پویا اندیش مرکز آموزش های تخصصی هنر

مشاوره رایگان دوره ها

۱۱۰ ۱۱۱ ۰۲۱-۲۸

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دوره های نیمه دوم نوروز 1403

فرصت رو از دست نده و
همین حالا ثبت نام کن !

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

پکیج های آموزشی پویااندیش با تخفیف های تکرار نشدنی

فرصت رو از دست نده و
همین حالا ثبت نام کن !

تصویرگران پویااندیش

مرکز آموزش های تخصصی هنر

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک ژاپنی ها

فهرست عناوین

آیا طرفدار طراحی دکوراسیون داخلی به سبک ژاپنی ها هستید؟ با توجه به اهمیت دکوراسیون داخلی در دنیای مدرن امروز، معماران و طراحان با در نظر داشتن سلیقه های گوناگون سبک های مختلفی را پیشنهاد می کنند تا افراد با توجه به بودجه، سلیقه و وسایل موجود، سبک مورد نظر را برای دکوراسیون خانه خود انتخاب کنند. سبک ژاپنی یکی از انواع سبک ها در دنیای طراحی داخلی خانه ها است.

طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک ژاپنی ها

سبک ژاپنی را می توان در یک کلمه خلاصه کرد: “ذن” (Zen) مکتبی در مذهب بودا است که در کشور ژاپن پدیدار شده‌است و تاکید فراوانی بر تفکر لحظه به لحظه و ژرف نگری به ماهیت اشیا، جانداران و … به وسیله تجربه مستقیم دارد. این مکتب معمولا تعالیم خود را به صورت مقایسه تناقضات دو چیز می آموزد که این دقیقا چیزی شبیه به کاری است که در آیین یین و یانگ صورت می پذیرد. یک سادگی امن و آرام الگوهای کم نظیر فرهنگ و سبک ژاپنی را احاطه کرده است. هزاران سال قدمت در سنت این کشور، بر زیبایی معماری و طراحی داخلی ژاپن تاثیر گذاشته است و منجر به طراحی دکوراسیون داخلی بی نظیر و متاثر از فرهنگ شده‌است.

طراحی دکوراسیون به سبک ایرانی

سبک ژاپنی پیرامون یک زندگی مرتب و بدون محدودیت تکامل می یابد؛ حفظ تعادل، نظم، آداب و رسوم سنتی و عشق به زیبایی طبیعت، از اصول اساسی سبک زیبای ژاپنی است. وقتی کسی مراسم قدیمی و سنتی ژاپن مانند مراسم چای را درک کند، فورا به این فرهنگ و تمدن غنی علاقمند می شود و تلاش می کند تا از عناصر سبک ژاپنی در خانه خود بهره ببرد.

طراحی و دکوراسیون اتاق کار

بیایید از سبک ژاپنی کمی الگو بگیریم و فرهنگ غنی و خوش ذوق ذن را به سبک زندگی خودمان وارد کنیم؛ همه انسان ها لایق این هستند تا از آرامش و هارمونی در خانه های خود لذت ببرند و فضای شیرین و دلچسبی را ایجاد کنند. از آن جا که طراحی دکوراسیون داخلی ژاپنی، القا کننده آرامش و حس زیبایی است، ما در این مقاله نکاتی کاربردی برای اضافه کردن این سبک زیبا و جذاب به زندگی امروزتان با شما به اشتراک می گذاریم تا سبکی متفاوت و لذت بخشی را تجربه کنید. اگر به دنبال طراحی دکوراسیون داخلی به سبک ژاپنی هستید نکات زیر را رعایت کنید:

