های خوب و کارگشای آن استفاده کنید، تغییرات مثبت و سازنده ای را در زندگی خود شاهد خواهید بود.

بسیاری از افراد به دنبال جذب پول و ثروت هستند؛ بعضی ها یک عشق خالص و ناب می خواهند؛ برخی به دنبال موقعیت اجتماعی و شهرت هستند؛ بعضی هم نه به دنبال ثروت، نه به دنبال عشق و نه به دنبال شهرتند، بلکه تنها قدرت آن ها را راضی می کند. با وجود آن وقتی به خاسته های افراد نگاه می کنید می بینید که در آخر، تمام خواسته ها به آرامش ختم می شود. انسان ها به دنبال ثروتند، چون آرامش خود را در گرو آن می دانند؛ به دنبال عشقند تا در آغوشی پر مهر آرام گیرند، به دنبال قدرتند؛ چون تنها، این قدرت است که  احساس رضایتمندی و آرامش را به آنها القا می کند. تفاوت خواسته ها به خاطر تفاوت در خلق و خو و روحیات هر فرد است، اما در نهایت این آرامش است که همگان به دنبال آن هستند.

اما فنگ شویی برای شما چه می کند؟ در واقع فنگ شویی راه رسیدن به آرزوهایتان را برای شما هموار می کند. با وجود آن در نظر داشته باشید که نمی توانید در گوشه ای بنشینید و با خود بگویید که من تمامی قواعد فنگ شویی را رعایت کرده ام، بنابراین باید ثروتی هنگفت به من برسد. فنگ شویی و تلاش، لازم و ملزوم یکدیگرند و برای رسیدن به یک نتیجه دلخواه باید هردو را با هم داشته باشید.

در این مقاله، مزایای بیشماری که فنگ شویی برای شما به دنبال دارد را گرد آوری کرده ایم. در اینجا برخی از قوانین فنگ شویی را به اختصار برای شما بر می شماریم تا بتوانید از مزایای آن بهره مند شوید و با مفاهیم کلی و پایه ای آن آشنا شوید.

هدف من این است که شما را آگاه کنم. وقتی شما مصمم هستید شرایط زندگی خود را با استفاده از فنگ شویی بهبود بخشید، می توانید از مشاوران فنگ شویی راهنمایی بخواهید و راه حل مشکلات خود را بیابید.

بیایید با هم به مزایایی که اکثر مردم در فنگ شویی به دنبال آن هستند نگاهی بی اندازیم:

فنگ-شویی-در-طراحی-داخلی-منازلمان3

ازدیاد ثروت

در آسیا، اغلب از فنگ شویی برای جذب ثروت استفاده می شود. در بسیاری از مشاغل از آن استفاده می کنند و اغلب آدم های با نفوذ، پنهان و آشکارا به دنبال مشاوره در این حوزه هستند.
برای این منظور در منازل مسکونی، از المان آب (مانند استفاده از آکواریوم) به عنوان المانی برای جذب و افزایش ثروت استفاده می کنند. همچنین می توانید بالاترین بهره را از منطقه ثروت منزلتان ( توسط جهت خانه شما بسته به اینکه شمالی، جنوبی، شرقی و یا غربی است تعین می شود) و همچنین نقشه خانه (نقشه خانه با توجه در ورودی تعین می شود) ببرید. علاوه بر آن می توانید از منطقه سعادتمندی (شن چی- Shen Chi) و از منطقه سلامت (تین یی- Tien Yi) که با توجه به عدد “کوآ” (KUA) تعین می شود بهره ببرید؛ عدد کوآ یا عدد شانس بخشی از علم ستاره ‌شناسی چینی است که به سال تولد میلادی فرد بستگی دارد. این عدد، عنصری که بیشترین شانس را برای فرد به همراه دارد، مشخص می‌کند و طبق آن می توان جهت های مناسب و خوش‌یمن، جهت های نامناسب و بدیمن، رنگ‌های مناسب و درست برای خانه و محل کار فرد را مشخص کرد.

