پویا اندیش مرکز آموزش های تخصصی هنر

مشاوره رایگان دوره ها

۱۱۰ ۱۱۱ ۰۲۱-۲۸

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دوره های نیمه دوم نوروز 1403

فرصت رو از دست نده و
همین حالا ثبت نام کن !

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

پکیج های آموزشی پویااندیش با تخفیف های تکرار نشدنی

فرصت رو از دست نده و
همین حالا ثبت نام کن !

تصویرگران پویااندیش

مرکز آموزش های تخصصی هنر

چگونه خانه را با هزینه کم تر زیبا و لوکس جلوه دهیم؟

خانه را با وجود لوازم ارزان لوکس و گران نشان دهید

فهرست عناوین

تبدیل خانه به خانه لوکس با وجود لوازم ارزان

در یک دنیای ایده آل، همه ما یک طراح کلاس-جهانی داریم که ما را به سوی راحتی، تجمل و کمال سوق می دهد. متاسفانه این مساله حقیقت دارد که ممکن است پول کافی برای خرید هر آنچه که می خواهیم نداشته باشیم. خوشبختانه راه هایی وجود دارد که می تواند ظاهر خانه را بی آنکه پول زیادی خرج کنیم شیک و مجلل نشان دهد. خوشبختانه تنها با چند راه حل و تکنیک ساده می توانید فضایی را ایجاد کنید که راحتی و تجمل را باهم به رخ بکشد.

هنوز قانع نشده اید؟ ما با طراحان داخلی، دکوراتورها و کارشناسان سبک شناسی صحبت کرده ایم و دانش آنها را در غالب این مقاله آورده ایم تا شما بتوانید با نکاتی در این خصوص آشنا شوید و بتوانید به هنگام تغییر دکوراسیون از آن استفاده کنید.

خانه با لوازم ارزان، اما لوکس و گران

تبدیل خانه به خانه لوکس با استفاده از گل ها و گیاهان

برای لوکس کردن فضای زندگی تان نیازی به تنظیمات بزرگ و یک کیف پر پول ندارید، شاید تمام چیزی که به آن نیاز دارید خرید یک دسته گل ساده و ارزان از گل فروشی باشد. همه چیز در مورد نحوه چیدمان گل ها و نوع گل هایی است به کار می برید، اول از همه گل ها را با توجه به انواع آن دسته بندی کنید و سپس دسته های گل را در سراسر خانه پخش کنید.

تاثیرات دکوراسیون

شما پول و زمان محدودی را صرف این کار می کنید، با وجود آن تاثیری که بر منزل شما می گذارد بسیار چشم گیر است. اگر آن چه خواستید در فروشگاه نیافتید و یا پول کافی برای خرید گیاه مورد نظرتان نداشتید سری به بیرون بزنید و چند شاخه از گیاهان وحشی ببرید و درگلدان بگذارید و در قسمت های مختلف منزلتان بگذارید. سبزی گیاهان خانه را روشن تر نشان می دهد و جلوه زیبایی به آن می بخشد. به ویژه گیاهان وحشی که حس طبیعت، رهایی و آرامش را منتقل می کنند.

خانه با لوازم ارزان، اما لوکس و گران16

از بالش های رنگارنگ استفاده کنید

اگر مبل‌ها، بالش ها، صندلی ها و پارچه ها همگی با یک جنس و بافت باشند فضا را یکنواخت و کسل کننده نشان می دهد. بالش های کوچک با رنگ و بافت متفاوت می تواند فضا را از یکنواختی درآورد و حالت متفاوتی به فضا دهد. حتی اگر به رنگ ها علاقه چندانی ندارید و ترجیح می دهید از رنگ های خنثی استفاده کنید، اضافه کردن چند رنگ می تواند تغییر مورد نظر را در فضا برای شما ایجاد کند و فضای شما را زنده و زیبا نشان دهد.
اگر به رنگ های روشن تر علاقه ای ندارید، می توانید از رنگ خردلی روشن، صورتی چرک و یا بنفش کم رنگ استفاده کنید.

خانه با لوازم ارزان، اما لوکس و گران7

فضا را با پرده ها پر کنید

اکثر خانه های گران قیمت سقف بلندی دارند و خوشبختانه از نور طبیعی خورشید بهره می برند. بنابراین اگر بتوانید به دیگران این حس را القا کنید که دیوارها بلند است، خانه مجلل به نظر می رسد. پارچه ها را از بالا و از نزدیکی سقف آویزان کنید، هیچگاه مستقیم پرده ها را از بالای قاب پنجره آویزان نکنید؛ شما از این طریق می توانید دیوارها را بلند تر نشان دهید.
از پارچه حریر برای پرده استفاده کنید، چرا که نور را با لطافت و نرمی از خود عبور می دهد و به محیط گرما می بخشد. این محیط ها که نور ملایمی از پرده ها عبور کرده و فضا را روشن می کند دنج و گران به نظر می سد.

