پویا اندیش مرکز آموزش های تخصصی هنر

مشاوره رایگان دوره ها

۱۱۰ ۱۱۱ ۰۲۱-۲۸

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دوره های نیمه دوم نوروز 1403

فرصت رو از دست نده و
همین حالا ثبت نام کن !

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

پکیج های آموزشی پویااندیش با تخفیف های تکرار نشدنی

فرصت رو از دست نده و
همین حالا ثبت نام کن !

تصویرگران پویااندیش

مرکز آموزش های تخصصی هنر

طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک اسپانیایی + تصویر

فهرست عناوین

اسپانیا یکی از زیباترین کشورهای جهان است که دارای آداب و رسوم منحصر به فرد خودش می باشد. ویژگی اصلی این کشور شادی بسیار زیاد است . و در حقیقت شادی بخشی از فرهنگ مردم اسپانیا محسوب می شود. سبک دکوراسیون اسپانیایی از جمله سبک های طراحی داخلی است که از محبوبیت بسیار بالایی در میان مردم برخوردار است.
شاید برای شما هم بسیار جالب باشد که دکوراسیون منزل خود را به سبک کشورهای دیگر طراحی کنید. سبک اسپانیایی همانطور که از نام آن بر می‌آید. سرشار از رنگ‌های تند و شاد خواهد بود که قطعا می‌تواند ایده ‌ای نو و جذاب برای رنگ بخشیدن‌به خانه ها در تمام نقاط جهان‌باشد. با تصویرگران پویااندیش همراه باشید.

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک اسپانیایی

ویژگی های طراحی دکوراسیون داخلی به سبک اسپانیایی

طراحی داخلی اسپانیایی با رنگ، جذابیت روستایی و ترکیبی فوق العاده از سبک های قدیمی و جدید، الهام بخش بی پایان و حیرت انگیزی برای طراحان داخلی و صاحبان خانه است. از موزائیک‌های زیبا، روشن و رنگ‌هایی با کنتراست بالا گرفته‌تا چوب های تیره و رنگ های خاکی. دستیابی‌به زیبایی بی‌نظیر و ظریف این سبک با یک پالت رنگی جسورانه و منحصر به فرد کاملا امکان پذیر‌خواهد‌بود.
طراحان داخلی برجسته زیبایی های دکوراسیون داخلی اسپانیایی را کشف کرده . در این بخش نکات مهم و موثری به منظور طراحی دقیق این سبک را در خانه ها با شما به اشتراک می گذارند.

ویژگی های طراحی دکوراسیون داخلی به سبک اسپانیایی

ترکیب عناصر گوناگون در طراحی دکوراسیون داخلی به سبک اسپانیایی

یکی از ویژگی های مهم در طراحی دکوراسیون اسپانیایی ترکیب حیرت انگیز رنگ ها، سبک ها و بافت های مختلفی است. که همگی در کنار هم بسیار تاثیرگذار هستند. اگر مبلمان چوبی روستیک (روستایی) با عناصر دکوراتیو مدرن احاطه شده‌باشد و یا حتی اگر یک پتوی پشمی روی مبلمان اتاق نشیمن و در فضایی به سبک معاصر قرار‌گرفته‌باشد، هرگز از ترکیب و هماهنگ‌کردن پارچه ها، رنگ ها و جنس های مختلف نهراسید.
و از این تکنیک های زیبا و جذاب برای ایجاد دکوراسیون اسپانیایی در خانه خود استفاده نمائید. استفاده از مس نیز در خانه های اسپانیایی مرسوم است، به خصوص به عنوان ظروف مسی، سینک و یا وسایل آشپزخانه. از ترکیب مس با دیگر عناصر، خالق جلوه ای خاص در فضا باشید.

ترکیب عناصر گوناگون در طراحی دکوراسیون داخلی به سبک اسپانیایی

توجه کردن به الگوی رنگ در سبک اسپانیایی

از خانه ها، بازارها و میدان های شلوغ در شهرها‌گرفته تا ویلاهای ساحلی و یا خانه های آرام روستایی. در همه جا علاقمندی خاصی به رنگ های زیبا و متنوع در طراحی داخلی فضاها دیده‌می‌شود. نادیده‌گرفتن عشق مردم به تنوع رنگ در طراحی داخلی به سبک اسپانیایی کار بسیار دشواری است.
درخشش رنگ های گرم، شاد و بی نظیری مانند رنگ زرد، نارنجی و قرمز در خانه‌های اسپانیایی به زیبایی دیده‌می‌شود . اهالی این کشور می توانند از تغییر فضای داخلی مد روز و تماما سفید و مینیمالیسمی مرسوم به خوبی استقبال کنند.