یافتن عشقی مناسب برای مجردها

طبق مشاهدات و تجربیات من، عشق دومین موردی است که افراد در فنگ شویی به دنبال آن هستند. تجربیات نشان می دهد درست در حالیکه مردان اغلب به دنبال ثروت و پیشرفت های شغلی هستند، زنان به دنبال عشق می گردند. یک نکته بسیار مهم در فنگ شویی برای مجردها قرار دادن گل های تازه در منطقه شانس شکوفه های هلو است.
شانس شکوفه هلو یک فرمول جالب فنگ شویی است که می تواند برای جذب عشق مناسب به کار آید و بیشتر در هنگام جستجوی یک رابطه عاشقانه جدی مورد استفاده قرار می گیرد. این منطقه برای افرادی که در سال های مختلفی به دنیا آمده اند فرق می کند. اگر می خواهید در این رابطه اطلاعات بیشتری داشته باشید نکته 26 مقاله ” تاثیر دکوراسیون بر جذب و بهبود عشق” را مطالعه کنید.

ثبات و پیشرفت های کاری

با توجه به منطقه “باگوا” (Bagua) ضلع شمالی خانه نماد کار و حرفه است. این منطقه باید از هرگونه انرژی منفی “چی” (Qi/chi) خالی باشد، و انرژی مثبت آن باید در این منطقه جریان داشته باشد. به عنوان مثال خانه ای که شمال آن به سمت داخل پنهان است و انرژی چی به خوبی در آن جریان ندارد می تواند برای ساکنینش مشکلاتی را در زمینه کسب و کار ایجاد کند و حرفه شان را خراب کند. منطقه سعادتمندی هر فرد “شن چی” نیز می تواند به پیشرفت های شغلی فرد کمک کند، چرا که در فرد انگیزه های تازه را بیدار می کند.

بهبود سلامت

یک فنگ شویی درست و اصولی می تواند به طرز قابل ملاحظه ای سلامت شما را بهبود بخشد، اما این مساله به این معنی نیست که شما تمرینات ورزشی، غذای مناسب و خواب کافی را نادیده بگیرید. اغلب بیماران و افراد مسن از فنگ شویی به عنوان یک درمانگر استفاده می کنند.
منطقه سلامت “تین یی” که بر اساس عدد کوآ هر فرد تعین می شود بر سلامت افراد اثر می گذارد؛ بهتر است اتاق خوابتان در این منطقه از خانه قرار گیرد. به عنوان مثال اگر منطقه تین یی شما در خانه در ضلع شمالی است، اتاق خوابی را انتخاب کنید که در شمال خانه تان واقع شده است؛ اگر این امکان برای شما وجود ندارد، بهتر است که تخت خود را در ضلع شمالی اتاقتان بگذارید. این کار به بهبود سلامت شما کمک می کند. در نهایت شما باید اقدامات بهداشتی را جدی بگیرید، به عنوان مثال همیشه سرویس بهداشتی خود را تمیز نگهدارید و وسایل غیر ضروری را از آنجا بر دارید، چرا که هر کدام از آنها به طرق مختلف بر سلامت شما تاثیر می گذارد.

آنچه را که تا به اینجا برشمردیم آن دسته از مزایای فنگ شویی است که اغلب مورد توجه همگان قرار می گیرد و ازینجا به بعد آن دسته از مزایای فنگ شویی را که کمی ویژه تر هستند و احتمالا تا کنون به آن توجه نکرده اید را ذکر خواهیم کرد.

ماندن در یک رابطه یا ازدواج

محدوده “هماهنگی” (یان نین -Yan Nien) که توسط عدد کوآ هر فرد تعین می شود بر روابط و ازدواج حکمفرمایی می کند. برای ماندن در یک رابطه مطمئن شوید که هیچ انرژی منفی فنگ شویی در این محدوده قرار نداشته باشد.
فاکتور دیگری که ممکن است بر ازدواج اثر گذارد در ورودی و همچنین اتاق خواب است. اگر اندازه در ورودی منزل کوچکتر از سایر درها در خانه باشد ممکن است تاثیرات منفی آن را در ازدواج افراد خانواده مشاهده کنید.
همچنین در مورد اتاق خواب باید بگویم که هیچگاه درب اتاق خواب نباید رو به آشپزخانه باز شود. علاوه بر این نباید مانند یک واحد مجزا درش رو به بیرون باز شود.