خانه با لوازم ارزان، اما لوکس و گران8

خانه لوکس را مرتب کنید، مرتب کنید، مرتب کنید

کاملا آشکار و مشخص است که ریخت و پاش و آشفتگی به هیچ عنوان شیک نیست. خیلی خوب است که کتاب و یا چیزهایی از این دست زیاد داشته باشید؛ اما اگر بیش از حد باشد آشفتگی و ارزانی را به افراد القا می کند، قفسه های خود را مرتب کنید و لوازم غیر ضروری را از آن حذف کنید تا ظاهری عالی و کلاسیک پیدا کند.
اگر نمی دانید که از کجا شروع کنید و یا محدودیت زمانی دارید این نکات ساده، کوچک و عملی را انجام دهید تا بدانید که چگونه هر وسیله ای را- از کاغذ توالت گرفته تا در قابلمه- ذخیره و یا سازماندهی کنید. به شما قول می دهم که هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی در وضعیت بهتری قرار خواهید گرفت.

خانه با لوازم ارزان، اما لوکس و گران6

برای داشتن تبدیل خانه لوکس یک قلمو بگیرید و به دیوارها رنگ تازه ای بزنید

هیچ چیز زشت تر از این نیست که کاغذ دیواری ها آویزان شده باشد و یا رنگ دیوارها تبله کرده و پوسته پوسته شده باشد، آستین ها را بالا بزنید و به دیوارها رنگ تازه ای بزنید. شاید این اقدام به نظر بسیار ساده بیاید، با وجود آن به شدت تاثیر گذار است.

خانه با لوازم ارزان، اما لوکس و گران11

برای هر قسمت سبک دلخواهتان را مشخص کنید

اگر دکور فضایی به صورت حرفه ای چیده شده باشد، سبک هنری آن فضا را به خوبی نمایان می کند. وقتی لوازم تزئینی را مطابق با سبک و سلیقه خودتان هماهنگ کردید آنها را با دقت در جای مناسبش قرار دهید. حواستان به اینکه هر کدام از آن ها را کجا و چگونه قرار می دهید باشد، آن ها را در برابر چشم همگان بگذارید. از میز قهوه گرفته تا شیشه های مربا می توانید به گونه ای آن را مرتب کنید که ساده و شیک به نظر برسد.
به مبلمان خود توجه بیشتری کنید و با استفاده از مبلمانی زیبا و شیک می توانید این حس را القا کنید که مبلمان شما بسیار گران قیمت است.

خانه با لوازم ارزان، اما لوکس و گران9

قالیچه ها را فراموش نکنید

مبلمان خود را با یک قالیچه زیبا کامل کنید. نه تنها یک قالیچه همه چیز را با هم مربوط می کند، بلکه می تواند پایه و اساس دکوراسیون شما باشد. شما می توانید با توجه به بافت و رنگ قالیچه، سایر اجزای اتاق را نیز مشخص کنید. فرش در یک مکان بیش از آنچه که فکرش را بکنید حس گرما، بافت و رنگ را القا می کند. وقتی که قالیچه با مبلمان و پرده ها هماهنگ می شود حس زیبایی و لوکس بودن را منتقل می کند.

دکوراسیون خانه اجاره ای

حتی اگر یک خانه اجاره ای داشته باشید که موکت باشد می توانید با اضافه کردن یک قالیچه، مکان های مختلف را تعریف کنید و مفهوم خاصی را منتقل کنید. در واقع با یک قالیچه با رنگ و بافت مناسب که در جای مناسبی قرار گرفته است می توانید خانه تان را لوکس و مجلل نشان دهید.

خانه با لوازم ارزان، اما لوکس و گران12

تبدیل خانه به خانه لوکس با نورپردازی

با خاموش و روشن کردن لامپ ها به سایه استاندارد لازم برسید، با  کم و زیاد کرن نور می توانید گزینه های بسیاری در دست داشته باشید. ایجاد سایه روشن می تواند به فضا بعد ببخشد و فضا را منحصر به فرد و زیبا کنید. معمولا از اینگونه نور پردازی ها در فروشگاه ها استفاده می شود. در واقع نور پردازی تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون منزل دارد. نیاز به صرف هزینه زیادی ندارید، فقط باید بدانید می خواهید کدام قسمت ها نمایان تر و کدام قسمت ها پنهان باشند. سپس با ایجاد فضای روتاریک و روشن در فضا بعد ایجاد کنید.

مجموعه ای از لوازم ضروری تهیه کنید

معمولا به شما توصیه می کنیم که از ست کردن اثاث منزل اجتناب کنید اما در مورد وسایل ضروری بهتر است که یک ست تهیه کنید. به عنوان مثال ظرفی که در آن صابون مایع میریزید باید با سطل زباله و … ست باشد. این کار برای شما هزینه زیادی در بر نخواهد داشت با این وجود فضای شما را شیک، زیبا و لوکس نشان می دهد. به عنوان مثال یک ست سنگ مرمر حمام قیمت چندانی ندارد، اما در حمام شما بسیار گران به نظر می رسد و وقتی مشغول استحمام هستید انگار که در تعطیلات به سر می برید.