دکوراسیون ژاپنی

استفاده از عناصر طبیعت در طراحی دکوراسیون داخلی به سبک ژاپنی ها

فرهنگ ژاپنی در عشق و احترام به طبیعت اشباع شده‌است. بهترین راه برای برقراری یک ارتباط قوی و محکم با دنیای طبیعی، آوردن طبیعت به داخل خانه ها است. اضافه کردن گیاهان سنتی ژاپنی مانند بونسای و بامبو، به خانه شما یک حس فرهنگی کوچک و ژاپنی خواهد بخشید. با وجود آن، شما می توانید از هر نوع گیاهی در طراحی داخلی خانه تان استفاده کنید و به یک سبک مشابه دست پیدا کنید. سعی کنید در خانه از گیاهانی مانند نخل و ارکیده که دارای برگ های صاف و براقی هستند، بیشتر استفاده کنید.

طراحی دکوراسیون ساختمانچی

استفاده از گل های رنگارنگ در خانه های ژاپنی خیلی متداول نیست. بنابراین هر گیاهی را که انتخاب می کنید، آن را ساده، طبیعی و سبز نگهدارید تا با استفاده صحیح از این روش اثر گذار یک قدم به سبک ژاپنی نزدیک شوید. ویژگی دیگر خانه های ژاپنی آوردن طبیعت به درون خانه از طریق پنجره های وسیع و گسترده‌است که استفاده از منظره های زیبا را از هر زاویه ای امکان پذیر می کنند. درهای شیشه ای بزرگ و کشویی، منظره بی نظیر و طبیعی بیرون را در داخل خانه ها به ارمغان می آورند و آرامشی وصف نشدنی به شما و اعضای خانه تان می بخشند.

اموزش طراحی دکوراسیون داخلی

اهمیت بالای استفاده از وان در طراحی داخلی به سبک ژاپنی

استفاده از وان در طراحی دکوراسیون داخلی به سبک ژاپنی از اهمیت بالایی برخوردار است و اکثر افراد به آن توجه ویژه ای می کنند. چرا که صدای آرامش بخش آب و فوران آن در درون وان گوش شما را پر می کند. لمس آب می تواند حسی رویایی و بی نظیری را در شما ایجاد کند و اثر شگفت انگیزی را بر جسم، روح و روان شما بگذارد. درست مانند گیاهان، عناصر مربوط به آب نیز جزو عناصر ضروری و تاثیر گذار در خانه های ژاپنی محسوب می شوند.

زیباترین دکوراسیون منزل

واژه (Ofuro) که به زبان ژاپنی به معنای حمام است، یک سنت آرامش بخش و همچنین دارای ارزشی بالا در فرهنگ کشور ژاپن است. وان های ژاپنی، کوچک و عمیق هستند و معمولا نوعی صندلی برای نشستن در آن تعبیه شده‌است. این وان ها در حال تبدیل شدن به یک فرم شرقی هستند و برای صاحبان خانه ای که به سلامت جسم و روحشان اهمیتی زیادی می دهند، بسیار مناسبند. با اضافه کردن یکی از این وان ها در حمام خانه خود جایی جذاب برای رهایی از مشغله های روزمره خود طراحی کنید، تا برایتان تداعی کننده محیطی خاص مانند چشمه های آبگرم باشد و بتوانید علاوه بر جسم، آرامش روح خود را در این وان ها دوباره بازسازی کنید.

زیباترین دکوراسیون منزل

درها و صفحات کشویی به سبک ژاپنی

همان طور که در بسیاری از فیلم ها و سریال های ژاپنی نیز مشاهده کرده اید، صفحاتی کشویی به نام “شوجی” (Shoji) وجود دارند که بسیار پر طرفدارند و جزو عناصر اساسی در طراحی خانه های ژاپنی هستند. با توجه به هزینه بالای مسکن، خانه های ژاپنی معمولا کوچک هستند و بسیاری از افراد در آپارتمان زندگی می کنند، بنابراین حفظ هر یک متر مربع از فضا هم بسیار ضروری است. صفحات شوجی به نوعی تقسیم کننده فضا هستند.