تقویت و گسترش ارتباطات اجتماعی

محدوده هماهنگی “یان نین”، دوباره در این بخش نیز حائز اهمیت است و بر روابط اثر می گذارد. این مساله هر نوع رابطه ای اعم از روابط خانوادگی، روابط دوستانه و حتی روابط کاری را ارتقا می بخشد، در نظر داشته باشید که با بهبود ارتباطات اجتماعی و کاری شما نه تنها می توانید کار خود را حفظ کنید، بلکه می توانید موقعیت های بهتری نیز به دست آورید. مطمئن باشید که هیچ چیزی که بر فنگ شویی اثر بد بگذارد در این محدوده قرار ندارد.
از دیگر عواملی که بر روابط اجتماعی تاثیر منفی می گذارد این است که اتاق نشیمن پنجره نداشته باشد و یا اجاق گاز در 15 درجه جنوبی خانه قرار داشته باشد. برای روابط خانوادگی نیز می توانید گیاهانی با برگ های سالم و نرم را در مکان هایی که در نقشه باگوآ برای خانواده، دوستان و سلامتی در نظر گرفته شده است قرار دهید.

ثبات و پیشرفت های کاری

با توجه به منطقه “باگوا” (Bagua) ضلع شمالی خانه نماد کار و حرفه است. این منطقه باید از هرگونه انرژی منفی “چی” (Qi/chi) خالی باشد، و انرژی مثبت آن باید در این منطقه جریان داشته باشد. به عنوان مثال خانه ای که شمال آن به سمت داخل پنهان است و انرژی چی به خوبی در آن جریان ندارد می تواند برای ساکنینش مشکلاتی را در زمینه کسب و کار ایجاد کند و حرفه شان را خراب کند. منطقه سعادتمندی هر فرد “شن چی” نیز می تواند به پیشرفت های شغلی فرد کمک کند، چرا که در فرد انگیزه های تازه را بیدار می کند.

بهبود باروری

در فنگ شویی آشپزخانه، در ورودی و اتاق خواب از مهمترین بخش ها هستند. برای زوجینی که متاهل هستند، فنگ شویی آشپزخانه و در ورودی باید با مرد و یا نان آور خانواده تنظیم شود، برخلاف آن اتاق خواب باید با زن خانه مطابقت داشته باشد. این مساله به بارداری زن کمک می کند.
اگر می خواهید فنگ شویی خانه را برای بچه دار شدن تنظیم کنید، اتاق خواب باید در محدوده سعادتمندی (شن چی) قرار بگیرد. اگر این مساله امکان پذیر نباشد، تنها مطمئن شوید که منطقه سعادتمندی شما تحت تاثیر فنگشویی نامناسب قرار نمی گیرد. اجاق گاز خانه نیز می تواند تعین کننده باشد، آن را در محل “فقدان کلی” (ژو مینگ- Jue Ming) و روبه محدوده سعادتمندی قرار دهید.

از بروز وقایع غیرمنتظره پیشگیری کنید

هرکدام از ما با توجه به عدد کوآ 4 جهت خوش شانسی و 4 جهت بد شانسی داریم. منطقه بد شانسی که موجب نزاع و درگیری واتفاقات بد می شود به منطقه “5 شبح” و یا (Wu Guay) مربوط می شود. در واقع در این منطقه باید سرویس بهداشتی، آشپزخانه و یا انبار قرار گیرد.
اگر در نزدیکی مردگان زندگی می کنید ممکن است دچار مشکلات و حوادث غیر مترقبه شوید؛ مانند گورستان، سردخانه و یا مکان هایی که در زمان های بسیار دور در آنجا مجرمان را اعدام می کرده اند و حتی ممکن است نسبت به این مساله کاملا بی اطلاع باشید.
همچنین هیچگاه اجاق گاز خود را روبه روی در ورودی منزل نگذارید. یک فنگ شویی مناسب به شما کمک می کند تا از اتفاقات ناخواسته جلوگیری کنید.