توجه کردن به الگوی رنگ در سبک اسپانیایی یعنی چه ؟

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک اسپانیایی به رنگ دریای مدیترانه

از سوی دیگر ترکیب رنگ آبی روشن با رنگ سفید نمایی از دریای مدیترانه، روزهای گرم آفتابی و ویلاهای کلاسیک ساحلی را برای انسان تداعی می کند. این که شما دیوارهای خانه را با رنگ های جسورانه و روشن ترکیب و رنگ آمیزی کنید. با رنگ های کلیدی نقاط کانونی ایجاد کنید و یا حتی از رنگ های شاد و پر انرژی برای کوسن های مبلمان، پرده ها و آثار هنری روی دیوار استفاده کنید. باید بدانید که یک فضای داخلی واقعی به سبک اسپانیایی همیشه از طیف گسترده ای از رنگ ها استقبال می کند. در این سبک هر فضایی می تواند رنگ و لعاب زیادی را به خود بگیرد.

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک اسپانیایی

کاشی های سنتی در سبک اسپانیایی

تمام کاشی های سبک سنتی از کاشی های زیبا و حرارت دیده گرفته تا موزائیک های رنگارنگ. بهترین روش برای ایجاد حال و هوای دکوراسیون اسپانیایی به خانه های شما است. در آب و هوای گرم و خشک، کاشی ها مناسب ترین انتخاب برای پوشش دیوار و کف خانه هستند . و مدت ها است که در اسپانیا محبوبیت فراوانی پیدا کرده اند. چرا که آن ها به راحتی تمیز می شوند، دمای محیط را کاهش می دهند . همچنین احساسی شیرین و دلنشینی را در این سبک از دکوراسیون به ارمغان می آورند.

کاربرد کاشی های سنتی در سبک اسپانیایی

 کاربرد کاشی  در طراحی دکوراسیون داخلی به سبک اسپانیایی

بسیاری از افراد به طور معمول کاشی ها را در طراحی سرویس بهداشتی، حمام و یا آشپزخانه استفاده می کنند و دلیلی برای استفاده از آن ها در سایر قسمت های خانه نمی بینند، اما در سبک اسپانیایی از زیبایی و ظرافت کاشی ها در تمام نقاط خانه استفاده می شود.
مانند ویلاهای باشکوه در لانزاروته (یکی از جزایر اسپانیا) که برای کفپوش اتاق خواب آن ها از کاشی های خاص و طرح دار استفاده شده و یا شومینه های مجلل اتاق نشیمن که با موزائیک های زیبا تزئین شده است. معمولا شومینه در سبک اسپانیایی مرکز توجه قرار می گیرد. خلاقیت با کاشی ها در خانه های اسپانیایی بی حد و مرز است. با تصویرگران پویا اندیش همراه باشید.

 کاربرد کاشی در طراحی دکوراسیون داخلی به سبک اسپانیایی چیست ؟

چوب تیره در طراحی دکوراسیون داخلی به سبک اسپانیایی

یکی دیگر از ویژگی های بارز در سبک اسپانیایی استفاده فراوان از چوب تیره به ویژه چوب درخت گردو است. از تیرهای چوبی برجسته در سقف و درب های سنگین کمد های چوبی گرفته تا میز و کابینت های آشپزخانه، استفاده از چوب تیره در خانه روشی موثر برای اجرای سبک اسپانیایی محسوب می شود.
استفاده از تیر چوبی در سقف زیبایی خاصی به محیط می بخشد. پوشش کف خانه با کفپوش لمینت یا طرح چوب، تاقچه های چوبی، لوازم جانبی چوبی برای ایجاد نمای روستیک، قاب عکس های زیبا با فریم چوبی رنگی و سایر کارهای خلاقانه، راه های موثری برای زیباتر کردن فضا و استفاده از چوب تیره در خانه هستند.