دکوراسیون اتاق خواب به سبک ژاپنی

 برخلاف درها، این شوجی ها کشویی هستند و به جای این که به عقب و جلو حرکت کنند، به صورتی ریلی باز و بسته می شوند و در خانه ها به ویژه خانه های کوچک سبب صرفه جویی در فضا می شوند. شوجی معمولا از کاغذ شفاف ساخته می شود که توسط یک قاب چوبی نگهداری می شود. با این حال امروزه نسخه های مدرن این شوجی ها نیز موجود است و شما می توانید به صورت آنلاین آن ها را پیدا کنید که معمولا از قطعات شیشه ای ساخته‌شده و درون یک شبکه چوبی نگهداری می شوند.

یکی دیگر از ویژگی های اصلی این شوجی ها که آن ها را بسیار محبوب کرده است این است که برخلاف درها این صفحات مانع از نور طبیعی و دید به محیط بیرون نمی شوند. جایگزین کردن یک دیوار بزرگ با درب کشویی که از قطعات شیشه ای تشکیل شده‌است، راهی عالی برای ادغام این سبک ژاپنی با طراحی خانه شما است.

سبک چینی در دکوراسیون داخلی

استفاده از عناصری مانند چوب و بامبو در طراحی دکوراسیون داخلی به سبک ژاپنی ها

یکی از بهترین راه ها برای سازگاری با طبیعت، اضافه کردن عناصر چوبی طبیعی به خانه شما است. فرهنگ ژاپنی به دلیل استفاده فراوان از عناصر چوبی در خانه های خود بسیار شناخته شده‌است. دیوارها، درها، شبکه ها و قاب های صفحات همگی از چوب های طبیعی ساخته شده‌اند. رایج ترین چوب هایی که در این سبک مورد استفاده قرار می گیرند، افرا، سرو، شوکران و کاج قرمز هستند و همچنین در سبک ژاپنی، بامبو چوب بسیار محبوبی است که در بیشتر موارد جنبه تزئینی دارد و برای عناصر دکوراتیو استفاده می شود.

طراحی داخلی

در حقیقت چوب عنصری جدا نشدنی در فرهنگ ژاپنی است و به هر کجای یک خانه ژاپنی که بنگرید این زیبایی طبیعی و جذاب را می یابید. سعی کنید این عناصر چوبی طبیعی را با اضافه کردن کفپوشی از جنس بامبو و یا صفحه چوبی به خانه خود بیاورید. در نتیجه‌ اضافه کردن عناصر چوبی به طراحی خانه تان، آرامشی دلنشین فضا را در بر می گیرد که شما را عاشق خانه می کند. به عناصر مورد استفاده در سبک ژاپنی اعتماد کنید. سبک ژاپنی آرامش بخش و خالص است و ریشه در آداب، رسوم و فرهنگ مردم شرق دارد.

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک ژاپنی

ورودی های خانه به سبک ژاپنی

ورودی ها را به سبک ژاپنی (genkan) می نامند. این منطقه جایی است که میزبان به استقبال مهمانان می رود و به آنان خوشامد می گوید و همچنین محل در آوردن کفش است ( مهمانان در این محل کفش خود را با دمپایی مخصوص خانه تعویض می کنند). ورودی خانه دارای یک قفسه و یا کابینت به نام (getabako) است که کفش مهمانان را در خود جای می دهد. معمولا ورودی از نظر طراحی بسیار ساده است و با عناصر چوبی و نورپردازی طبیعی طراحی‌شده است.

طراحی دکوراسیون داخلی منزلی در کیوتو ژاپن

از کفپوش سنگی نیز در خانه های ژاپنی بسیار استفاده می شود. به ویژه این کفپوش ها به عنوان کفپوش ورودی از محبوبیت بالایی برخوردار است. برای پیروی از این طرح به شما توصیه می کنیم که از خطوط ساده و یک دست این کفپوش ها استفاده کنید. یکی از چالش های دشوار این سبک طراحی ساده و خلوت آن است، مخصوصا برای اهالی آمریکا که علاقمند هستند این فضا را با صندوق پست، کفش ها و … شلوغ کنند؛ درست برخلاف سبک ژاپنی که فضایی خلوت و سرشار از آرامش و فارغ از شلوغی در دکوراسیون داخلی ایجاد می کند.