بی اعتمادی را از بین ببرید و روابط مضر را متوقف کنید

برخی می گویند که استفاده مکرر از درب کناری (به جای آنکه از درب اصلی استفاده کنید) می تواند موجب بی اعتمادی و یا حتی بروز حقه و کلک شود. برای جلوگیری از این اتفاق باید استفاده از درب های جانبی را کنار بگذارید و بگذارید درب اصلی عملکرد خود را ارائه کند. همچنین اگر در اتاق خواب خود اتاق دیگری داشته باشید موجب بی اعتمادی می شود. یک راه برای حل کردن این مشکل آن است که مجسمه یک خروس را مقابل درب ورودی بگذارید.

انگیزه و انرژی را افزایش دهید

منطقه “موانع” (هو های -Huo Hai) هر فرد که بر اساس اعداد کوآ آن فرد تعین می شود بر میزان استعداد و خلاقیت آن فرد اثر می گذارد. مانند مابقی منطقه های بدشانسی، منطقه موانع برای آشپزخانه، سرویس بهداشتی و انبار بسیار مناسب است. به عبارت دیگر اگر اتاق خواب و اتاق مطالعه در منطقه سعادتمندی (شن چی) قرار گیرد می تواند به افزایش انگیزه و انرژی کمک کند.
یکی دیگر از راه های افزایش خلاقیت و انگیزه قرار دادن گل های بزرگ در منطقه شرقی خانه است و این مساله به این دلیل است که شرق در باگوآ به المان چوب تعلق دارد.

از مشکلات و ضرر های مالی دور بمانید

غرب در باگوا بر توانایی شما در ذخیره و نگهداری هر آنچه که دارید، از جمله پول حاکم است. اگر محدوده غربی خانه شما به گونه ای است که انگار پنهان شده است و یا به شدت کوچک است، احتمالا با مشکلات مالی دست و پنجه نرم خواهید کرد. ممکن است برای خرید به خصوصی پول کافی نداشته باشید و یا به طور مدام به دوستان و یا حتی اعضای خانواده تان پول غرض دهید، اما آن پول به شما پس داده نشود.
از سوی دیگر اگر منطقه غربی به شدت بزرگ و بیرون زده باشد ممکن است تمایل به ارزان بودن در شما ایجاد شود و یا حتی در خرید افراط کنید. غرب به المان طلا تعلق دارد. اگر این منطقه از خانه تان پنهان شده است تکه ای طلا در این منطقه قرار دهید، اگر به شدت بزرگ است در آن المان آب قرار دهید تا آن را تضعیف کند.

اشباح و ارواح را از خانه خود دور کنید

اگرچه فنگ شویی دقیقا در خصوص ماورا صحبت نمی کند، با وجود آن در مورد برخی از المان های بخصوصی صحبت کرده و راهکارهایی را نیز ارائه کرده است. به اختصار توضیحاتی در این مورد ارائه شده است و با توجه به این توضیحات، مکان های کوچکی در شمال شرقی و جنوب غربی خانه شما هستند که به آنها “دروازه های معنوی” گفته می شود.
این مناطق برای بزرگسالان بیمار و همچنین کودکان زیر 8 سال مناسب نیستند. همچنین از گیاهانی که انرژی یین را به خانه دعوت می کند در این مکان ها استفاده نکنید، علاوه بر آن در نزدیکی گورستان، سردخانه و در مجاورت مردگان خانه نسازید.

بهبود خلق و خو

فاکتورهای متفاوت فنگ شویی بر خلق و خوی شما تاثیر می گذارد. یکی از آن ها قرار گرفتن اتاق خواب در مقابل آشپزخانه است. آتش، پخت و پز و تردد افراد در آشپزخانه می تواند صلح و آرامشی که برای اتاق خوابتان نیاز دارید را از میان ببرد.
همچنین اگر اجاق گاز در 15 درجه جنوبی خانه شما باشد، ممکن است مشکلات خلق و خو و همچنین مشکلات اجتماعی را تجربه کنید. درمان های مناسب در فنگ شویی می تواند تاثیرات منفی را خنثی کند.
همچنین سر و صدا نوعی انرژی چی منفی است و اگر فردی به طور مداوم توسط سر و صدا بمباران شود می تواند آزار دهنده باشد؛ شما آزرده و ناراحت خواهید شد و این شما را عصبانی خواهد کرد. اگر شما در مجاورت یک خیابان شلوغ زندگی می کنید سعی کنید که برای جلوگیری از ورود صدا از پنجره های دو جداره استفاده کنید.