چرا از چوب تیره در طراحی دکوراسیون داخلی به سبک اسپانیایی استفاده می‌کنند

ظروف سفالی در طراحی دکوراسیون داخلی به سبک اسپانیایی

همچنین سفال های سرامیکی در تمام خانه های اسپانیایی به عنوان قطعات تزئینی و به عنوان وسایل آشپزی کاربردی مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین طراحی خانه با ظروف سفالی زیبا و خاص، ساده ترین و موثرترین روش ایجاد یک سبک اسپانیایی است.
از کاسه های سالاد سرامیکی لعاب دار و بشقاب ها گرفته تا گلدان های سفالی قرمز مایل به قهوه ای، همه در زیباتر و روشن تر نشان دادن فضای خانه و ایجاد یک سبک متفاوت و جذاب اسپانیایی موثر هستند. شکوفایی ظروف سفالی می تواند باعث شگفتی اهالی خانه شود. اگر قصد سفر به این کشور زیبا و مسحور کننده را دارید، می توانید ظروف سفالی و سرامیکی بی نظیری را با خود به یادگار بیاورید.

چرا از ظروف سفالی در طراحی دکوراسیون داخلی به سبک اسپانیایی استفاده می‌کنند ؟

اهمیت نورپردازی در طراحی دکوراسیون به سبک اسپانیایی

با استفاده از انواع فانوس، چراغ های دیواری، آباژور و شمعدان های فرفورژه و یا برنجی و چوبی می توانید به طراحی دکوراسیون اسپانیایی نزدیک شوید و خانه ای پر نور و جذاب را طراحی کنید. اکثر لوازم نورپردازی و لوسترها در این سبک، از آهن ساخته شده اند. شمع سیترونلا ” citronella ” و یا همان سنبل هندی، شمعی با رایحه ای معمولی است که اسپانیایی ها برای جلوگیری از ورود پشه ها و سایر حشرات از آن استفاده می کنند.
سعی کنید لوازم روشنایی مناسبی را انتخاب کنید که اطمینان داشته باشید اتاق های شما به اندازه کافی نور دارند، چرا که نور کافی به حفظ حال وهوای مدیترانه ای و ایجاد سبک کمک فراوانی می کند. مهم نیست که هوای بیرون چگونه است، با نور مناسب در درون خانه فضای دلخواه خود را به وجود آورید. با تصویرگران پویا اندیش همراه باشید.

اهمیت نورپردازی در طراحی دکوراسیون به سبک اسپانیایی

اهمیت اکسسوری ها در طراحی دکوراسیون به سبک اسپانیایی

 طراحی داخلی اسپانیایی علاقمند به استفاده از بسیاری از اکسسوری ها از جمله ظروف چینی، سفالی، فرفورژه و انواع پارچه ها است. از فرش ها، پرده ها، روکش های کوسن، لوازم فرفورژه، دستگیره درها، لوسترها، گلدان ها و تزئینات سفالی و غیره در تزئینات استفاده کنید تا به ایجاد ظاهر اسپانیایی در خانه شما کمک کنند. توصیه می کنیم از عناصر اضافی بپرهیزید تا از شلوغی فضا جلوگیری کنید.

اهمیت اکسسوری ها در طراحی دکوراسیون به سبک اسپانیایی

پاسیو و ایوان در خانه ها در طراحی دکوراسیون به سبک اسپانیایی

امروزه بسیاری از مردم بخشی از خانه را به پاسیو اختصاص می دهند. پاسیو یک حیاط خلوت بی سقف و یا دارای یک سقف شیشه ای است. پاسیو در اسپانیا نیز طرفداران فراوانی دارد و این مورد در طراحی داخلی اسپانیا نیز اثر گذار بوده است.
طراحی پاسیو و یا ایوان به عنوان یک بخش اصلی در طراحی داخلی به سبک اسپانیایی محسوب می شود. خانه های اسپانیایی با استفاده از درها یا طاق های فرانسوی که از مناطق ناهار خوری یا اتاق های نشیمن باز می شوند، قصد دارند تا حد امکان فضایی زیبا را در بیرون از خانه جای دهند.

پاسیو و ایوان در خانه ها در طراحی دکوراسیون به سبک اسپانیایی

دیزاین پاسیو و ایوان در خانه ها در طراحی دکوراسیون به سبک اسپانیایی

پاسیو یا ایوان خود را با میز و صندلی های ساخته شده از فرفورژه، مبلمان چوبی و یا حصیری طراحی کنید. تا منطقه ای زیبا برای زندگی و استراحت در این فضای باز ایجاد کنید و از بودن در آن لذت ببرید. با استفاده از کوسن های رنگارنگ، گیاهان تازه، گل های خوشبو، سبدهای آویز گل متنوع و کارهای هنری و خلاقانه یک سبک اسپانیایی بی نظیر را در خارج از خانه خود فراهم کنید. و محیطی پر از حس آرامش را به خود و خانواده خود هدیه دهید.
این چنین دکوراسیون اسپانیایی شما با ایجاد فضایی در بیرون برای نشستن و یا استراحت کردن کامل می شود.