دسته‌ بندی انواع نورپردازی در دکوراسیون داخلی

مبلمان در طراحی دکوراسیون داخلی به سبک ژاپنی ها

در حالی که در خانه های اصیل ژاپنی اتاق های مبله برای اهداف خاصی مانند اتاق نشیمن و یا اتاق تلویزیون از هم جدا نمی شوند. با وجود آن همچنان می توان از سبک ژاپنی پیروی کرد و از سادگی طراحی ژاپنی در قسمت های مختلف خانه استفاده کرد. اکثر مبلمان ژاپنی ارتفاع بسیار کمی نسبت به سطح زمین دارند؛ به عنوان مثال هنگام برگزاری مراسم چای، معمولا کوسن های سنتی روی زمین، مبلمان را بدون استفاده می کنند. مراسم چای ژاپن یکی از مراسم فرهنگی مردم ژاپن است که در طی آن چای سبز طبق اصول خاصی تهیه و ارائه می شود. مراسم چای جزو آیین های اصیل و سنتی این کشور محسوب می شود.

طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی

پیروی کردن از این طرح و استفاده از عناصر ظریف و زیبا در این سبک می تواند به سادگی وارد کردن میزهای کوچک و یا قاب تخت در خانه هایتان باشد و همچنین برای نزدیک شدن به سبک ژاپنی در طراحی داخلی، می توانید از یک میز با ارتفاع کم و کوسن هایی راحت روی زمین استفاده کنید و ظاهری جذاب و سنتی را به خانه خود بدهید. استفاده از این نوع طراحی به ویژه هنگام صرف غذا بسیار محترمانه، راحت، دلپذیر و رمانتیک است. اطمینان داشته باشید که پشیمان نخواهید شد. مبلمان ژاپنی ساده و به دور از هرگونه زرق و برقی هستند. اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که ترکیب سبک شرقی و غربی و یا سبک های رسمی و سنتی را می پسندید می توانید. مبلمانی راحت و زیبا به سبک ژاپنی را در طراحی خانه خود در نظر بگیرید.

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک ژاپنی

اصول مینیمالیستی در طراحی دکوراسیون داخلی به سبک ژاپنی ها

همانطور که تا به این جای مقاله متوجه شده‌اید، سبک ژاپنی یک سبک ساده و مینیمالیستی است. وسایل اضافی و بیهوده و همچنین شلوغی در این سبک هیچ جایگاهی ندارد؛ همان طور که در بالا نیز به آن اشاره شد. گاهی اوقات حتی مبلمان زیاد و سنگین هم در این خانه ها وجود ندارد و مردم این کشور مبلمانی سبک و کم جا را ترجیح می دهند. شما به هیچ عنوان نمی توانید سبک ژاپنی را عمیقا درک کنید و به آن علاقمند شوید. اما همچنان از مبلمان بزرگ و سنگین در طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان استفاده کنید.

طراحی دکوراسیون حیاط

اگر واقعا خواهان اجرای این سبک ساده و به دور از تجملات هستید، خانه خود را ساده و بدون حاشیه نگهدارید. معمولا افرادی که طرفدار سبک مدرن هستند، به سبک ژاپنی نیز علاقه فراوانی نشان می دهند. مناسب ترین مبلمان برای سبک ژاپنی، مبلمان ساده، با خطوط صاف و ساخته‌شده از چوب طبیعی است. نورپردازی نیز ترجیحا باید زاویه دار و مدرن باشد و یا از نورپردازی های اصیل ژاپنی که شبیه فانوس های دریایی هستند، بهره بگیرید. به طور کلی، برای ایده گرفتن از این سبک ساده و بی آلایش، به طرح های مدرن نیم نگاهی داشته باشید. همه چیز باید دارای یک هدف و یک مکان باشد؛ هیچ چیز نباید خارج از نظم و یا فاقد عملکرد باشد. همچنین مطالعه هنر فنگ شویی نیز به طراحی داخلی مینیمالیستی کمک می کند.