فنگ-شویی-در-طراحی-داخلی-منازلمان1

دریافت های مالی خود را بهبود بخشید

استفاده هوشمندانه از وسایل پخت و پز (همانگونه که پیش از این ذکر شد) می تواند به دریافت های مالی شما کمک کند.
اگر شما منتظر دریافت پول در ماه های ژانویه، فوریه ، مه ، ژوئن ، سپتامبر و اکتبر (مانند هستید، وسایل پخت و پز شما باید رو به منطقه سعادتمندی ( شن چی) قرار داشته باشد؛ اما اگر منتظر دریافت پول در ماه های مارس، ژوئیه و نوامبر هستید لوازم پخت و پز را رو به منطقه سلامتی(تین یی) قرار دهید. برای مابقی ماه ها لوازم پخت و پز باید رو به منطقه طول عمر (یان نین- Yan Nien) قرار گیرد.

به دادخواهی کمک کنید

منطقه ” 5 شبح” (وو گای-Wu Guay) مشکلات، نزاع و درگیری را به زندگی شما فرا می خواند و دادخواهی یکی از انواع درگیری ها است. اگر اجاق گاز شما روبه یکی از مناطق “5 شبح” در فنگ شویی باشد، دادخواهی یکی از مشکلاتی است که ممکن است در آینده با آن روبه رو شوید.
یک راه حل این است که از دیگر وسایل پخت و پز مانند پلوپز و ماکروفر در کنار گاز استفاده کنید. لطفا این وسایل را در منطقه “موانع” (هو های) و یا منطقه “شش کشنده” (لیو ها-Liu Xa) و درست روبه منطقه “سعادتمندی” (شن چی) و یا منطقه “سلامتی”( تین یی) قرار دهید.
اگر مساله دادخواهی آنچنان بزرگ است که پای مرگ و زندگی در میان است لوازم پخت و پز خودتان را در منطقه “پنج شبح” (وو گای) و یا منطقه “فقدان کلی” (ژو مینگ) قرار دهید. اما در نهایت باید بگویم که محل قرار گیری وسایل پخت و پز در منزل شما به نقشه خانه بستگی دارد و باید کاملا منطقی به نظر برسد. آنچه که مسلم است، شما نه می خواهید و نه می توانید که در اتاق خواب آشپزی کنید!
علاوه بر تمامی این موارد یک انرژی ضعیف نیز در شمال شرق می تواند مشکلاتی را در دادخواهی شما ایجاد کند. این مساله زمانی اتفاق می افتد که شمال شرقی منزل شما پنهان و یا از دست رفته باشد. یکی از راه ها برای بهبود انرژی در این منطقه، قرار دادن المانی مربوط به زمین است.

مهارت های یادگیری و تحصیلی خود را ارتقا دهید

هر کسی با توجه به سال تولدش یک منطقه “ون چانگ” دارد؛ همچنین هر خانه ای نیز یک منطقه ون چانگ(Wen Chang) دارد که بر اساس جهت خانه تنظیم شده است. این منطقه بر پیشرفت های تحصیلی و یادگیری شما اثر گذار خواهد بود.
بهترین اتفاق زمانی رخ می دهد که ون چانگ شما با ون شانگ خانه تان در تطابق کامل باشد. این مساله کار فنگ شویی را کمی راحت تر می کند. چهار شاخه “لاکی بامبو” را در منطقه ون چانگ قرار دهید و از آن بالاترین بهره را ببرید. برای اطلاعات بیشتر توصیه می کنم که راهنمای گیاهان فنگ شویی را بخوانید.