دیزاین پاسیو و ایوان در خانه ها در طراحی دکوراسیون به سبک اسپانیایی

پایان بخش :

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک اسپانیایی + تصویر

سوالات متداول

ویژگی سبک اسپانیایی در طراحی دکوراسیون داخلی چیست؟

طراحی داخلی اسپانیایی با رنگ، جذابیت روستایی و ترکیبی فوق العاده از سبک های قدیمی و جدید، الهام بخش بی پایان و حیرت انگیزی برای طراحان داخلی و صاحبان خانه است.

چگونه میتوان عناصر گوناگون را در طراحی دکوراسیون به سبک اسپانیایی ترکیب کرد؟

یکی از ویژگی های مهم در طراحی دکوراسیون اسپانیایی ترکیب حیرت انگیز رنگ ها، سبک ها و بافت های مختلفی است که همگی در کنار هم بسیار تاثیرگذار هستند.استفاده از مس نیز در خانه های اسپانیایی مرسوم است.

الگوهای رنگی در سبک اسپانیایی به چه صورت است؟

درخشش رنگ های گرم، شاد و بی نظیری مانند رنگ زرد، نارنجی و قرمز در خانه های اسپانیایی به زیبایی دیده میشود. از سوی دیگر ترکیب رنگ آبی روشن با رنگ سفید نمایی از دریای مدیترانه، روزهای گرم آفتابی و ویلاهای کلاسیک ساحلی را برای انسان تداعی می کند.

ایا میتوان از کاشیها در طراحی دکوراسیون داخلی به سبک اسپانیایی استفاده کرد؟

سبک اسپانیایی از زیبایی و ظرافت کاشی ها در تمام نقاط خانه استفاده می شود.معمولا شومینه در سبک اسپانیایی مرکز توجه قرار می گیرد. در آب و هوای گرم و خشک، کاشی ها مناسب ترین انتخاب برای پوشش دیوار و کف خانه هستند.

نحوه استفاده از چوب در طراحی دکوراسیون به سبک اسپانیایی چگونه است؟

یکی دیگر از ویژگی های بارز در سبک اسپانیایی استفاده فراوان از چوب تیره به ویژه چوب درخت گردو است.از تیرهای چوبی برجسته در سقف و درب های سنگین کمد های چوبی ، میز …استفاده از چوب تیره در خانه روشی موثر برای اجرای سبک اسپانیایی محسوب می شود.

اهمیت نورپردازی و اکسسوری در طراحی دکوراسیون به سبک اسپانیایی چیست؟

با استفاده از انواع فانوس، آباژور و شمعدان های فرفورژه و یا برنجی و چوبی می توانید به طراحی دکوراسیون اسپانیایی نزدیک شوید اکثر لوازم نورپردازی و لوسترها در این سبک، از آهن ساخته شده اند.

آیا شما آموزش طراحی نما با نرم افزار یا طراحی داخلی را هم دارید؟

بله ، هم بصورت حضوری و هم بصورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می کنیم برای اطلاعات بیشتر به بخش دوره های آموزشی در همین سایت مراجعه کنید .

4.9/5 - (29 امتیاز)
تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی آموزشگاه پویااندیش
نوع آموزش ✅ عکس ➕ فیلم
منبع ✅ گروه تحقیقاتی پویااندیش
سطح آموزشی ✅ گام به گام
درجه بندی آموزشی ⭐⭐⭐⭐⭐

آموزشگاه تخصصی هنر تصویرگران پویااندیش

پویااندیش بهت کمک میکنه که با یادگیری اصولی رشته ای که دوست داری ، رویاهات رو به واقعیت تبدیل کنی .
چطوری این کارو میکنه ؟ 👇

اساتید آموزشگاه مجرب ترین اساتید
نحوه برگزاری کلاس حضوری یا آنلاین
نحوه پرداخت امکان پرداخت اقساطی
سطح کلاس گام به گام ویژه بازار کار
نوع مدارک معتبر و قابل ترجمه
پشتیبانی همه جانبه

بهترین سرمایه گذاری ،
 سرمایه گذاری هر فرد روی خودشه

پس منتظر چی هستی ؟

همین حالا دوره دلخواهت رو ثبت نام کن و آینده تو بساز .

دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.