طراحی دکوراسیون به سبک ایرانی

اهمیت فضای باز و روشنایی طبیعی

همانطور که گفته شد، فضای باز و طراحی مینیمالیستی، جزو اصولی هستند که در طراحی ژاپنی حکمرانی می کنند. حال می خواهیم به بررسی یکی از جنبه های زیبا و اساسی دیگر این سبک، یعنی نورپردازی طبیعی بپردازیم. روشنایی طبیعی در طراحی ژاپنی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. نور طبیعی خانه های ژاپنی را به وفور پر می کند و منظره ای بی نظیر و رنگ های زیبای طبیعت را به درون خانه می آورد.

طراحی و دکوراسیون اتاق کار

حال شما فکر می کنید که چگونه می توانید نور طبیعی را به درون خانه خود دعوت کنید؟ استفاده از پنجره های بزرگ و گسترده و یا نورگیرهای سقفی، روشی کاملا مناسب برای افزودن نور طبیعی به درون خانه شما است. همچنین سعی کنید از پرده های کاملا سبک استفاده کنید؛ چرا که پارچه های ضخیم و سنگین مانع ورود نور به درون خانه می شوند. بنابراین هیچ مانعی را جلوی پنجره خود قرار ندهید و مسیر نور را مسدود نکنید. اگر این امکان برایتان وجود ندارد، می توانید از بامبو و یا پارچه های نازک و حریر به عنوان پوششی برای پنجره استفاده کنید. نور طبیعی اولین و بهترین راه برای روشن کردن خانه ها است.

طراحی داخلی

رنگ های محبوب در طراحی ژاپنی

با توجه به زیبایی طبیعی و اهمیت فراوان طبیعت در سبک و فرهنگ ژاپنی، خانه های ژاپنی به طور معمول حاوی رنگ های ساده ای از طبیعت هستند و از طبیعت الهام می گیرند. در طراحی ژاپنی سعی می شود بیشترین هارمونی با طبیعت وجود داشته باشد. در سبک ژاپنی رنگ غالب، رنگ قهوه ای( الهام گرفته‌شده از چوب های طبیعی) و رنگ سبز( الهام گرفته‌شده از گیاهان) است. کفپوش ها از جنس چوب و یا کاشی های سنگی خاکستری هستند و بیشتر دیوارها هم جای خود را به صفحات تشکیل‌شده از کاغذ مات داده اند. این طراحی منجر به ایجاد یک پالت رنگی ساده و خنثی در خانه ها می شود.

دکوراسیون خواب

برای ایجاد این سبک سعی کنید از عناصر چوبی طبیعی در طراحی قفسه ها، پانل های دیواری، کفپوش و غیره استفاده کنید و همچنین اثر شگفت انگیز رنگ های خاکستری و خنثی را در جذاب کردن کفپوش و یا حتی مبلمان از یاد نبرید. همچنین فراموش نکنید که مقدار زیادی رنگ سبز را از طریق‌آوردن گیاهان طبیعی به خانه اضافه کنید. همانطور که اشاره شد اصلی ترین ویژگی سبک ژاپنی سادگی است. پس انتخاب رنگ های ساده در پالت رنگی شما بسیار مهم است. از پنجره به منظره بیرون بنگرید تا عناصری با رنگ طبیعی را برای افزودن به طراحی خانه خود کشف کنید.