کسب و کار خود را بهبود بخشید

هر کدام از چهار منطقه شانس شما که با توجه به عدد کوآ تعین می شود، مزایای منحصر به فرد خودش را در انواع متفاوت کسب و کارها و صنایع مختلف دارد؛ به برخی از آن ها در این مقاله اشاره خواهیم کرد:
اگر به دنبال شروع یک شغل جدید هستید منطقه سعادتمندی (شن چی) خود را تقویت کنید. منطقه سلامتی (تین یی) شما برای صنایعی مانند دارو، بهداشت و بیمه مناسب است. منطقه طول عمر شما (یان نین) مزایای گسترده و بیشماری دارد و برای مشاغلی مانند ادبیات، هنر، طراحی، فروش و ارتباطات اجتماعی سودمند است و در نهایت منطقه “ثبات” (فو وی- Fu Wei) برای مشاغلی که با بانوان ارتباط دارد مانند مشاغل مربوط به زیبایی، آرایشی و مد مناسب است.

به پرورش و رشد کودکان کمک کنید

پیش از این نیز یادآور شدم که شمال شرقی و جنوب غربی خانه برای کودکان زیر 8 سال مناسب نیست، چرا که این گوشه ها را با عنوان “دروازه های” قلمرو معنوی می شناسند.
همچنین شمال غربی خانه نیز برای پسر خانواده مناسب نیست و نباید اتاق او را در آن قسمت از خانه قرار داد، چرا که شمال غربی نماد اقتدار در خانه است و ممکن است منجر به بروز مشکلاتی میان پدر و پسر شود.
اگر بچه های درون گرایی دارید، اتاق آنها را در منطقه طول عمرشان (یان نین) قرار دهید، با این کار می توانید روابط اجتماعی شان را بهبود بخشید. برای بچه هایی با احساسات قوی، اتاق آنها را در منطقه ثباتشان (فو وی) قرار دهید تا به آنها در اداره کردن احساساتشان کمک کند.

امنیت شخصی و امنیت خانه تان را بالا ببرید

فنگ شویی چیزی فراتر از اعداد کوآ، نقشه طبقات، طراحی داخلی، انرژی چی و جهت ها است. فنگ شویی و زمان نیز با هم ارتباط تنگاتنگی دارند.
برای مثال خانه های غربی که در سال 1950 ساخته شده اند، بیش از سایر خانه ها در معرض ورود ناخواسته افراد (مانند دزدها) قرار می گیرند. اگر فنگ شویی مناسب انجام نشود، انرژی های مشابه سرقت در تمام خانه شما پخش خواهد شد.

سطح عاطفی و روحی خود را بهبود بخشید

با استفاده از نقشه باگوآ یک جنوب غربی تخریب شده و یا پنهان شده می تواند موجب افسردگی و مشکلات بیشمار دیگری در شما شود، همچنین منطقه فقدان کلی شما (ژو مینگ) با توجه به مکانی که در خانه شما قرار دارد، انرژی های همان مکان را برای شما به همراه خواهد داشت.
سایر مکاتب فنگ شویی ریخت و پاش و درهم و برهمی را نیز بخشی از فنگ شویی می دانند. با وجود آن من واقعا ریخت و پاش را جزئی از فنگ شویی کلاسیک نمی دانم، هرچند که مرتب کردن درهم و برهمی ها می تواند مزایای بیشماری را به دنبال داشته باشد. یکی از این مزایا کاهش استرس و کاهش احتمال ابتلا به افسردگی است.
ما در اینجا به بخشی از قوانین فنگ شویی که بر زندگی شما اثر دارند اشاره کرده ایم. قوانین و درمان های ذکر شده کامل نیستند، در مورد فنگ شویی، هیچ رویکرد عمومی وجود ندارد، چرا که با توجه به زمان، نقشه خانه و ساکنینش بی شمار رویکرد وجود دارد.
امیدوارم که در حال حاضر درک بهتری از فنگ شویی و مزایای آن داشته باشید و بدانید که فنگ شویی برای شما چه می تواند و چه نمی تواند بکند. اگر مصمم هستید که از فنگ شویی برای بهبود زندگیتان کمک بگیرید می توانید از مشاوران فنگ شویی راهنمایی بخواهید و از آنها، راه حل های مناسب را جویا شوید. شاید رعایت کردن تمامی موارد فنگ شویی برای شما سخت و گیج کننده باشد، با وجود آن می توانید در صورت بروز مشکل، در آموزه های فنگ شویی به دنبال راه حل آن باشید تا آن مورد خاص را برطرف کنید. حتی اگر به دنبال موفقیت در زمینه خاصی هستید می توانید به دنبال آن بروید و قوانین فنگ شویی مربوط به آن را به درستی انجام دهید. به عنوان مثال اگر به دنبال درآمد بیشتری هستید به توصیه های فنگ شویی در زمینه مالی عمل کنید.