خانه با لوازم ارزان، اما لوکس و گران7

برای بهتر کردن فضا روی پنجره ها سرمایه گذاری کنید

می توانید پنجره های را آنگونه که می خواهید سفارش دهید تا پنجره های جدید آنگونه باشند که می خواهید و فضا بگونه ای تغییر کند شما مایل هستید. این کار کمی تخصصی است بهتر است از یک مشاور کار بلد کمک بگیرید. اینکه پنجره شما با چه سبک و سیاقی باشد تماما به خود شما بستگی دارد به عنوان مثال می توانید پنجره ها را با چوب کف پوش ست کنید و یا حتی از پنجره های گرد استفاده کنید.
هرچند که بهتر است برای هر خانه ای، پنجره ها را بگونه ای طراحی کرد که متناسب با طرح کلی خانه باشد.

جهت اطلاع از شرایط وثبت نام

سوالات متداول

چگونه خانه را با هزینه کم تر زیبا و لوکس جلوه دهیم؟

یک دسته گل ساده و ارزان از گل فروشی باشد. همه چیز در مورد نحوه چیدمان گل ها و نوع گل هایی است به کار می برید، اول از همه گل ها را با توجه به انواع آن دسته بندی کنید و سپس دسته های گل را در سراسر خانه پخش کنید.

چگونه اتاق نشیمن را زیبا تر جلوه دهیم؟

بالش های کوچک با رنگ و بافت متفاوت می تواند فضا را از یکنواختی درآورد و حالت متفاوتی به فضا دهد. اضافه کردن چند رنگ می تواند تغییر مورد نظر را در فضا برای شما ایجاد کند.

آیا شما آموزش طراحی نما با نرم افزار یا طراحی داخلی را هم دارید ؟

بله ، هم بصورت حضوری و هم بصورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می کنیم برای اطلاعات بیشتر به بخش دوره های آموزشی در همین سایت مراجعه کنید .

چگونه میتوانیم خانه را بزرگ تر و مجلل تر نشان دهیم؟

اگر بتوانید به دیگران این حس را القا کنید که دیوارها بلند است، خانه مجلل به نظر می رسد. پارچه ها را از بالا و از نزدیکی سقف آویزان کنید.

آیا شما آموزش طراحی نما با نرم افزار یا طراحی داخلی را هم دارید ؟

بله ، هم بصورت حضوری و هم بصورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می کنیم برای اطلاعات بیشتر به بخش دوره های آموزشی در همین سایت مراجعه کنید .

چگونه میتوانیم خانه را بزرگ تر و مجلل تر نشان دهیم؟

اگر بتوانید به دیگران این حس را القا کنید که دیوارها بلند است، خانه مجلل به نظر می رسد. پارچه ها را از بالا و از نزدیکی سقف آویزان کنید.

از چه نوع پارچه ای برای پرده ها استفاده کنیم؟

از پارچه حریر برای پرده استفاده کنید، چرا که نور را با لطافت و نرمی از خود عبور می دهد و به محیط گرما می بخشد. این محیط ها که نور ملایمی از پرده ها عبور کرده و فضا را روشن می کند دنج و گران به نظر می سد.

یکی از راه هایی که خانه زیبا و‌حرفه ای تر دیده شود چیست؟

اگر دکور فضایی به صورت حرفه ای چیده شده باشد، سبک هنری آن فضا را به خوبی نمایان می کند. وقتی لوازم تزئینی را مطابق با سبک و سلیقه خودتان هماهنگ کردید آنها را با دقت در جای مناسبش قرار دهید.

نور پردازی چه تاثیری در فضای خانه ایجاد میکند؟

ایجاد سایه روشن می تواند به فضا بعد ببخشد و فضا را منحصر به فرد و زیبا کنید. معمولا از اینگونه نور پردازی ها در فروشگاه ها استفاده می شود. در واقع نور پردازی تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون منزل و به رخ کشیدن لوازم لوکس آن دارد.

4.9/5 - (31 امتیاز)
تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی آموزشگاه پویااندیش
نوع آموزش ✅ عکس ➕ فیلم
منبع ✅ گروه تحقیقاتی پویااندیش
سطح آموزشی ✅ گام به گام
درجه بندی آموزشی ⭐⭐⭐⭐⭐

آموزشگاه تخصصی هنر تصویرگران پویااندیش

پویااندیش بهت کمک میکنه که با یادگیری اصولی رشته ای که دوست داری ، رویاهات رو به واقعیت تبدیل کنی .
چطوری این کارو میکنه ؟ 👇

اساتید آموزشگاه مجرب ترین اساتید
نحوه برگزاری کلاس حضوری یا آنلاین
نحوه پرداخت امکان پرداخت اقساطی
سطح کلاس گام به گام ویژه بازار کار
نوع مدارک معتبر و قابل ترجمه
پشتیبانی همه جانبه

بهترین سرمایه گذاری ،
 سرمایه گذاری هر فرد روی خودشه

پس منتظر چی هستی ؟

همین حالا دوره دلخواهت رو ثبت نام کن و آینده تو بساز .

دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.