تجهیزات دکوراسیون

ایجاد فضایی آرامش بخش مطابق با مفهوم ذن

با ایجاد فضایی آرام، خلوت و ساکت در خانه از طریق چای خوردن، مدیتیشن، یوگا و غیره، سعی کنید در فرهنگ آرامش بخش و صلح آمیز کشور ژاپن غرق شوید. شما می توانید با الهام‌گرفتن از سبک ژاپنی، فضایی دلنشین، شگفت انگیز و مناسب برای چای خوردن فراهم کنید تا بتوانید در آن جا روح خود را به آرامش برسانید.

طراحی دکوراسیون اتاق موسیقی

مکانی آرام در خانه خود پیدا کنید و کوسنی راحت و زیبا در کف آنجا قرار دهید و به مدیتیشن و استراحت بپردازید. استفاده از عناصر مربوط به آب را به هیچ عنوان فراموش نکنید، چرا که صدای چکه های آب می تواند شما را از سر و صداهایی که باعث حواس پرتی می شوند نجات دهد و تمرکز شما را به طرز چشمگیری بالا ببرد. اتاق هایی با رنگ های قهوه ای و سبز را به محیطی سرشار از آرامش تبدیل کنید و همچنین از جادوی گیاهان سبز غافل نشوید. برای ایجاد احساس آرامش بیشتر در فضا از موسیقی های ملایم و آرامش بخش کمک بگیرید. با توجه کردن به این نکات می توان فضایی کاملا مشابه سبک ژاپنی و مطابق با اصول ذن در خانه طراحی کرد.

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک ژاپنی

استفاده از آبنماها برای نزدیک شدن به سبک ژاپنی

همانطور که گفته‌شد سبک ژاپنی ارتباط تنگاتنگ و مستقیمی با طبیعت و آب دارد و هرگز از این عناصر تاثیرگذار در طراحی دکوراسیون داخلی غافل نمی شود. فواره های آبشاری و یا حبابی نقش بسیار پر رنگی را در طراحی داخلی به سبک ژاپنی ایفا می کنند. آن ها ایجاد کننده فضایی زیبا و دل انگیز هستند و نظر هر بیننده ای را به خود جذب می کنند. چرا که جریان تسکین بخش آن می تواند حتی درگیرترین ذهن ها را نیز آرام کند.

طراحی دکوراسیون اتاق کودک

می توان از آبنماها در فضای داخل و یا بیرون از خانه استفاده کرد. خلاقانه عمل کنید و آبنماهایی را انتخاب کنید که جریان آب در آن به خوبی نمایش داده‌می شود. با یک آبنمای زیبا به خانه و یا محل کار خود آرامشی بی نظیرهدیه کنید. انواع مختلفی از آبنماها مانند آبنمای دیواری، آبنمای جدا کننده، آبنمای تزئینی و آبنمای رومیزی کوچک برای فضای خانه وجود دارد که می توانید از آن ها در دکوراسیون داخلی خانه خود استفاده کنید و لطافت و طراوت موجود در طبیعت را به درون خانه بیاورید. فضایی که برای آبنما انتخاب می کنید باید دارای دید مناسبی باشد. بر اساس اصول فنگ شویی مناسب ترین مکان برای قراردادن آبنما ضلع شرقی، جنوب شرقی و شمال خانه است.

طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن

کلام آخر

هدف از طراحی دکوراسیون داخلی ایجاد فضایی جذاب و آرامش بخش برای اهالی خانه است. فضایی که وقتی هر کدام اعضای خانواده بعد از یک روز پر مشغله و خسته کننده کاری به آن قدم می گذارند. جسم و روحشان را پر از آرامش کند و از بودن در آن محیط لذت ببرند، بنابراین طراحان داخلی توصیه می کنند قبل از هرگونه تصمیم و اقدامی در مورد طراحی دکوراسیون خانه خود، در کنار اعضای خانه تمامی سبک ها را مورد بررسی قرار دهید. در نهایت سبکی که بیشتر از همه مورد استقبال قرار گرفته‌است را انتخاب کنید. اگر شما و اعضای خانواده تان خواهان سبک ساده و زیبای ژاپنی هستید. نکات این مقاله را دوباره و با دقت مرور کنید.