آیا تاکنون از فنگ شویی استفاده کرده اید؟ مزایای آن را چگونه یافتید؟ می توانید تجربیات شخصی خودتان را با ما در میان بگذارید و نظریات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات و پاسخ هایی  که در این بخش بیشتر مطرح شده است .

چرا باید از فنگ شویی در طراحی داخلی منازلمان استفاده کنیم؟

اگر شما به درستی از ایده های خوب و کارگشای آن استفاده کنید، تغییرات مثبت و سازنده ای را در زندگی خود شاهد خواهید بود.

فنگ شویی برای شما چه می کند؟

فنگ شویی راه رسیدن به آرزوهایتان را برای شما هموار می کند. فنگ شویی و تلاش، لازم و ملزوم یکدیگرند و برای رسیدن به یک نتیجه دلخواه باید هردو را با هم داشته باشید.

آیا شما آموزش طراحی نما با نرم افزار یا طراحی داخلی را هم دارید ؟

بله ، هم بصورت حضوری و هم بصورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می کنیم بله ، هم بصورت حضوری و هم بصورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می کنیم برای اطلاعات بیشتر داخل سایت تصویرگران پویا اندیش شوید

در آسیا از فنگ شویی چه استفاده هایی می کنند؟

در آسیا، اغلب از فنگ شویی برای جذب ثروت استفاده می شود. در بسیاری از مشاغل از آن استفاده می کنند و اغلب آدم های با نفوذ، پنهان و آشکارا به دنبال مشاوره در این حوزه هستند.

یکی از نظریه های فنگ شویی چیست؟

ا توجه به منطقه “باگواضلع شمالی خانه نماد کار و حرفه است. این منطقه باید از هرگونه انرژی منفی “چیخالی باشد، و انرژی مثبت آن باید در این منطقه جریان داشته باشد.

آیا فنگ شویی تاثیری بر شما دارد؟

یک فنگ شویی درست و اصولی می تواند به طرز قابل ملاحظه ای سلامت شما را بهبود بخشد، اما این مساله به این معنی نیست که شما تمرینات ورزشی، غذای مناسب و خواب کافی را نادیده بگیرید.

مهم ترین قسمت خانه در فنگ شویی کجا می باشد؟

در فنگ شویی آشپزخانه، در ورودی و اتاق خواب از مهمترین بخش ها هستند. برای زوجینی که متاهل هستند.

5/5 - (28 امتیاز)
تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی آموزشگاه پویااندیش
نوع آموزش ✅ عکس ➕ فیلم
منبع ✅ گروه تحقیقاتی پویااندیش
سطح آموزشی ✅ گام به گام
درجه بندی آموزشی ⭐⭐⭐⭐⭐

آموزشگاه تخصصی هنر تصویرگران پویااندیش

پویااندیش بهت کمک میکنه که با یادگیری اصولی رشته ای که دوست داری ، رویاهات رو به واقعیت تبدیل کنی .
چطوری این کارو میکنه ؟ 👇

اساتید آموزشگاه مجرب ترین اساتید
نحوه برگزاری کلاس حضوری یا آنلاین
نحوه پرداخت امکان پرداخت اقساطی
سطح کلاس گام به گام ویژه بازار کار
نوع مدارک معتبر و قابل ترجمه
پشتیبانی همه جانبه

بهترین سرمایه گذاری ،
 سرمایه گذاری هر فرد روی خودشه

پس منتظر چی هستی ؟

همین حالا دوره دلخواهت رو ثبت نام کن و آینده تو بساز .

دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.