مقاله مرتبط : طراحی دکوراسیون به سبک ایرانی

طراحی دکوراسیون به سبک کودکانه

سوالات متداول طراحی دکوراسیون داخلی به سبک ژاپنی ها

سبک ژاپنی را چگونه می توان تعریف کرد؟

می توان در یک کلمه خلاصه کرد (ذن) مکتبی در مذهب بودا است. تاکید فراوانی بر تفکر لحظه به لحظه و ژرف نگری به ماهیت اشیا، جانداران و … به وسیله تجربه مستقیم دارد.

اصول اساسی سبک زیبای ژاپنی چیست؟

سبک ژاپنی پیرامون یک زندگی مرتب و بدون محدودیت تکامل می یابد؛ حفظ تعادل، نظم، آداب و رسوم سنتی و عشق به زیبایی طبیعت، از اصول اساسی سبک زیبای ژاپنی است.

آیا شما آموزش طراحی نما با نرم افزار یا طراحی داخلی را هم دارید ؟

بله ، هم بصورت حضوری و هم بصورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می کنیم برای اطلاعات بیشتر به بخش دوره های آموزشی در همین سایت مراجعه کنید .

چرا از عناصر طبیعت در فضای داخلی استفاده میکنند؟

فرهنگ ژاپنی در عشق و احترام به طبیعت اشباع شده‌است.
بهترین راه برای برقراری یک ارتباط قوی و محکم با دنیای طبیعی، آوردن طبیعت به داخل خانه ها است.

از چه گیاهانی میتوان در فضای داخلی این سبک استفاده کرد؟

فرهنگ ژاپنی در عشق و احترام به طبیعت اشباع شده‌است بهترین راه برای برقراری یک ارتباط قوی و محکم با دنیای طبیعی، آوردن طبیعت به داخل خانه ها است.

ویژگی برجسته ی خانه های ژاپنی چیست؟

ویژگی دیگر خانه های ژاپنی آوردن طبیعت به درون خانه از طریق پنجره های وسیع و گسترده است که استفاده از منظره های زیبا را از هر زاویه ای امکان پذیر می کنند.

شوجی در خانه های ژاپنی به چه معناست؟

همان طور که در بسیاری از فیلم ها و سریال های ژاپنی نیز مشاهده کرده اید، صفحاتی کشویی به نام “شوجی” (Shoji) وجود دارند که بسیار پر طرفدارند و جزو عناصر اساسی در طراحی خانه های ژاپنی هستند.

5/5 - (27 امتیاز)
تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی آموزشگاه پویااندیش
نوع آموزش ✅ عکس ➕ فیلم
منبع ✅ گروه تحقیقاتی پویااندیش
سطح آموزشی ✅ گام به گام
درجه بندی آموزشی ⭐⭐⭐⭐⭐

آموزشگاه تخصصی هنر تصویرگران پویااندیش

پویااندیش بهت کمک میکنه که با یادگیری اصولی رشته ای که دوست داری ، رویاهات رو به واقعیت تبدیل کنی .
چطوری این کارو میکنه ؟ 👇

اساتید آموزشگاه مجرب ترین اساتید
نحوه برگزاری کلاس حضوری یا آنلاین
نحوه پرداخت امکان پرداخت اقساطی
سطح کلاس گام به گام ویژه بازار کار
نوع مدارک معتبر و قابل ترجمه
پشتیبانی همه جانبه

بهترین سرمایه گذاری ،
 سرمایه گذاری هر فرد روی خودشه

پس منتظر چی هستی ؟

همین حالا دوره دلخواهت رو ثبت نام کن و آینده تو بساز .

دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.